|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 7:05 am
Kendrake Sostrate Kendrake Blixtra Jag hatar alla med fina saker på sina avatars! *hatar alla* crying eek *pet* *petar tillbaks* domokun du! petas inte!! blaugh Naaw, typiskt! >_o; domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 7:06 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sostrate Kendrake Sostrate Kendrake Blixtra Jag hatar alla med fina saker på sina avatars! *hatar alla* crying eek *pet* *petar tillbaks* domokun du! petas inte!! blaugh Naaw, typiskt! >_o; domokun blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 7:07 am
*ger dig en brownie*..vänta lite....det hjälper jue inte det minsta xd *tar tillbaka sin brownie*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 7:08 am
Sostrate *ger dig en brownie*..vänta lite....det hjälper jue inte det minsta xd *tar tillbaka sin brownie* sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*slänger honom en morgonrock*
hmm..detta kanske hjälper blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Jag mår faktiskt bra..ingen huvudvärk idag!! whee Yay! biggrin *kastar konfetti* Wie!!*hoppar in i mitten av konfettiregnet* @__@ wooah..hur 䲠det med dig d忽3 Heh. Med mig är det väl bra. Tröttighet bara. :'3 Jo, samma här..men inte lika trött som igår!^^ O_O!!! GAH!! Jag glömde att ringa angående helgjobben!!måste göra det om en stund .__.; Alright. whee Helgjobb? gonk S堤u ska helgjobba nu. Jao...det är jobbigt när man får 950 och är hagalen XDDD Det räcker inte!!plus att julen närmar sig O_O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 7:09 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 7:10 am
Kendrake Sostrate Kendrake Sostrate Kendrake Blixtra Jag hatar alla med fina saker på sina avatars! *hatar alla* crying eek *pet* *petar tillbaks* domokun du! petas inte!! blaugh Naaw, typiskt! >_o; domokun blaugh <___<;;....*petar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Jag mår faktiskt bra..ingen huvudvärk idag!! whee Yay! biggrin *kastar konfetti* Wie!!*hoppar in i mitten av konfettiregnet* @__@ wooah..hur 䲠det med dig d忽3 Heh. Med mig är det väl bra. Tröttighet bara. :'3 Jo, samma här..men inte lika trött som igår!^^ O_O!!! GAH!! Jag glömde att ringa angående helgjobben!!måste göra det om en stund .__.; Alright. whee Helgjobb? gonk S堤u ska helgjobba nu. Jao...det är jobbigt när man får 950 och är hagalen XDDD Det räcker inte!!plus att julen närmar sig O_O Holycwap. :'o Det gör den ju. Jag har redan köpt presenter(egentligen bara en present, men whatever xp )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy Sostrate *ger dig en brownie*..vänta lite....det hjälper jue inte det minsta xd *tar tillbaka sin brownie* sad o_o?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 7:11 am
Sostrate Kendrake Sostrate Kendrake Sostrate Kendrake Blixtra Jag hatar alla med fina saker på sina avatars! *hatar alla* crying eek *pet* *petar tillbaks* domokun du! petas inte!! blaugh Naaw, typiskt! >_o; domokun blaugh <___<;;....*petar* domokun
*petar henne med en pinne* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 7:13 am
Jetzudan Rebirth Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Jetzudan Rebirth Sostrate Jag mår faktiskt bra..ingen huvudvärk idag!! whee Yay! biggrin *kastar konfetti* Wie!!*hoppar in i mitten av konfettiregnet* @__@ wooah..hur 䲠det med dig d忽3 Heh. Med mig är det väl bra. Tröttighet bara. :'3 Jo, samma här..men inte lika trött som igår!^^ O_O!!! GAH!! Jag glömde att ringa angående helgjobben!!måste göra det om en stund .__.; Alright. whee Helgjobb? gonk S堤u ska helgjobba nu. Jao...det är jobbigt när man får 950 och är hagalen XDDD Det räcker inte!!plus att julen närmar sig O_O Holycwap. :'o Det gör den ju. Jag har redan köpt presenter(egentligen bara en present, men whatever xp ) Bwa lyllos dig..jag spenderade mina 500 på ett par nya vinterskor.. .______.; XD hoppas inte att klassen kommer att begära julklappar..iof, då hade de inte fått någon ändå XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 7:13 am
Filthy Kendrake *slänger honom en morgonrock*
hmm..detta kanske hjälper blaugh arrigatou. *vira den runt mig och skaka t�nder* -> domokun gonk *sticker in i köket och fixar lite varm oboy* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|