|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 8:28 am
Chibi Strawberry Vadå? oO Kendrake, säger jag så dör jag. domokun snälla blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 8:29 am
Meh. oO Jag som hade för mig det. Det börjar på G iaf va? <<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 8:29 am
Chibi Strawberry Sostrate Ja..undrar även hur ungen ramlade XDD men...XDDD Jag skrattar varje gång jag tänker på det! En unge som blivit jagad av en lax xd Jag kommer inte våga bada när vi är på ön längre. Kan komma laxar! gonk NU BLEV JAG RÄDD!! crying o__O;;;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 8:30 am
Chibi Strawberry Meh. oO Jag som hade för mig det. Det börjar pÃ¥ G iaf va? << Congratulations. -_- Du får gärna ta den här diskutionen någon annanstans.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pappa säger att det finns!! OLLE BRUKAR JU FÅNGA SOM VI BRUKAR ÄTA DIN GRÖNSAK!! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
nein..nu tror jag att jag skall ta och spela..eller rita..xD..borde färglägga min bild o__o;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 8:31 am
Chibi Strawberry Pappa s䧥r att det finns!! OLLE BRUKAR JU FŎGA SOM VI BRUKAR ĔA DIN GR֎SAK!! xd dom e gö löngt börja gö din öl domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 8:31 am
Jetzudan Rebirth Congratulations. -_- Du får gärna ta den här diskutionen någon annanstans. Som vart då? ._.;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 8:32 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Congratulations. -_- Du får gärna ta den här diskutionen någon annanstans. Som vart då? ._.; Tjaa, någon annanstans bara.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 8:32 am
Memmi: dom e gö löngt börja gö din öl
NANI?!?! eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 8:33 am
Jetzudan Rebirth Tjaa, någon annanstans bara. Ok ok. Ska sluta på in på din privatinformation. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 8:33 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 8:34 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Tjaa, någon annanstans bara. Ok ok. Ska sluta på in på din privatinformation. gonk Bra.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 8:34 am