|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 10:41 am
Jetzudan Rebirth xd Ofcourse it is. xp *tar på sig dom* Yay. Tur för dig det. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth xd Ofcourse it is. xp *tar på sig dom* Yay. Tur för dig det. xp Visst är det. Yay! A green one!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry sweatdrop Sorry. gonk I'm in love with my avatar. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 10:42 am
Jetzudan Rebirth Visst är det. Yay! A green one! Yeah.. Vad snackar du om för green one? oO
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 10:43 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Visst är det. Yay! A green one! Yeah.. Vad snackar du om för green one? oO xp Jag vet inte. DU ÄR GRÖN! lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 10:44 am
Jetzudan Rebirth Jag vet inte. DU ÄR GRÖN! lol JAG ÄR BLÅ!!! scream gonk crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 10:45 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Jag vet inte. DU ÄR GRÖN! lol JAG ÄR BLÅ!!! scream gonk crying Allvarligt? o.o Jag trodde du hade en vanlig hudfärg. o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 10:46 am
Jetzudan Rebirth Allvarligt? o.o Jag trodde du hade en vanlig hudfärg. o.o Nej jag är blå. I'm blue da.. nånting.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 10:47 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Allvarligt? o.o Jag trodde du hade en vanlig hudfärg. o.o Nej jag är blå. I'm blue da.. nånting.. sweatdrop xd I'm blue dabadibadadai-dadadada osv osv. xd Den låten ägde och äger än.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 10:48 am
Jetzudan Rebirth I'm blue dabadibadadai-dadadada osv osv. xd Den låten ägde och äger än. Vet. xD Har den på skiva. Lyssnar på den då och då. Men minns aldrig daba saken. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 10:48 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth I'm blue dabadibadadai-dadadada osv osv. xd Den låten ägde och äger än. Vet. xD Har den på skiva. Lyssnar på den då och då. Men minns aldrig daba saken. xd Damn you. gonk Jag vill också ha.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 10:49 am
Jetzudan Rebirth Damn you. gonk Jag vill också ha. Naawww. gonk Skaffa!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 10:49 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Damn you. gonk Jag vill också ha. Naawww. gonk Skaffa! Orka. Kostar moneys.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 10:50 am
Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Damn you. gonk Jag vill också ha. Naawww. gonk Skaffa! Orka. Kostar moneys. Ge mig din adress så skickar jag! xD Haha. Säkert du.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 10:51 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Damn you. gonk Jag vill också ha. Naawww. gonk Skaffa! Orka. Kostar moneys. Ge mig din adress så skickar jag! xD Haha. Säkert du.. sweatdrop Meh. Nevar.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|