|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 3:52 am
D0ppelganger Yannah Har du en sån docka eller ska du sy en? Ska försöka skapa en sådan. Vet ej om det kommer lyckas, men jag ska försöka! domokun Kul. Ta en bild sedan så vi får se. Nu ska jag sy klart mina tofflor! Det var ett riktigt hundgöra. Nästan allt måste sys för hand... Vi syns senare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 3:53 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 3:54 am
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P *Springer mot utgången o snubblar på välkomstmattan* stressed *tittar dit och springer fram* Bääää *biter tag i byxorna och drar med dig mot kassan* whee *försöker Slita sig loss* >.o *börjar putta istället* *Rullar o blir mer o mer snurrig för varje Putt* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 3:55 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P *Springer mot utgången o snubblar på välkomstmattan* stressed *tittar dit och springer fram* Bääää *biter tag i byxorna och drar med dig mot kassan* whee *försöker Slita sig loss* >.o *börjar putta istället* *Rullar o blir mer o mer snurrig för varje Putt* xd xd ...*får syn på skosnöret igen* Bääääääää gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 3:56 am
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P *Springer mot utgången o snubblar på välkomstmattan* stressed *tittar dit och springer fram* Bääää *biter tag i byxorna och drar med dig mot kassan* whee *försöker Slita sig loss* >.o *börjar putta istället* *Rullar o blir mer o mer snurrig för varje Putt* xd xd ...*får syn på skosnöret igen* Bääääääää gonk *Ligger livlös vid kassan* Jag tror du Vann! xd wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 3:57 am
jiminijon D0ppelganger Jag kan sniffa mig till dig... sweatdrop omg! gonk men nilla vet! eek får gömma mig whee sweatdrop Kyckling är i Stockholm... Hon kan inte höra dig skrika!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 3:58 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P *Springer mot utgången o snubblar på välkomstmattan* stressed *tittar dit och springer fram* Bääää *biter tag i byxorna och drar med dig mot kassan* whee *försöker Slita sig loss* >.o *börjar putta istället* *Rullar o blir mer o mer snurrig för varje Putt* xd xd ...*får syn på skosnöret igen* Bääääääää gonk *Ligger livlös vid kassan* Jag tror du Vann! xd wink *börjar tugga på dina bouncy antennaes istället* Tomaaater whee (tänkte på din bild) >_< xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 3:59 am
D0ppelganger jiminijon D0ppelganger Jag kan sniffa mig till dig... sweatdrop omg! gonk men nilla vet! eek får gömma mig whee sweatdrop Kyckling är i Stockholm... Hon kan inte höra dig skrika! japp..men på j-cult hon vet hur jag ser ut..*svälj*aja man får väl peta mycket på dig bara razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 3:59 am
FrodoLouLou *börjar tugga på dina bouncy antennaes istället* Tomaaater whee Waaaaaahh! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 4:01 am
Silence_P FrodoLouLou *börjar tugga på dina bouncy antennaes istället* Tomaaater whee Waaaaaahh! gonk eh ._. ...*går iväg* sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 4:01 am
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou *börjar tugga på dina bouncy antennaes istället* Tomaaater whee Waaaaaahh! gonk eh ._. ...*går iväg* sad o.O ?????
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 4:02 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou *börjar tugga på dina bouncy antennaes istället* Tomaaater whee Waaaaaahh! gonk eh ._. ...*går iväg* sad o.O ????? *sätter sig uppe i en hylla*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 4:03 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 4:04 am
jiminijon D0ppelganger jiminijon D0ppelganger Jag kan sniffa mig till dig... sweatdrop omg! gonk men nilla vet! eek får gömma mig whee sweatdrop Kyckling är i Stockholm... Hon kan inte höra dig skrika! japp..men på j-cult hon vet hur jag ser ut..*svälj*aja man får väl peta mycket på dig bara razz Då följer katanat med också hör jag... razz Men nu måste jag rusa. Vi skrivs!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 4:04 am
FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou Silence_P FrodoLouLou *börjar tugga på dina bouncy antennaes istället* Tomaaater whee Waaaaaahh! gonk eh ._. ...*går iväg* sad o.O ????? *sätter sig uppe i en hylla* *Smyger efter* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|