|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 3:44 am
D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon hah,okey xp ... eek (du var cool på bilden du la in) Jack Skellington is teh sexx! xp heart (Då skulle du ha sett hur jag uppförde mig bredvid kameran med min piska... Reda rama misshandeln av björkar. xd ) hehe whee okey xp (gör inte så på mig bara eek )... twisted Kan ta med mig piskan på J-cult sedan. Moha! xd omg! eek skulle inte du vara snäll mot mig?! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ingen idé att ni sitter på marketplace nu. Jag ska dit och köpa allting med bra pris. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy Ingen idé att ni sitter på marketplace nu. Jag ska dit och köpa allting med bra pris. xd Det är min tur nu. Jag är snabbare på att klistra in lösenordet. Mwehehe.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 3:45 am
Filthy Ingen idé att ni sitter på marketplace nu. Jag ska dit och köpa allting med bra pris. xd Jag sitter redan där. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 3:45 am
*Springer mot utgången o snubblar på välkomstmattan* stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 3:46 am
Filthy Ingen idé att ni sitter på marketplace nu. Jag ska dit och köpa allting med bra pris. xd ShopOholic!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 3:46 am
D0ppelganger Yannah D0ppelganger Haha, vi tänker fixa dom grejjor vi tycker är snygga och variera mellan. razz Och jag måste fixa tyg till min Jack-docka! eek heart Jack-docka? Vad är det? Jack Skellington från filmen The Nightmare Before Christmas. 3nodding Har du en sån docka eller ska du sy en?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 3:47 am
Silence_P *Springer mot utgången o snubblar på välkomstmattan* stressed *tittar dit och springer fram* Bääää *biter tag i byxorna och drar med dig mot kassan* whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 3:47 am
jiminijon omg! eek skulle inte du vara snäll mot mig?! gonk Jag kan vara snäll mot dig... På mitt sätt. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 3:49 am
Yannah Har du en sån docka eller ska du sy en? Ska försöka skapa en sådan. Vet ej om det kommer lyckas, men jag ska försöka! domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 3:49 am
D0ppelganger jiminijon omg! eek skulle inte du vara snäll mot mig?! gonk Jag kan vara snäll mot dig... På mitt sätt. domokun dumma D0ppel gonk du vet ju inte hur jag ser ut så jag ska nog överleva.. rolleyes
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 3:50 am
FrodoLouLou Silence_P *Springer mot utgången o snubblar på välkomstmattan* stressed *tittar dit och springer fram* Bääää *biter tag i byxorna och drar med dig mot kassan* whee *försöker Slita sig loss*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 3:50 am
jiminijon D0ppelganger jiminijon omg! eek skulle inte du vara snäll mot mig?! gonk Jag kan vara snäll mot dig... På mitt sätt. domokun dumma D0ppel gonk du vet ju inte hur jag ser ut så jag ska nog överleva.. rolleyes Jag kan sniffa mig till dig... sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 3:52 am
Silence_P FrodoLouLou Silence_P *Springer mot utgången o snubblar på välkomstmattan* stressed *tittar dit och springer fram* Bääää *biter tag i byxorna och drar med dig mot kassan* whee *försöker Slita sig loss* >.o *börjar putta istället*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 3:52 am
D0ppelganger Jag kan sniffa mig till dig... sweatdrop omg! gonk men nilla vet! eek får gömma mig whee sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|