|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 9:33 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth GÖR DET INTE ALLS! crying *drar ut lådan igen* *Sätter sig på lådan* GÖR DET VISST!! gonk Neeh! *försöker knuffa bort Straw* Bort med dig! >.< Jag måste få den till närmaste kyrka, fort.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 9:34 am
Jetzudan Rebirth Neeh! *försöker knuffa bort Straw* Bort med dig! >.< Jag måste få den till närmaste kyrka, fort. MEN SLUTA!! Det är Jack de la Morte va? Eller Hunchback?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 9:35 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Neeh! *försöker knuffa bort Straw* Bort med dig! >.< Jag måste få den till närmaste kyrka, fort. MEN SLUTA!! Det är Jack de la Morte va? Eller Hunchback? Ingen av dom. Det är ingen person, inget monster eller någon robot i den! bort med dig nu.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 9:35 am
Jetzudan Rebirth Ingen av dom. Det är ingen person, inget monster eller någon robot i den! bort med dig nu. oO Vad är det då? TNT?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 9:36 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Ingen av dom. Det är ingen person, inget monster eller någon robot i den! bort med dig nu. oO Vad är det då? TNT? Ja, det är det verkligen. stare Det är inga vapen heller! BORT NU! scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 9:37 am
Jetzudan Rebirth Ja, det är det verkligen. stare Det är inga vapen heller! BORT NU! scream Varför kan du inte säga då Jetzy-kun?! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 9:38 am
Hm..Jag undrar hur ofta dom har J-Cult konvent..:/
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 9:38 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Ja, det är det verkligen. stare Det är inga vapen heller! BORT NU! scream Varför kan du inte säga dÃ¥ Jetzy-kun?! crying För att det är none of your business.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 9:39 am
Valgarv Hm..Jag undrar hur ofta dom har J-Cult konvent..:/ Senast var i Augusti och gången före det var.. oO Uhh. Kommer inte ens jag ihåg. Mars-April?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 9:40 am
Valgarv Hm..Jag undrar hur ofta dom har J-Cult konvent..:/ Fråga dom? o_o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 9:40 am
Jetzudan Rebirth För att det är none of your business. Men det är så himla elakt! Alltså! Jag sitter här och försöker försvara dig mot Hybrid Mutant'en här inne! Och du bara.. Doh.. "It's nuuuun uf yuur business." stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 9:41 am
ninja I'm gonna go off and ask i deras tråd istället.Tack båda :3 *Försvinner*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 9:42 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth F?tt det ä² none of your business. Men det ä² så ¨imla elakt! Alltså¡ Jag sitter hä² och f?ker f?ara dig mot Hybrid Mutant'en hä² inne! Och du bara.. Doh.. "It's nuuuun uf yuur business." stare Jamen varför ska du lägga dig i mitt privat liv?! gonk Och vilken Hybrid Mutant?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 9:43 am
Jetzudan Rebirth Jamen varför ska du lägga dig i mitt privat liv?! gonk Och vilken Hybrid Mutant?! För att jag alltid har varit snäll mot dig? whee Men den i lådan! Den andas! JAG HÖR ATT DEN ANDAS!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 9:44 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Jamen varför ska du lägga dig i mitt privat liv?! gonk Och vilken Hybrid Mutant?! För att jag alltid har varit snäll mot dig? whee Men den i lÃ¥dan! Den andas! JAG HÖR ATT DEN ANDAS!! Men det är inte särskilt snällt att lägga sig i andras privat liv. > .> Ja, den andas, därför måste den till närmsta kyrka ASAP!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|