|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 6:33 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth . . . Du var bara tvungen att fr姡 va? Visst 䲠det?! xd Solklart. oO xD Yeah. Damn you. <. < För 5000k strippar jag. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Blixtra Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 va ska man göra när man har fått 5 saker av samma sort bara sådär?? surprised Vad menar du? jag har 5 extra Human G CORP Tshirt som jag bara fick sådär..va ska gö me dom? gonk GE MIG EN EMELIE!! heart jag kanske blir utkastad ur gaia eller nåt kanske gonk gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan Rebirth Damn you. <. < För 5000k strippar jag. domokun domokun 3nodding oO Det var ofantligt dyrt.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 6:34 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Damn you. <. < För 5000k strippar jag. domokun domokun 3nodding oO Det var ofantligt dyrt. Näe, alla betalar ju. domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 6:35 am
Jetzudan Rebirth Näe, alla betalar ju. domokun Vilka alla? domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetzudan: Erhm.. du kan få en dansk tjuga.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 6:36 am
Memmi89 Blixtra Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 va ska man göra när man har fått 5 saker av samma sort bara sådär?? surprised Vad menar du? jag har 5 extra Human G CORP Tshirt som jag bara fick sådär..va ska gö me dom? gonk GE MIG EN EMELIE!! heart jag kanske blir utkastad ur gaia eller nåt kanske gonk gonk hur?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 6:36 am
Blixtra Memmi89 Blixtra Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 va ska man göra när man har fått 5 saker av samma sort bara sådär?? surprised Vad menar du? jag har 5 extra Human G CORP Tshirt som jag bara fick sådär..va ska gö me dom? gonk GE MIG EN EMELIE!! heart jag kanske blir utkastad ur gaia eller nåt kanske gonk gonk hur? för jag läste de någonstarns
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 6:37 am
ninja Jag låg i solarium för länge.
Vad snackar du om Ch.. Jetz-kun? domokun Hur många är det som betalar för att se dig egentligen? razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 6:37 am
Filthy Jetzudan: Erhm.. du kan få en dansk tjuga. xd Visst.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 6:38 am
Men Fan Anna! Jag ville ju också ha han! razz Skoja.. Men det var en bra iaf ;D Han är rolig.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 6:38 am
Jetzudan Rebirth Filthy Jetzudan: Erhm.. du kan få en dansk tjuga. xd Visst. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 6:39 am
Chibi Strawberry ninja Jag låg i solarium för länge. Vad snackar du om Ch.. Jetz-kun? domokun Hur många är det som betalar för att se dig egentligen? razz du e gö kritvitt gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 6:39 am
Blixtra Men Fan Anna! Jag ville ju också ha han! razz Skoja.. Men det var en bra iaf ;D Han är rolig. eek DAMN! Jag blev rädd. xP ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|