|
|
|
|
Posted: Thu Mar 30, 2006 12:11 pm
kittyocean Dat heb ik nou ook; ga ik dingen kopen die ik met sparen ook wel kan krijgen, of die ik er speciale dingen mee? En investeren... in wat dan? XD Ik heb geen idee in wat XD Zo actief kan ik niet zijn. En ja QYDrop, ik vond hem net...minder druk XD spul dat nu goed koop is en over een paar maand duurder is zo is die beter he !
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 30, 2006 12:14 pm
QYDrop Darlaa Sparen? waarvoor? *glompt QYDrop* Ik moet opassen dat ik nou geen veelste dure dingen ga kopen die ik eigenlijk niet nodig heb. *likt envelopje dicht* ik denk dat ik dat ook maar doe * pakt 150 mil en stopt het in een kluis en doet hem op slot * Een shopping spree is zooooo verleidelijk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 30, 2006 12:19 pm
kittyocean QYDrop Darlaa Sparen? waarvoor? *glompt QYDrop* Ik moet opassen dat ik nou geen veelste dure dingen ga kopen die ik eigenlijk niet nodig heb. *likt envelopje dicht* ik denk dat ik dat ook maar doe * pakt 150 mil en stopt het in een kluis en doet hem op slot * Een shopping spree is zooooo verleidelijk tja ik weer houd je niet .... maar las het op is schreew niet te hard aners is het zo bij gevult blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 30, 2006 12:20 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 30, 2006 12:21 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 30, 2006 12:22 pm
nou begin ik me te vervelen heb gold zat en weet niks tedoen op gaia sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 30, 2006 12:22 pm
al op shoping spree ge weest dan ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 30, 2006 12:25 pm
QYDrop al op shoping spree ge weest dan ? Nopes, maar gelijk heb je wel met alles. Als het op is, is het op.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 30, 2006 12:26 pm
QYDrop nou begin ik me te vervelen heb gold zat en weet niks tedoen op gaia sad Aiai dat is het probleem sweatdrop Miss dan toch iets heel duurs kopen (als investering) en dan voor heel goedkope dingen gaan questen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 30, 2006 12:29 pm
Darlaa QYDrop nou begin ik me te vervelen heb gold zat en weet niks tedoen op gaia sad Aiai dat is het probleem sweatdrop Miss dan toch iets heel duurs kopen (als investering) en dan voor heel goedkope dingen gaan questen. ik zie meer in een goede rpg of zo denk ik
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 30, 2006 12:29 pm
Darlaa QYDrop nou begin ik me te vervelen heb gold zat en weet niks tedoen op gaia sad Aiai dat is het probleem sweatdrop Miss dan toch iets heel duurs kopen (als investering) en dan voor heel goedkope dingen gaan questen. Ik ben juist nu bezig met de goedkope dingen aan te schaffen zodat ik later alleen nog maar de dure heb. En verder koop ik alles wat nieuw is en ik leuk vind smile tenzij het echt te duur is XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 30, 2006 12:32 pm
kittyocean Darlaa QYDrop nou begin ik me te vervelen heb gold zat en weet niks tedoen op gaia sad Aiai dat is het probleem sweatdrop Miss dan toch iets heel duurs kopen (als investering) en dan voor heel goedkope dingen gaan questen. Ik ben juist nu bezig met de goedkope dingen aan te schaffen zodat ik later alleen nog maar de dure heb. En verder koop ik alles wat nieuw is en ik leuk vind smile tenzij het echt te duur is XD tja zit de bodem er al aan te komen dan ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 30, 2006 12:32 pm
kittyocean Darlaa QYDrop nou begin ik me te vervelen heb gold zat en weet niks tedoen op gaia sad Aiai dat is het probleem sweatdrop Miss dan toch iets heel duurs kopen (als investering) en dan voor heel goedkope dingen gaan questen. Ik ben juist nu bezig met de goedkope dingen aan te schaffen zodat ik later alleen nog maar de dure heb. En verder koop ik alles wat nieuw is en ik leuk vind smile tenzij het echt te duur is XD Dat is een vreemde redenering, ik begon juist altijd met de dure dingen omdat je daar veel langer mee bezig bent. Als je dan weer moet gaan sparen voor de goedkope dingen lijkt het of je veel beter gaat. XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 30, 2006 12:35 pm
Darlaa kittyocean Darlaa QYDrop nou begin ik me te vervelen heb gold zat en weet niks tedoen op gaia sad Aiai dat is het probleem sweatdrop Miss dan toch iets heel duurs kopen (als investering) en dan voor heel goedkope dingen gaan questen. Ik ben juist nu bezig met de goedkope dingen aan te schaffen zodat ik later alleen nog maar de dure heb. En verder koop ik alles wat nieuw is en ik leuk vind smile tenzij het echt te duur is XD Dat is een vreemde redenering, ik begon juist altijd met de dure dingen omdat je daar veel langer mee bezig bent. Als je dan weer moet gaan sparen voor de goedkope dingen lijkt het of je veel beter gaat. XD tja zonder die smak geld was ik al blij met elke k die ik had
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 30, 2006 12:37 pm
Ja, maar die dure dingen zijn vaak hebbedingetjes XD
I'm off! Thank you sooooooooo much QYDrop!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|