|
|
|
|
Posted: Sat Apr 14, 2007 12:47 pm
Myöhästyneet onnittelut Carmenille!
Miulla tulee 24 vuotta täyteen heinäkuun lopulla ja kulta täyttää ensi viikolla 30. Ja eipä se elämä kyl ohi ole sit kun on täyttäny 25.. Miun kulta oli melkeen 25 siin vaihees kun alettiin seurusteleen, eikä se elämä loppunu..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 15, 2007 4:01 am
Huu... Huomenna se sitte lähtee sinne ja on siel 11 päivää surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 15, 2007 9:31 am
Halailee 'Grüsse aus Berlin -nalleaan' ja on onnellinen että pian on kesä.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 15, 2007 1:38 pm
Vihdoinkin cossikuvat Iiconista ovat netissä! Livejournal-entry, jossa siis minä olen Tenten ja pikkuveli Naruto. Toivottavasti ensi vuonna uudestaan...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 16, 2007 9:22 am
Hui saatana...
Tämä on taas oleva yksi niistä kesistä jolloin toivoisin omistavani monia rahoja... surprised Dream Theaterin uus levy ilmestyy kesäkuussa pari päivää ennen synttäreitäni, Tuska (johon minulla on kyllä jo liput... Vader! ,,/), Ruisrock (VHB, Slayer... monta muuta kivaa) ja sitten vielä Rushin keikka helsingissä...
Jos nyt voittaisin lotossa, voisin vaikka kuolla onnellisena. Siskokin perkele menee naimisiin elokuussa. surprised Heh... Odotan vain innolla mummon ilmettä kun se näkee sen miu siskon mustan hääpuvun. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 16, 2007 11:49 am
Musta hääpuku! whee Onko se koko musta vai onko siinä jotain väriäkin. Varmasti se aiheuttaa kohua vanhemman väen keskuudessa, mutta sen sinun siskosihan hääthän ne on.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 16, 2007 2:48 pm
Lilygwen Musta hääpuku! whee Onko se koko musta vai onko siinä jotain väriäkin. Varmasti se aiheuttaa kohua vanhemman väen keskuudessa, mutta sen sinun siskosihan hääthän ne on. Tottahan tuo. 3nodding Tosiaan en tiedä siis yhtään kuinka musta se on, mutta äitin mukaan se on vaan musta. Se tosin ei osaa värejä kuvailla sen paremmin kuin minäkään, että eipä siinä sitte mittää.. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 17, 2007 7:51 am
Hääpuvusta tulikin mieleeni, että miun pitäis löytää jotain siistiä vaatetta ja ei-mustaa vaatetta miun siskonpojan ristiäisiin jotka on ~3 viikon päästä.. Olis miul kyl yks kiva paitsikka, mut ei se sovi miulle... Se on kutistunu kaapissa ;___;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 17, 2007 12:42 pm
Katsokaa mitä minä ostin! *nostaa Kiki kittyä* Sain vihdoinkin tänään questini valmiiksi. Kallis kissa, mutta ah niin kovin suloinen. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 18, 2007 4:30 pm
Iski taas aivan helevatun iso halu piirtää. Piirsin siis (taas) lisää one piece hahmoja. sweatdrop Tällä kertaa käsittelyssä Tony Tony Chopper.
Taas kerran jään vain hämmästelemään, mistä helvetistä minä revin välillä tota jaksamista ja kädenvakautta sillon kun sitä ei oikeastaan olisi niinkään välttämätöntä olla... Pitäs opetella keskittymää olennaiseen ja aina sillon kun tarvii. surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 19, 2007 4:10 am
Pikku-Timppa Iski taas aivan helevatun iso halu piirtää. Piirsin siis (taas) lisää one piece hahmoja. sweatdrop Tällä kertaa käsittelyssä Tony Tony Chopper. Taas kerran jään vain hämmästelemään, mistä helvetistä minä revin välillä tota jaksamista ja kädenvakautta sillon kun sitä ei oikeastaan olisi niinkään välttämätöntä olla... Pitäs opetella keskittymää olennaiseen ja aina sillon kun tarvii. surprised Heh, itselle on kanssa taas heräilly halu piirtää, joten olen tuossa väsäillyt hieman jotain. Omasta mielestä piirtäminen on mukavan terapeuttista. Silloin kun on kauhea stressi ja kiire on ihanaa ku voi uppoutua johonkin piirrustuksen pariin useammaksi tunniksi nysväämään jotain pieniä yksityiskohtia. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 19, 2007 3:02 pm
Heh.. Huomaa kyllä että meän kissa on kipulääkityksessä. xd Se on ihan rentona koko aika ja käyttäytyy hassusti. Huutaa ja pyrkii koko aika sylii tai sängylle nukkumaa.
Sillä on leuka ollu kipeä. Mutsi käytti sitä eläinlääkärissä ja ne sano että sillä saattaa olla joko kasvain tai sitte sillä on ihan vaan tulehtunu se jotenki. sad
Kuolemaa se tekee jos miulta kysytää. confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 20, 2007 12:49 pm
Pikku-Timppa Heh.. Huomaa kyllä että meän kissa on kipulääkityksessä. xd Se on ihan rentona koko aika ja käyttäytyy hassusti. Huutaa ja pyrkii koko aika sylii tai sängylle nukkumaa. Sillä on leuka ollu kipeä. Mutsi käytti sitä eläinlääkärissä ja ne sano että sillä saattaa olla joko kasvain tai sitte sillä on ihan vaan tulehtunu se jotenki. sad Kuolemaa se tekee jos miulta kysytää. confused katti parka sad oma kissa yrjöää koko ajan kun sillä taitaa olla jtn matoja, että sekin on nyt kuurilla
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 21, 2007 3:42 am
Yralda katti parka sad oma kissa yrjöää koko ajan kun sillä taitaa olla jtn matoja, että sekin on nyt kuurilla Noh... Katti parka ja katti parka... sietäs oikeestaa jo kuollakki. On se vähän niiku jo odotettavissa muutenki ni ei se sinäällänsä mitään muuttais. confused Madot ei oo koskaa kivoja. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 23, 2007 12:11 am
Mein molemmat kisut söi viime syksyn aikana kaks kertaa matokuurin.. Tai no, kaks tablettii..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|