|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 4:04 am
D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon D0ppelganger Jag kan sniffa mig till dig... sweatdrop omg! gonk men nilla vet! eek får gömma mig whee sweatdrop Kyckling är i Stockholm... Hon kan inte höra dig skrika! japp..men på j-cult hon vet hur jag ser ut..*svälj*aja man får väl peta mycket på dig bara razz Då följer katanat med också hör jag... razz Men nu måste jag rusa. Vi skrivs! japp vi skrivs!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 4:05 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou *börjar tugga på dina bouncy antennaes istället* Tomaaater whee Waaaaaahh! gonk eh ._. ...*går iväg* sad o.O ????? *sätter sig uppe i en hylla* *Smyger efter* ninja *känner sig förföljd* eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 4:06 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 4:06 am
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou *börjar tugga på dina bouncy antennaes istället* Tomaaater whee Waaaaaahh! gonk eh ._. ...*går iväg* sad o.O ????? *sätter sig uppe i en hylla* *Smyger efter* ninja *känner sig förföljd* eek *Klättrar upp i ett träd 10 meter ifrån*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 4:07 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou *börjar tugga på dina bouncy antennaes istället* Tomaaater whee Waaaaaahh! gonk eh ._. ...*går iväg* sad o.O ????? *sätter sig uppe i en hylla* *Smyger efter* ninja *känner sig förföljd* eek *Klättrar upp i ett träd 10 meter ifrån* Nehepp?........Bäää...*betar sallad igen* xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 4:08 am
sweatdrop Hallå ? Hur mkt kan man sälja en hockey mask för? Inte så mkt va?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 4:08 am
FrodoLouLou Nehepp?........Bäää...*betar sallad igen* xp *Kastar ekollon på FrodoLouLou* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 4:09 am
Blixtra sweatdrop Hallå ? Hur mkt kan man sälja en hockey mask för? Inte så mkt va? Jag brukar sälja dom i sellbacken men du an ju testa i Market Place för 500g kanske!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 4:10 am
Silence_P FrodoLouLou Nehepp?........Bäää...*betar sallad igen* xp *Kastar ekollon på FrodoLouLou* xd *får ett i pannan* Ajje!! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 4:10 am
Silence_P Blixtra sweatdrop Hallå ? Hur mkt kan man sälja en hockey mask för? Inte så mkt va? Jag brukar sälja dom i sellbacken men du an ju testa i Market Place för 500g kanske! Okay!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 4:11 am
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Nehepp?........Bäää...*betar sallad igen* xp *Kastar ekollon på FrodoLouLou* xd *får ett i pannan* Ajje!! crying eek stressed Förlåt! sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 4:12 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Nehepp?........Bäää...*betar sallad igen* xp *Kastar ekollon på FrodoLouLou* xd *får ett i pannan* Ajje!! crying eek stressed Förlåt! sweatdrop *svimmar* X_X
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 4:13 am
scream MUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 4:13 am
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Nehepp?........Bäää...*betar sallad igen* xp *Kastar ekollon på FrodoLouLou* xd *får ett i pannan* Ajje!! crying eek stressed Förlåt! sweatdrop *svimmar* X_X eek *Hoppar ner till Frodo* Hallå! SVARA! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 4:14 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Nehepp?........Bäää...*betar sallad igen* xp *Kastar ekollon på FrodoLouLou* xd *får ett i pannan* Ajje!! crying eek stressed Förlåt! sweatdrop *svimmar* X_X eek *Hoppar ner till Frodo* Hallå! SVARA! gonk X_X *ligger tyst*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|