Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 235 236 237 238 239 240 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Digipyro

PostPosted: Tue Jul 18, 2006 10:56 am

ik kan weer posten !!!! pfffff finally.... k word wel gek want ik kan niet meer op die torrentsite ( de naam) komen X_X

is er iemand warhammer xper/kenner/speler ?? wil namenlijk t verhaal enz kennen maar weet nie pcies waar ik moet beginnen razz
PostPosted: Tue Jul 18, 2006 12:44 pm

Ahhh ik kan ook weer poste pfew.. kon ook niet meer idd.
biggrin

On my mind; Morgen boeken bestellen en studie financiering en alles aanvrage, moet binnekort nu echt een bikini kopen en nog een maandje voordat k op vakantie ga!!
Ow en t word morgen té warm ;( en binnenkort naar pirates of the carribean 2 smile

Heb ook naar een ander baantje erbij gekeke, zo iemand die mensen belt om enquetes te houden. Ze zouden me binnen max. 5 dagen terug bellen, ben benieuwd!

The Forbidden Angel

Digipyro

PostPosted: Tue Jul 18, 2006 1:31 pm

muse rocks smile vooral city of delusion. ben nu bezig n dreadnaught van warhamer in 3d aan t maken ( ja hehehehe ik wissel vaak/snel van projecten enz razz )
PostPosted: Tue Jul 18, 2006 2:40 pm

******** pissed op het moment. Zal morgen wel over zijn.

The Forbidden Angel

Digipyro

PostPosted: Wed Jul 19, 2006 4:54 am

IK werd wakker met de smaak van die gore kippepootjes in me ... mond... omdat ik daarover had gedroomd sorry is dit raar of is dit raar
PostPosted: Wed Jul 19, 2006 11:17 am

........en nu weet ik opeens hoe ik aan een blauwe plek kom... *kijkt vernietigend naar het kastje waar ze zich altijd aan stoot*

kittyocean
Captain

Digipyro

PostPosted: Thu Jul 20, 2006 2:23 am

Bleh, net helemaal voor niks naar t dorp gefietst, bleek de filmshop nog dicht te zitten, en t ergste was nog dat ik er ong 5 mins stond te kijken naar de tijden dat t wel open was ( zodat ik kon vragen naar de warhammer poppetjes enzo) en toen kwam ik er achter dat de filmshop zich echter nog maar in 1 bepaalde categorie beperkt -_-..... zette mezelf daarmee aardig voor lul en was dan ook blij dat ik niet naar binnen was gestapt.
PostPosted: Thu Jul 20, 2006 3:10 am

Whoah! I feel goood!
Vanavond naar de bios waarschijnlijk

The Forbidden Angel

.][.KitHic.][.

PostPosted: Thu Jul 20, 2006 10:55 am

ik ben al naar de bios gweest.. pirates of the caribbian 2 ^__^
PostPosted: Thu Jul 20, 2006 12:07 pm

Nog maar 1 tekening te maken, en dan nog alles inkleuren..... *phew* Is die hitte toch nog ergens goed voor!

kittyocean
Captain

Digipyro

PostPosted: Thu Jul 20, 2006 12:36 pm

en dan gaat ze flash leren rolleyes
PostPosted: Fri Jul 21, 2006 3:04 am

de computerkamer is behoorlijk heet in de zomer XD En ik moet nog andere dingen doen voor ik aan Flash kan beginnen XD

kittyocean
Captain

number_17

PostPosted: Fri Jul 21, 2006 3:12 am

flash is zeer moeilijk en vereist een goede computer kan ik je vertellen xd
PostPosted: Fri Jul 21, 2006 3:18 am

ik heb een goede computer smile dus geen zorgen!

kittyocean
Captain

number_17

PostPosted: Fri Jul 21, 2006 3:38 am

kittyocean
ik heb een goede computer smile dus geen zorgen!
dat zijn mijn minste zorgen wink

flash maken is nogal lastig. voordat je alle tool doorhebt zit je een maand verder.
en dan komt het programmeren nog is kijken sweatdrop
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 235 236 237 238 239 240 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games