|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 7:49 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 7:49 am
Valgarv Kendrake:Och det ska du vara glad över! stare Sostrate: Alla har inte samma humor som du! crying Straw: Bite me domokun *Släpper pinnen och drar tillbaka tungan* Nej, jag förväntade mig inte det heller...förlåt T__T
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 7:50 am
*petar på Valgarvs tunga*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 7:50 am
Valgarv Kendrake:Och det ska du vara glad över! stare Sostrate: Alla har inte samma humor som du! crying Straw: Bite me domokun *Släpper pinnen och drar tillbaka tungan* blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 7:51 am
Memmi89 *tittar på när Chibi springer iväg*JAG ÄR INTE BUSH DITT TUSCH!! scream *Tittar fram* Urban käkar tuschpennor?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 7:53 am
Chibi Strawberry Memmi89 *tittar på när Chibi springer iväg*JAG ÄR INTE BUSH DITT TUSCH!! scream *Tittar fram* Urban käkar tuschpennor? JAG URBAN KÄKAR TUSCHPENNOR Å DU! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 7:54 am
Memmi89 Chibi Strawberry Memmi89 *tittar på när Chibi springer iväg*JAG ÄR INTE BUSH DITT TUSCH!! scream *Tittar fram* Urban käkar tuschpennor? JAG URBAN KÄKAR TUSCHPENNOR Å DU! xp oO Men jag käkar helst bläckpennor. Sorry till alla Bush lovers som kanske tog illa upp. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 7:54 am
Memmi89 Chibi Strawberry Memmi89 *tittar på när Chibi springer iväg*JAG ÄR INTE BUSH DITT TUSCH!! scream *Tittar fram* Urban käkar tuschpennor? JAG URBAN KÄKAR TUSCHPENNOR Å DU! xp hehe.. Mums xp *dricker lite oboy och ser på* blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 7:55 am
Chibi Strawberry Memmi89 Chibi Strawberry Memmi89 *tittar på när Chibi springer iväg*JAG ÄR INTE BUSH DITT TUSCH!! scream *Tittar fram* Urban käkar tuschpennor? JAG URBAN KÄKAR TUSCHPENNOR Å DU! xp oO Men jag käkar helst bläckpennor. Sorry till alla Bush lovers som kanske tog illa upp. domokun å vem gillar Bush här?? hu? huu? huuu?!? surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 7:56 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kendrake Memmi89 Chibi Strawberry Memmi89 *tittar på när Chibi springer iväg*JAG ÄR INTE BUSH DITT TUSCH!! scream *Tittar fram* Urban käkar tuschpennor? JAG URBAN KÄKAR TUSCHPENNOR Å DU! xp hehe.. Mums xp *dricker lite oboy och ser på* blaugh ditt blåbär! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nån gillar väl Bush. Typ Vallgraven kanske. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 7:57 am
DIN JAVEL! EN STEN! gonk HUR LÅGT KAN MAN SKUNKA?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Nån gillar väl Bush. Typ Vallgraven kanske. domokun domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Nån gillar väl Bush. Typ Vallgraven kanske. domokun HAHAHA!!! sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|