|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 5:21 am
Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 va ska man göra när man har fÃ¥tt 5 saker av samma sort bara sÃ¥där?? surprised Vad menar du? jag har 5 extra Human G CORP Tshirt som jag bara fick sÃ¥där..va ska gö me dom? gonk Sälja? razz Jag har bara 3 st. Varav 2 är extra. så du bara fick såder eller.. har n egen + 5 till så jag har 6 st gonk Sälj några? o_o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 5:23 am
Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 va ska man göra när man har fÃ¥tt 5 saker av samma sort bara sÃ¥där?? surprised Vad menar du? jag har 5 extra Human G CORP Tshirt som jag bara fick sÃ¥där..va ska gö me dom? gonk Sälja? razz Jag har bara 3 st. Varav 2 är extra. så ¤u bara fick s夥r eller.. har n egen + 5 till så ªag har 6 st gonk S䬪 nå§²a? o_o jag kommer inte ihÃ¥g va det stog om man fÃ¥r saker Ã¥ n massa gold utan nÃ¥n anledning ska man inte köpa eller sälja nÃ¥got men jag har haft sakerna i 2-3 veckor nu gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 5:25 am
Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 va ska man göra när man har fÃ¥tt 5 saker av samma sort bara sÃ¥där?? surprised Vad menar du? jag har 5 extra Human G CORP Tshirt som jag bara fick sÃ¥där..va ska gö me dom? gonk Sälja? razz Jag har bara 3 st. Varav 2 är extra. så ¤u bara fick s夥r eller.. har n egen + 5 till så ªag har 6 st gonk S䬪 nå§²a? o_o jag kommer inte ihÃ¥g va det stog om man fÃ¥r saker Ã¥ n massa gold utan nÃ¥n anledning ska man inte köpa eller sälja nÃ¥got men jag har haft sakerna i 2-3 veckor nu gonk Hur kan du haft dom i 2-3 veckor när eventen var förra helgen?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 5:26 am
Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 va ska man göra när man har fÃ¥tt 5 saker av samma sort bara sÃ¥där?? surprised Vad menar du? jag har 5 extra Human G CORP Tshirt som jag bara fick sÃ¥där..va ska gö me dom? gonk Sälja? razz Jag har bara 3 st. Varav 2 är extra. så ¤u bara fick s夥r eller.. har n egen + 5 till så ªag har 6 st gonk S䬪 nå§²a? o_o jag kommer inte ihÃ¥g va det stog om man fÃ¥r saker Ã¥ n massa gold utan nÃ¥n anledning ska man inte köpa eller sälja nÃ¥got men jag har haft sakerna i 2-3 veckor nu gonk Hur kan du haft dom i 2-3 veckor när eventen var förra helgen? jo, d kanske va så....då har jag haft dom i 1 vecka alltså stressed jag tänker fel gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 5:27 am
Memmi89 jo, d kanske va så®®..då ¨ar jag haft dom i 1 vecka alltså º stressed jag t䮫er fel gonk Det gör du verkligen. Jag har haft mina i en vecka ocksÃ¥. ^^ Det gör mig inte sÃ¥ mycket ändÃ¥.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 5:29 am
Jetzudan Rebirth Memmi89 jo, d kanske va så®®..då ¨ar jag haft dom i 1 vecka alltså º stressed jag t䮫er fel gonk Det gör du verkligen. Jag har haft mina i en vecka ocksÃ¥. ^^ Det gör mig inte sÃ¥ mycket ändÃ¥. om dom ska ta bort dom borde d göra de dáa, gaia-arbetar-som-inte-fattar-någonting stressed
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 5:30 am
Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 jo, d kanske va så®®..då ¨ar jag haft dom i 1 vecka alltså º stressed jag t䮫er fel gonk Det gör du verkligen. Jag har haft mina i en vecka ocksÃ¥. ^^ Det gör mig inte sÃ¥ mycket ändÃ¥. om dom ska ta bort dom borde d g?de dᡬ gaia-arbetar-som-inte-fattar-n姯nting stressed xp Dom borde fixa andra buggar först.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 5:30 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 5:32 am
Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 jo, d kanske va så®®..då ¨ar jag haft dom i 1 vecka alltså º stressed jag t䮫er fel gonk Det gör du verkligen. Jag har haft mina i en vecka ocksÃ¥. ^^ Det gör mig inte sÃ¥ mycket ändÃ¥. om dom ska ta bort dom borde d g?de dᡬ gaia-arbetar-som-inte-fattar-n姯nting stressed xp Dom borde fixa andra buggar först. aa, kanske d ocksÃ¥ domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2004 5:35 am