|
|
|
|
Posted: Wed Jul 05, 2006 1:40 am
Nog 26k en iets van 20 dagen om het te verdienen =S I'm not gonna make it crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 05, 2006 2:11 am
de shirt die we gaan maken voor de ridders van oranje..zodat we een "specialere" band hebben..en leuker vor in meetings. moet alleen nog veel regelen. onder andere of het gaia logo er wel op mag.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 05, 2006 3:11 am
on my mind : is het net vakantie ben ik ziek aan het worden crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 05, 2006 5:52 am
Darlaa •♥• Ik moet van dit weekend toch echt is wat tussen rokjes/jurkjes gaan kopen, niet te lang, niet te kort sweatdrop
en heb vandaag al lieters (overdrijfdrijf) van dat gifzuur weggedronken, Cola.
Eastvane: ik weet niet wat voor art progatammas je hebt maar er zijn veel tutorials te vinden op internet waarmee je structures kan maken. Ik weet dat er van photoshop alleen al veel zijn. •♥• k moet textures maken razz ennuh ja ik weet t en ik kan t ook zelf, maar ik zou het leuk vinden als ik met iemand samen kon werken. echter is het modelen nu 95 % gedaan ik hoef enkel nog wat ''groen'' te verwerken en hotel adpe kan geverfed worden razz . belichting ga ik speciaal n boek voor gebruiken ( boek over film belichting) ik wil t groots aanpakken. huidige rendertijd = 89 mins 35 sec voor 1 frame ( t blijft trouwens ook 1 frame)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 05, 2006 5:55 am
Verveel me dood.. vandaag hele dag alleen thuis zitte
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 05, 2006 7:03 am
The Forbidden Angel Verveel me dood.. vandaag hele dag alleen thuis zitte ga ook naar zandvoort dan..... moet te doen zijn vanaf amsterdam smile . of kom gezellig zwemmen @ hoofddorp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 05, 2006 7:37 am
zoveel te doen en zo warm... -_- ik wil beginnen met mijn nieuwe comic maar als ik 5 min naar een leeg blaadje heb gekeken leg ik het toch maar weer weg razz
heb de hele dag al zo'n gevoel van 'yes ik ga zometeen iets super leuks doen!!' alleen weet ik zelf nog niet wat dat is sweatdrop
voor de rest lekker als een zombie naar het scherm staren...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 05, 2006 10:59 am
Eastvane The Forbidden Angel Verveel me dood.. vandaag hele dag alleen thuis zitte ga ook naar zandvoort dan..... moet te doen zijn vanaf amsterdam smile . of kom gezellig zwemmen @ hoofddorp Mjah zou wel goed ideetje geweest zijn xd Ga misschien morgen kijke voor een 2e baantje derbij. In het bejaardehuis aan de overkant
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 06, 2006 2:10 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 06, 2006 7:56 am
Echt ze zouden elk bedrijf dat geen airco heeft een boete moeten geven. Laat ik nou net in zo'n bedrijf werken. Een ziekenhuis nota bene. Het enige voordeel is dat als ik half doodval, ik snel geholpen kan worden.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 06, 2006 8:20 am
BolleHenk Echt ze zouden elk bedrijf dat geen airco heeft een boete moeten geven. Laat ik nou net in zo'n bedrijf werken. Een ziekenhuis nota bene. Het enige voordeel is dat als ik half doodval, ik snel geholpen kan worden. •♥• Hier ook, maar alleen in de kantine hebben ze wel airco (met als gevolg dat mensen daar niet meer willen eten omdat ze anders zo'n klap krijgen als ze weer op de afdling komen) XD vanochtend was weer zo'n dag dat alles door de kamer vloog omdat zonodig de ramen wijd open moesten. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 06, 2006 1:02 pm
Darlaa BolleHenk Echt ze zouden elk bedrijf dat geen airco heeft een boete moeten geven. Laat ik nou net in zo'n bedrijf werken. Een ziekenhuis nota bene. Het enige voordeel is dat als ik half doodval, ik snel geholpen kan worden. •♥• Hier ook, maar alleen in de kantine hebben ze wel airco (met als gevolg dat mensen daar niet meer willen eten omdat ze anders zo'n klap krijgen als ze weer op de afdling komen) XD vanochtend was weer zo'n dag dat alles door de kamer vloog omdat zonodig de ramen wijd open moesten. •♥•Lol ja over airco's in de kantine gesproken. De onze op het werk in pas geleden stuk gemaakt op het dak door vervelende jongetjes. Harstikke benauwd in de kantine nu!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 06, 2006 1:12 pm
omg, ik heb niet eens ergens in mijn leven een airco! wees blij met jullie kapotte luxe 0.o omg >.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 06, 2006 2:18 pm
.][.KitHic.][. omg, ik heb niet eens ergens in mijn leven een airco! wees blij met jullie kapotte luxe 0.o omg >. Ajah, wat je nie heb ken je tenminste ook niet misse wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|