|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 8:12 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 8:12 am
Chibi Strawberry Sostrate Chibi Strawberry Sostrate En kille i min klass tyckte att Kerry såg ut som en häst sweatdrop xd domokun EN HÄST?! xd lol Ja!!! xd han skrev det till och med p堶岡n presentation om det amerikanska valet! xd xd tror inte att l䲡ren uppskattade det, men kul var det! xd domokun HAHA!! xD Snyggt gjort. I knoow!!! domokun xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 8:13 am
*Vinkar till Blixtra*
What about that monkey thing Jetz? domokun Hur kan du få honom till en apa? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 8:15 am
*vinkar till Anna* biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry *Vinkar till Blixtra* What about that monkey thing Jetz? domokun Hur kan du få honom till en apa? sweatdrop Det var en bild på Aftonbladets hemsida som gjorde att han var identiskt lik en apa.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry *Vinkar till Blixtra* What about that monkey thing Jetz? domokun Hur kan du få honom till en apa? sweatdrop Det var en bild på Aftonbladets hemsida som gjorde att han var identiskt lik en apa. Coolt!!! blaugh
att jag missade det gonk whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 8:16 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 8:16 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 8:17 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 8:18 am
Chibi Strawberry F�rol�mpa inte Bush Jetz. crying Annars s�ger jag your real name. oO O_o vad är deeeet? nu blev jag nyfiken whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 8:18 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Jag trodde du hatade Bush. o_o Det g?ag. domokun Men 䮤宠 whee Meeeh. stare
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 8:19 am
någon som läste typ...om ungen som blivit jagad av en jättelax?XDDD DEN nyheten var kul
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 8:20 am
Vadå? oO Kendrake, säger jag så dör jag. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 8:21 am
Chibi Strawberry Vadå? oO Kendrake, säger jag så dör jag. domokun Allt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 8:21 am
Sostrate någon som läste typ...om ungen som blivit jagad av en jättelax?XDDD DEN nyheten var kul oO Lax?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|