|
|
|
|
Posted: Mon Mar 27, 2006 11:56 am
QYDrop kittyocean Maran F. kittyocean Hoest met mensen? ik heb 2 zware dagen te gaan. Want? Ik moet 2 dagen stage lopen, maar ben niet niet van mijn ziekte opgeknapt.... Nou heel veel succes dan! wat voor ziekte eigenlijk? Griep. Maar ik ben zelden ziek, en als ik al ziek ben is dat 24 uur.... dus die 9 dagen ziek wat ik nu ben is al heel wat voor mij tja het heerst ik heb er ook last van Klopt, meestal als iets heerst krijg ik het NIET XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 28, 2006 5:05 am
kittyocean QYDrop kittyocean Maran F. kittyocean Hoest met mensen? ik heb 2 zware dagen te gaan. Want? Ik moet 2 dagen stage lopen, maar ben niet niet van mijn ziekte opgeknapt.... Nou heel veel succes dan! wat voor ziekte eigenlijk? Griep. Maar ik ben zelden ziek, en als ik al ziek ben is dat 24 uur.... dus die 9 dagen ziek wat ik nu ben is al heel wat voor mij tja het heerst ik heb er ook last van Klopt, meestal als iets heerst krijg ik het NIET XD meestal is helaas niet altijd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 28, 2006 6:15 am
^_^ het zonnetje is heerlijk, misschien knap je daar van op.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Mar 28, 2006 10:18 am
IK EET WEER!!
nu nog een regelmatig en gezond eet en leef patroon.
Ah well... can't have it all.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 29, 2006 6:57 am
kittyocean IK EET WEER!! nu nog een regelmatig en gezond eet en leef patroon. Ah well... can't have it all. if you can't have it all take the rest
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 29, 2006 11:35 am
QYDrop kittyocean IK EET WEER!! nu nog een regelmatig en gezond eet en leef patroon. Ah well... can't have it all. if you can't have it all take the rest Ik werd vandaag nog verdraaid vroeg wakker ook!!!!! Grom!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 29, 2006 11:53 am
kittyocean QYDrop kittyocean IK EET WEER!! nu nog een regelmatig en gezond eet en leef patroon. Ah well... can't have it all. if you can't have it all take the rest Ik werd vandaag nog verdraaid vroeg wakker ook!!!!! Grom! Hup, terug je bed in! Das dikke pech hebben. =3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 29, 2006 12:25 pm
Joehoe! .....oehoe .....oehoe .....oehoe .....oehoe *hoort echo*
((Sorrie ik had even niets interresanters te melden))
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 30, 2006 1:16 am
Goedemorgen allemaal!!!!!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 30, 2006 2:42 am
kittyocean Goedemorgen allemaal!!!!!!! Goedemidag !!!!!!! de gild is 40k rijker
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 30, 2006 2:52 am
QYDrop kittyocean Goedemorgen allemaal!!!!!!! Goedemidag !!!!!!! de gild is 40k rijker Ohmyf...!!!!! Heb jij dat gedaan?!!! eek Ik hoop dat er snel guildhuizen komen dan of zo sweatdrop miss even ergens groter neerzetten dat gaya ook donaties aanneemt in de topic title of zo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 30, 2006 3:48 am
Darlaa QYDrop kittyocean Goedemorgen allemaal!!!!!!! Goedemidag !!!!!!! de gild is 40k rijker Ohmyf...!!!!! Heb jij dat gedaan?!!! eek Ik hoop dat er snel guildhuizen komen dan of zo sweatdrop miss even ergens groter neerzetten dat gaya ook donaties aanneemt in de topic title of zoja dat was ik hoe bedoel je presies
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 30, 2006 5:45 am
Wow dat is me en donatie, dank u voor u en uw vrijgeveigheid 3nodding
Nah >_< door een stom guildsysteem kan je geld dat in de guildkas wordt gestort niet uitgeven, alleen aan subfora nu. Donaties voor guild wedstrjden en zo kunnen dus beter aan Gaya. sweatdrop Dat moeten ze toch echt eens veranderen.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 30, 2006 6:07 am
Darlaa Wow dat is me en donatie, dank u voor u en uw vrijgeveigheid 3nodding Nah >_< door een stom guildsysteem kan je geld dat in de guildkas wordt gestort niet uitgeven, alleen aan subfora nu. Donaties voor guild wedstrjden en zo kunnen dus beter aan Gaya. sweatdrop Dat moeten ze toch echt eens veranderen. je wou zegen dat je het beter aan een gild persoon k**t geven
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 30, 2006 6:17 am
Check de Gaya von Dutch topic dat onze officiele maskotte en guild mule speciaal voor donaties ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|