Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Unisex WC // Killan oma 'chatterbox' Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 233 234 235 236 237 238 ... 264 265 266 267 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Carmen LaVihta

PostPosted: Wed Apr 04, 2007 9:22 am

Käväistiin opintoretkellä Vanajanlinnassa.Oli tosi nätti paikka...ja siel oli ihan oikeita salakäytäviä. Yksi oli tehty perinteisesti kirjahyllyn taakse,ja paria kirjaa siirtämällä sen sai auki!Ja se johti salaiseen viinakammariin. rofl blaugh Toinenkin salaovi johti viinaksien luo,joten taisi herra Rosenlew olla perso drinksuille. cool
PostPosted: Wed Apr 04, 2007 9:39 am

Lunta tullee, lunta tullee...

Tosin ei nyt onneks paljon joten ei se siihen jää...

Kuitenkin liikaa! scream

Taxet
Crew

Liffy Glitter

PostPosted: Fri Apr 06, 2007 5:09 pm

Carmen LaVihta
Käväistiin opintoretkellä Vanajanlinnassa.Oli tosi nätti paikka...ja siel oli ihan oikeita salakäytäviä. Yksi oli tehty perinteisesti kirjahyllyn taakse,ja paria kirjaa siirtämällä sen sai auki!Ja se johti salaiseen viinakammariin. rofl blaugh Toinenkin salaovi johti viinaksien luo,joten taisi herra Rosenlew olla perso drinksuille. cool

Sitten kun minä rakennan oman talon tulee se olemaan niin täynnä salakäytäviä etten löydä pimeässä vessaan! ...mistä voi muodostua pienoinen ongelma, mutta...
PostPosted: Fri Apr 06, 2007 6:27 pm

Oonksmä tyhmä??

Nicotine Queen

Yralda

PostPosted: Sat Apr 07, 2007 1:56 pm

wihiii eilen tuli rakeita. Nyt o loma heart = huoneeseen sulkeutumista ja loputonta datausta...
PostPosted: Mon Apr 09, 2007 2:15 am

Täällä paistaa aurinko ja lämpötila on siellä +15 ja +18 välillä. Näin siis Saksassa... wink

Shinrin Minto

Yralda

PostPosted: Mon Apr 09, 2007 6:01 am

Shinrin Minto
Täällä paistaa aurinko ja lämpötila on siellä +15 ja +18 välillä. Näin siis Saksassa... wink

örrrkfjd mäkin haluan saksaan crying
PostPosted: Tue Apr 10, 2007 11:17 am

Lähetin asuntohakemuksen Itävaltaan...krhm...enkä ole vielä edes lähettänyt sinne opiskeluhakemustani. rolleyes Mie haluan varmistaa että saan kaikkein halvimman ullakkoluukun itselleni vuoristonäköalalla. heart

Carmen LaVihta

Carmen LaVihta

PostPosted: Wed Apr 11, 2007 6:49 am

Taas vuoden vanhempi... crying 23,alkaa jo tuntua tooooosi vanhalta.
PostPosted: Wed Apr 11, 2007 2:15 pm

Carmen LaVihta

Onneksi olkoon ja hyviä tulevia "käpyvuosia". 3nodding

Taxet
Crew

Liffy Glitter

PostPosted: Thu Apr 12, 2007 5:36 am

Nörttejä, nörttejä kaikkialla..

...I would like some soup for my lady, would you like some soup for my lady cool

Taas bilepäivä. Hihihihi~, mitäköhän tänään tapahtuu...
PostPosted: Thu Apr 12, 2007 2:47 pm

Parempi puoliskoni lähtee ensi maanantaina pietariin kymmeneks päiväks. surprised

Saas nähhä mitä se sieltä tuo. Lupas ainaki 16l olutta... sweatdrop

Taxet
Crew

Master Kuroine

PostPosted: Thu Apr 12, 2007 9:48 pm

Minut hackattiin, ja olen jo päässyt aikalailla alukuun kamojeni kanssa. 3nodding Se viikko jolloin tämä tapahtui oli kyllä helvetistä... Ei siis (vain) hakkijutun takia.
PostPosted: Sat Apr 14, 2007 8:19 am

Carmen LaVihta

Onneksi olkoon! (näin hitusen myöhässä)

Ei se ikä vielä voi painaa! Kun minä olin 23 ni kaikki oli vasta edessä! nyt on 25 täynnä ja elämä käytännössä ohi. rolleyes

Beixuelong

Carmen LaVihta

PostPosted: Sat Apr 14, 2007 11:14 am

Beixuelong
Carmen LaVihta

Onneksi olkoon! (näin hitusen myöhässä)

Ei se ikä vielä voi painaa! Kun minä olin 23 ni kaikki oli vasta edessä! nyt on 25 täynnä ja elämä käytännössä ohi. rolleyes

Kiitos.Eli mulla on siis käytännössä 2 vuotta aikaa elää.Waah,tulee kiire!! burning_eyes
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 233 234 235 236 237 238 ... 264 265 266 267 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games