|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 9:22 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 9:22 am
Valgarv *Hänger sig uppochner i en taklampa och suckar* sweatdrop Synd att jag inte kan åka.. Men Val. Är din mor grinig på dig? oO
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 9:23 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 9:24 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth *kommer en millimeter utanf?CA* Yes! Įtligen! Jag lyckades! gonk heart *forts䴴er att dra i l夡n* HM! stare *G岠ut till Jetz och knuffar in l夡n igen* NEEJ! gonk Vad har du emot min vackra låda?! crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Yannah Chibi Strawberry ninja Nu börjar det där snacket igen. gonk *Kutar ut* Nasta gang kan du val komma och bo hos oss under visningen. Jag kan prata med dina foraldrar pa telefon om du vill. oO Ohh verkligen. Jag kan ju alltid fråga. Inga problem. Det bor alltid folk har under J-cult. Nu blir det nog bara Robert eftersom Anna ska sova over i lokalen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 9:25 am
Jetzudan Rebirth NEEJ! gonk Vad har du emot min vackra låda?! crying oO Jag har inget emot den. Den passar bara bättre här inne. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 9:25 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth NEEJ! gonk Vad har du emot min vackra låda?! crying oO Jag har inget emot den. Den passar bara bättre här inne. ^^ Nej den måste ut! gonk Jag måste få den till en kyrka.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 9:26 am
Yannah Chibi Strawberry Yannah Chibi Strawberry ninja Nu börjar det där snacket igen. gonk *Kutar ut* Nasta gang kan du val komma och bo hos oss under visningen. Jag kan prata med dina foraldrar pa telefon om du vill. oO Ohh verkligen. Jag kan ju alltid fråga. Inga problem. Det bor alltid folk har under J-cult. Nu blir det nog bara Robert eftersom Anna ska sova over i lokalen. Ahaa. ^^ Val: Ouch. >o Sådant missöde. Jetz: Kyrkan?! eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 9:27 am
Err... en kyrka. Ingen speciell kyrka. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 9:27 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 9:29 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Err... en kyrka. Ingen speciell kyrka. sweatdrop Men vad忠Vad 䲠det i den egentligen? *St岠och petar p堬夡n* Err... inget speciellt! eek *drar ut den igen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 9:30 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 9:30 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Err... inget speciellt! eek *drar ut den igen* *Knuffar in l夡n igen* DET LIGGER EN HYBRID MUTANT I DEN!!! gonk GÖR DET INTE ALLS! crying *drar ut lådan igen*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 9:32 am
Jetzudan Rebirth GÖR DET INTE ALLS! crying *drar ut lådan igen* *Sätter sig på lådan* GÖR DET VISST!! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|