|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 7:58 am
Memmi89 Kendrake Memmi89 Chibi Strawberry Memmi89 *tittar på när Chibi springer iväg*JAG ÄR INTE BUSH DITT TUSCH!! scream *Tittar fram* Urban käkar tuschpennor? JAG URBAN KÄKAR TUSCHPENNOR Å DU! xp hehe.. Mums xp *dricker lite oboy och ser på* blaugh ditt blåbär! gonk Vadååå? 4laugh
bara för att jag gillar blåbär blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Valgarv Chibi Strawberry Nån gillar väl Bush. Typ Vallgraven kanske. domokun Psss. Det där är bara Vallgravens täckmantel. 3nodding ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth DIN JAVEL! EN STEN! gonk HUR LÅGT KAN MAN SKUNKA?! ...Väldigt lågt? domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 7:59 am
Kendrake Memmi89 Kendrake Memmi89 Chibi Strawberry Memmi89 *tittar på när Chibi springer iväg*JAG ÄR INTE BUSH DITT TUSCH!! scream *Tittar fram* Urban käkar tuschpennor? JAG URBAN KÄKAR TUSCHPENNOR Å DU! xp hehe.. Mums xp *dricker lite oboy och ser på* blaugh ditt blåbär! gonk Vadååå? 4laugh
bara för att jag gillar blåbär blaugh ja å orvar som käkar korvar xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 7:59 am
Valgarv Jetzudan Rebirth DIN JAVEL! EN STEN! gonk HUR LÅGT KAN MAN SKUNKA?! ...Väldigt lågt? domokun True... true.... b*****d.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 8:00 am
Chibi Strawberry Valgarv Chibi Strawberry Nån gillar väl Bush. Typ Vallgraven kanske. domokun Psss. Det där är bara Vallgravens täckmantel. 3nodding ninja Fu. stare *Vara anarkist*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 8:01 am
Valgarv Chibi Strawberry Valgarv Chibi Strawberry Nån gillar väl Bush. Typ Vallgraven kanske. domokun Psss. Det där är bara Vallgravens täckmantel. 3nodding ninja Fu. stare *Vara anarkist* Och det är lika med: Jag älskar Bush. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Valgarv Jetzudan Rebirth DIN JAVEL! EN STEN! gonk HUR LÅGT KAN MAN SKUNKA?! ...Väldigt lågt? domokun True... true.... b*****d. Bujajajajajajaja!<-- Ondskefullt skratt domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Memmi89 Kendrake Memmi89 Kendrake Memmi89 Chibi Strawberry Memmi89 *tittar på när Chibi springer iväg*JAG ÄR INTE BUSH DITT TUSCH!! scream *Tittar fram* Urban käkar tuschpennor? JAG URBAN KÄKAR TUSCHPENNOR Å DU! xp hehe.. Mums xp *dricker lite oboy och ser på* blaugh ditt blåbär! gonk Vadååå? 4laugh
bara för att jag gillar blåbär blaugh ja å orvar som käkar korvar xp ....det e också gott xp
men jag håller mig till min oboy och brownie blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 8:03 am
Hooooi!*Hoppar åt sidan några gånger på en fot* domokun Poooooi!*Hoppar åt andra sidan på andra foten* Hoi poi!*Kastar en rökbomb i marken och försvinner med röken* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 8:04 am
*Tar Screen shot* xd HAHA!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Valgarv Chibi Strawberry Valgarv Chibi Strawberry Nån gillar väl Bush. Typ Vallgraven kanske. domokun Psss. Det där är bara Vallgravens täckmantel. 3nodding ninja Fu. stare *Vara anarkist* Och det är lika med: Jag älskar Bush. domokun Jag är såå besviken an Kerry gav upp gonk 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Argh! Where teh hell did my clothes go?! *leta efter* xp Jädra inventory.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|