|
|
|
|
Posted: Thu Mar 30, 2006 7:06 am
Darlaa Check de Gaya von Dutch topic dat onze officiele maskotte en guild mule speciaal voor donaties ^_^ oke zal wel eve kijken heb nog wel wat voor en 2de donatie
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 30, 2006 7:12 am
QYDrop Darlaa Check de Gaya von Dutch topic dat onze officiele maskotte en guild mule speciaal voor donaties ^_^ oke zal wel eve kijken heb nog wel wat voor en 2de donatie Oh dat hoeft nou ook weer niet sweatdrop je hebt al zo veel gegeven.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 30, 2006 7:28 am
Darlaa QYDrop Darlaa Check de Gaya von Dutch topic dat onze officiele maskotte en guild mule speciaal voor donaties ^_^ oke zal wel eve kijken heb nog wel wat voor en 2de donatie Oh dat hoeft nou ook weer niet sweatdrop je hebt al zo veel gegeven. ach als ik iets in m'n hoofd heb doe ik het ook dus verwacht nog maar een geld smak lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 30, 2006 8:38 am
Darlaa Puddle_Jumper05 Is het normaal dat deze guild constant niet bereikbaar is of ligt dat aan mij sweatdrop ik ben bang dat dat aan jouw ligt. Vernieuw de pagina als ie en keer niet laad, verder weet ik het ook niet. Okey, dan ligt het weer aan mij *slaat hoofd op tafel* Ik heb ook ondervonden dat wanneer ik in bepaalde topics post, de pagina gewoonweg niet tevoorschijn komt. Wel balen ... zelfs als ik twintig keer refresh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 30, 2006 9:52 am
Puddle_Jumper05 Darlaa Puddle_Jumper05 Is het normaal dat deze guild constant niet bereikbaar is of ligt dat aan mij sweatdrop ik ben bang dat dat aan jouw ligt. Vernieuw de pagina als ie en keer niet laad, verder weet ik het ook niet. Okey, dan ligt het weer aan mij *slaat hoofd op tafel* Ik heb ook ondervonden dat wanneer ik in bepaalde topics post, de pagina gewoonweg niet tevoorschijn komt. Wel balen ... zelfs als ik twintig keer refresh ooit eens over wogen om een andere browser te kiezen ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 30, 2006 10:16 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 30, 2006 10:21 am
waar wil je het hebben dan ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 30, 2006 10:23 am
QYDrop kittyocean Goedemorgen allemaal!!!!!!! Goedemidag !!!!!!! de gild is 40k rijker Holy Flippin Freak!!!! O.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 30, 2006 10:26 am
QYDrop waar wil je het hebben dan ? Gaya_von_Dutch is makkelijker ^_^ Reminds me off... we zouden weer eens een wedstrijd moeten organiseren met een prijs
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 30, 2006 10:28 am
kittyocean QYDrop waar wil je het hebben dan ? Gaya_von_Dutch is makkelijker ^_^ Reminds me off... we zouden weer eens een wedstrijd moeten organiseren met een prijs weet je wat ik doneer wel een prijs .....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 30, 2006 10:30 am
Ook leuk =D Eens wat anders!!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 30, 2006 10:35 am
kittyocean Ook leuk =D Eens wat anders!!!!! ik heb een trade verzonden naar Gaya_von_Dutch
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gaya_von_Dutch Vice Captain
|
Posted: Thu Mar 30, 2006 10:48 am
QYDrop kittyocean Ook leuk =D Eens wat anders!!!!! ik heb een trade verzonden naar Gaya_von_Dutch Eeeps! Je bent gek! En hoe kom je toch aan zoveel gold XD Kitty Ocean zou willen dat ze zoveel had!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 30, 2006 11:18 am
Gaya_von_Dutch QYDrop kittyocean Ook leuk =D Eens wat anders!!!!! ik heb een trade verzonden naar Gaya_von_Dutch Eeeps! Je bent gek! En hoe kom je toch aan zoveel gold XD Kitty Ocean zou willen dat ze zoveel had! als je niet op past heeft ze het zo ook nog wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 30, 2006 11:26 am
Puddle_Jumper05 Darlaa Puddle_Jumper05 Is het normaal dat deze guild constant niet bereikbaar is of ligt dat aan mij sweatdrop ik ben bang dat dat aan jouw ligt. Vernieuw de pagina als ie en keer niet laad, verder weet ik het ook niet. Okey, dan ligt het weer aan mij *slaat hoofd op tafel* Ik heb ook ondervonden dat wanneer ik in bepaalde topics post, de pagina gewoonweg niet tevoorschijn komt. Wel balen ... zelfs als ik twintig keer refresh Soms blijft erbij mij een wit beeld staan dat het vertikt om weg te gaan het enige wat dan help is vorige doen en dan opnieuw te linken. Ik kopieer bijn altijd mijn posts om ze niet kwijt te raken ook omdat mijn explorer zo nu en dan crashed bij het posten op Gaia, erg vervelend.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|