Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
What's on your mind? Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 233 234 235 236 237 238 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

nemesiss

Wealthy Genius

PostPosted: Fri Jul 07, 2006 6:27 am

kittyocean
Nog 26k en iets van 20 dagen om het te verdienen =S I'm not gonna make it crying

wat dacht je van pollwhoren?
je kan best 3-4K per dag verdienen op die manier..
ik heb uitgerekend, dat als ik erg actief zou pollwhoren dat ik in 1 dag zo'n 12K zou kunnen verdienen..

en anders verkoop je toch iets wat je toch kan missen? of voor dezlfde prijs in de stores kan terug kopen?
PostPosted: Fri Jul 07, 2006 8:57 am

nemesiss
kittyocean
Nog 26k en iets van 20 dagen om het te verdienen =S I'm not gonna make it crying

wat dacht je van pollwhoren?
je kan best 3-4K per dag verdienen op die manier..
ik heb uitgerekend, dat als ik erg actief zou pollwhoren dat ik in 1 dag zo'n 12K zou kunnen verdienen..

en anders verkoop je toch iets wat je toch kan missen? of voor dezlfde prijs in de stores kan terug kopen?

ik geloof dat ze al een vervent polwhore is XD and zo is <>

En spullen inleveren voelt als het begin van het eind als het nu niet lukt dan later miss ook niet en dan raak je steeds meer kwijt. Ik heb wel is wat verkocht om wat te kopen maar alleen als ik het nog niet gedragen had (mijn avi natuurlijk) en het weer snel terug kon krijgen... als heb ik mijn paarse upside down shoes nog steeds niet teruggekocht..

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Jul 07, 2006 1:14 pm

ik poll (ik weiger mijzelf te associeren met een dame van plezier, wat de letterlijke vertaling is, ondanks dat het ingeburgerd is; persoonlijk iets) al behoorlijk veel; zo kan ik, als ik een gehele dag thuis ben, 1.5k verdienen. Ik heb best limited tijd, dus ik kan geen uren op Gaia crying
PostPosted: Fri Jul 07, 2006 2:18 pm

Weet niet wat het is maar voel me kut vandaag stressed
Blij als het weer morgen is.

The Forbidden Angel

Digipyro

PostPosted: Sat Jul 08, 2006 7:55 am

awww sad , jij ookal.... voelde me gister zwaar kut.... gevoel van eigenwaarde helemaal kwijt... inmiddels heb ik alweer iets bij elkaar kunnen graaien gonk .. mja, ziet er naar uit dat k maar beter voorlopig ff alleen in me kamer of @ opa en oma kan zitten.
PostPosted: Sat Jul 08, 2006 9:21 am

Forbidden Angel, hoe heb jij je ava ogen zo gedaan? Zien er goed uit!!!

Anyway....

On my mind: Not much. Nopes. Not at all.

kittyocean
Captain

KawaiiBunneh

PostPosted: Sat Jul 08, 2006 2:07 pm

.//<333//.
On My Mind? Niet Veel.. zoals Altijd. xD
Mjah.. beetje Anime aan het Kijken en dat is het Wel. <3

[ ninja En Snel Geld = Exchangen]
PostPosted: Sun Jul 09, 2006 8:31 am

ik denk dat mijn ogen aan wat rust toe zijn XD teveel pc vandaag XD

kittyocean
Captain

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Sun Jul 09, 2006 9:14 am

•♥• OMG nee!!!!! waarom willen mensen mij zo grag clonen???!! waarom!!!! gonk

http://www.gaiaonline.com/profile/index.php?view=profile.ShowProfile&item=3215165
neej dit is echt feeky ze heet darkay en heeft me aan haar vriendenlijst toegevoegt..
•♥•
PostPosted: Sun Jul 09, 2006 11:59 am

Nou ja zeg :S

kittyocean
Captain

Digipyro

PostPosted: Sun Jul 09, 2006 12:00 pm

User Image

wat vind men van m'n test render ? het modelen ( maken van het model) en cam positie zijn zo goed als af. ben nu klein btje begonnen met alles een texture te geven smile ( oh de naam.. hotel adpe komt nog)

c&c welcome.

* --edit-- s**t ik mis de balkonnetjes... deze zijn nog verborgen X_X

nja t is wel alvast n proef render, binnenkort een mooiere/betere aangezien ik de verkeerde nu heb geshowed razz
PostPosted: Sun Jul 09, 2006 12:04 pm

WAUW!!! Ziet er goed uit!

kittyocean
Captain

ani_falkon

PostPosted: Sun Jul 09, 2006 12:09 pm

cooliejoeliii ! xd
PostPosted: Sun Jul 09, 2006 12:13 pm

dank jullie smile ben er nog druk mee aan het werk en hoop dat het resultaat echt overweldigend word. t is jammer dat ik niet ff een poll kan maken maar wat zouden jullie mooier lijken overdag of nacht ? ( ik ga ze denk k allebei maken) in de nacht zat ik te denken aan allemaal ''romantische'' lichtjes enzo btje fantasie achtiger. echter overdag is het wat realistischer en mischien ook wel ietsjes beter te zien.

Digipyro

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Jul 09, 2006 12:28 pm

Ik zou zeggen: maak er een topic over ^_^ Van mij mag je!

Ik zou zeggen: avondgloren (mooie rode lucht) of nacht smile

En leuk, er is ook water!
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 233 234 235 236 237 238 ... 745 746 747 748 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games