|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 7:14 am
Kendrake domokun
*petar henne med en pinne* whee wark!! a weapon!! domokun *biter på pinnen* blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Sostrate Bwa lyllos dig..jag spenderade mina 500 pÃ¥ ett par nya vinterskor.. .______.; XD hoppas inte att klassen kommer att begära julklappar..iof, dÃ¥ hade de inte fÃ¥tt nÃ¥gon ändÃ¥ XD Bwahaha! xd Du ar evil. xp Min julklapp är till min bror, men den är även lite till mig med. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kendrake Filthy Kendrake *slänger honom en morgonrock*
hmm..detta kanske hjälper blaugh arrigatou. *vira den runt mig och skaka t�nder* -> domokun gonk *sitcker in i köket och fixar lite varm oboy* domokun eek domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 7:15 am
Kendrake *sticker in i köket och fixar lite varm oboy* domokun Oboy... eek heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 7:16 am
Jetzudan Rebirth Sostrate Bwa lyllos dig..jag spenderade mina 500 pÃ¥ ett par nya vinterskor.. .______.; XD hoppas inte att klassen kommer att begära julklappar..iof, dÃ¥ hade de inte fÃ¥tt nÃ¥gon ändÃ¥ XD Bwahaha! xd Du ar evil. xp Min julklapp är till min bror, men den är även lite till mig med. xd Hahah, smart xd Kan typ inte göra detsamma med syrran, för hon bor en bra bit ifrån och det blir lite svårt att dela på den då sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 7:16 am
Sostrate Kendrake domokun
*petar henne med en pinne* whee wark!! a weapon!! domokun *biter på pinnen* blaugh exclaim
*rycker i pinnen för att få loss den* min pinne!! xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 7:17 am
Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Bwa lyllos dig..jag spenderade mina 500 pÃ¥ ett par nya vinterskor.. .______.; XD hoppas inte att klassen kommer att begära julklappar..iof, dÃ¥ hade de inte fÃ¥tt nÃ¥gon ändÃ¥ XD Bwahaha! xd Du ar evil. xp Min julklapp ä² till min bror, men den ä² ä¶¥n lite till mig med. xd Hahah, smart xd Kan typ inte g?detsamma med syrran, f?on bor en bra bit och det blir lite svå²´ att dela på ¤en då ºsweat: a**Ã¥ jag ska inte den med mig ocksÃ¥. Den är helt hans. Men den är väldigt hjälpsam för mig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 7:18 am
Jetzudan Rebirth Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Bwa lyllos dig..jag spenderade mina 500 pÃ¥ ett par nya vinterskor.. .______.; XD hoppas inte att klassen kommer att begära julklappar..iof, dÃ¥ hade de inte fÃ¥tt nÃ¥gon ändÃ¥ XD Bwahaha! xd Du ar evil. xp Min julklapp ä² till min bror, men den ä² ä¶¥n lite till mig med. xd Hahah, smart xd Kan typ inte g?detsamma med syrran, f?on bor en bra bit och det blir lite svå²´ att dela på ¤en då ºsweat: a**Ã¥ jag ska inte den med mig ocksÃ¥. Den är helt hans. Men den är väldigt hjälpsam för mig. Jaha, den it vas a missanderständing domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 7:18 am
Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Bwa lyllos dig..jag spenderade mina 500 pÃ¥ ett par nya vinterskor.. .______.; XD hoppas inte att klassen kommer att begära julklappar..iof, dÃ¥ hade de inte fÃ¥tt nÃ¥gon ändÃ¥ XD Bwahaha! xd Du ar evil. xp Min julklapp ä² till min bror, men den ä² ä¶¥n lite till mig med. xd Hahah, smart xd Kan typ inte g?detsamma med syrran, f?on bor en bra bit och det blir lite svå²´ att dela på ¤en då ºsweat: a**Ã¥ jag ska inte den med mig ocksÃ¥. Den är helt hans. Men den är väldigt hjälpsam för mig. Jaha, den it vas a missanderständing domokun Jess it vaz. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 7:20 am
Sostrate Kendrake *sticker in i köket och fixar lite varm oboy* domokun Oboy... eek heart *kommer tillbaks med en bricka med massor av koppar med oboy på* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*går å tar ett glas mjölk*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Bwa lyllos dig..jag spenderade mina 500 pÃ¥ ett par nya vinterskor.. .______.; XD hoppas inte att klassen kommer att begära julklappar..iof, dÃ¥ hade de inte fÃ¥tt nÃ¥gon ändÃ¥ XD Bwahaha! xd Du ar evil. xp Min julklapp ä² till min bror, men den ä² ä¶¥n lite till mig med. xd Hahah, smart xd Kan typ inte g?detsamma med syrran, f?on bor en bra bit och det blir lite svå²´ att dela på ¤en då ºsweat: a**Ã¥ jag ska inte den med mig ocksÃ¥. Den är helt hans. Men den är väldigt hjälpsam för mig. Jaha, den it vas a missanderständing domokun Jess it vaz. domokun Heer vi göu ägän xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 7:21 am
Kendrake Sostrate Kendrake domokun
*petar henne med en pinne* whee wark!! a weapon!! domokun *biter på pinnen* blaugh exclaim
*rycker i pinnen för att få loss den* min pinne!! xp *får syn på all oboy och slutar bita på pinnen* eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 7:23 am