|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 21, 2006 7:10 am
kittyocean ik heb een goede computer smile dus geen zorgen! Ik heb een slechte computer, en het werkt niet... scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 21, 2006 8:48 am
on my mind: hoe zal het morgen gaan? post bezorgen ten tijde van het heetst van de dag......
En 17, geen zorgen. Ik leer snel. Ik heb ook KissDolling geleerd. Dat vraagt ook gigantisch veel codeer werk. Tekenkwaliteiten, inzicht, logica, codes en coderen.
Als ik iets echt wil, dan zal ik het ook leren. En wie me probeert te ontmoedigen, zal dat niet lukken ^_^ Als ik met 8 jaar een engelstalig tekenprogramma via DOS kan installeren, moet Flash toch ook wel lukken.
Ik leer snel.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 21, 2006 11:29 am
uhm, stressed zo bedoelde ik het niet bepaald.....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 21, 2006 11:47 am
wat bedoelde je dan? smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 21, 2006 3:54 pm
kittyocean on my mind: hoe zal het morgen gaan? post bezorgen ten tijde van het heetst van de dag...... En 17, geen zorgen. Ik leer snel. Ik heb ook KissDolling geleerd. Dat vraagt ook gigantisch veel codeer werk. Tekenkwaliteiten, inzicht, logica, codes en coderen. Als ik iets echt wil, dan zal ik het ook leren. En wie me probeert te ontmoedigen, zal dat niet lukken ^_^ Als ik met 8 jaar een engelstalig tekenprogramma via DOS kan installeren, moet Flash toch ook wel lukken. Ik leer snel. 6 was ik toen ik met dos werkte 3nodding maar gellof me das niks vergeleken met flash. al moet ik zeggen dat flash een stuk makkelijker is geworden surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 22, 2006 5:41 am
Toen ik 6 was hadden we nog geen computer. Ja, dat bakbeest van mijn vaders werk, waar van die enorme floppies in gingen. We kregen pas een 'echte' computer toen ik een jaar of 8 was. Je weet wel, met Word Perfect 5.1, MS Dos
Wel handig hoor; ik ken nog steeds alle codes! Zo heb ik eens een bestand aan de praat gekregen wat niet meer via de normale weg op wilde starten (stageschool)
Maar ach, de meeste computers die hebben geen MS Dos meer sad . Jammer, was best fijn werken.
En over Flash. Ach, ik zie wel. Ik probeer er open minded tegenover te staan. Als ik nu al ga zeggen dat ik het moeilijk denk te vinden, kan ik er net zo goed niet aan beginnen!
Positief denken! Dat is mijn motto!....... Dat, en Positieve Feedback geven ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 22, 2006 6:05 am
•♥• *Zucht* hier komt mijn levens verhaal. wij begonnen ook met doscomputertje (wat een klere ding XD) ik geloof dat me moeder die van haar werk had meegenomen, daarna kreeg ze een aanbieding om via haar werk een nieuwe te kopen en echte met .... windows 95!!!!! mijn oom is computerexpert/gek en via dat is het gescaleert.
Maar mijn ouders hebben een heel groot probleem; ze kunnen niet stoppen en moeten altijd meer en veelste veel. (ik zweer het je ik had eeen discman.. meteen moesten mijn moeder én mijn vader er allebei ook eente) ze houden hier ontzetten van overkill (één fiets is niet genoeg zie er een bij het vuilnis staan neem mee dan heb je er straks dertig =) ik kan daar dus absoluut niet tegen het neemt zo alle gedachte en speciale gevoel over dingen weg >_<) je zou de rommelkamer van mij vader moeten zien.. anyway hij heeft er nu twee staan het is net alsof ie daar zijn eigen controle centrum heeft met zijn tv erbij. en ik kan absoluut niet bijhouden hoeveel er in huis staan @_@ •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 22, 2006 8:23 am
ik begon met een YES dus was de "eerse" pc in nederland. als je hem wilde starten moest je eerst 40 minuten opwarmen. 1 bewerking daarop bv 15+15 duurde 3 minuten rofl daarna kregen we een pc met 2!! floppy drives!! we konden dus copieren!
na een tijdje krenen we een pc met een harde schijf van 2 MB. dat was echt een goede. mijn vader moest er wel een eige besturings programma voor schrijven maar dan had je ook wat.
en daarna ging het snel, naar een windows 95, en een 2tal jaar later een XP.
nu heb ik zelf een luxe XP media center editie op mijn kamer staan whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 22, 2006 10:53 am
gaat allemaal veel te snel, als je iets goeds koopt, kun je over een jaar hetzelfde kopen voor de helft van de prijs 0_0
mijn ouders hebben nog een win98 apparaat, ze worden bijna gedwongen om een nieuwe te kopen razz internet doet het vaak niet, loopt telkens vast, is uber sloom XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 23, 2006 3:12 am
Dat klopt Tranbo; wat je nu koopt, is volgend jaar al outdated! Ik vind mijn PC met 100 GB schijf al oud, maar er zijn mensen die nog tegen mijn pc opkijken XD (ondanks die 20 gb die dus pleite is XD).
Maar ik wil er 1 met op z'n minst 400 gb schijf!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 23, 2006 4:01 am
ik koop binnenkort een hardeschijf met 200 gig wil wel meer maar tis zo'n dure maand crying maar het mooie van hardeschijven is, is dat het bijna niet uit maakt als je 2x een hdd van 200 koopt of in 1 keer 400. verschil is wel dat je meerdere hdd's in je pc hebt en dat vergt dus meer van je voeding maar ach, heb eens op internet iemand gezien, die had 9 hdd's van 200 gig in zijn pc XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 23, 2006 4:45 am
Wat moet je nou weer met 400 GB geheugen?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 23, 2006 5:33 am
heb nu 80 en die is helemaal vol ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 23, 2006 2:07 pm
Cassidy92 Wat moet je nou weer met 400 GB geheugen?! Filmpjes bewerken, tekeningen maken (die laatste zijn al meestal gemiddeld 10mb op z'n minst, en de working files weggooien is een big no-no!)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 23, 2006 2:24 pm
•♥• Photoshop files nemen veel plaats in beslag @_@ gelukkig download ik geen films en zo. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|