|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 12:43 pm
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Du! Jag 䲠ju din son, remember? Eller har du gl?mig? ;_; oO Hur m宧a barn har jag egentligen. gonk Uhh ehh... << Jag har d嬩gt minne? Många ser det ut som. Men... men! ;_________;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 12:45 pm
Jetzudan Rebirth Många ser det ut som. Men... men! ;_________; Tydligen. oO Det är inte bra. När fick du för dig att jag var din mamma också?! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 12:45 pm
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Många ser det ut som. Men... men! ;_________; Tydligen. oO Det är inte bra. När fick du för dig att jag var din mamma också?! gonk Vadå inte bra?! gonk För läänge sedan. xd Jag har runt 8 mammor nu. razz Ungefär mer än hälften är killar. XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 12:47 pm
Jetzudan Rebirth Vadå inte bra?! gonk För läänge sedan. xd Jag har runt 8 mammor nu. razz Ungefär mer än hälften är killar. XD oO Man ska inte ha en massa barn här och där. Vääänta nu.. Jag tror jag minns. oo xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 12:48 pm
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Vadå inte bra?! gonk För läänge sedan. xd Jag har runt 8 mammor nu. razz Ungefär mer än hälften är killar. XD oO Man ska inte ha en massa barn här och där. Vääänta nu.. Jag tror jag minns. oo xD Kan man väl? Bra! Minns mig! MINNS MIG!!1
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 12:50 pm
Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Vadå inte bra?! gonk För läänge sedan. xd Jag har runt 8 mammor nu. razz Ungefär mer än hälften är killar. XD oO Man ska inte ha en massa barn här och där. Vääänta nu.. Jag tror jag minns. oo xD Kan man väl? Bra! Minns mig! MINNS MIG!!1 Klart man kan. oO Men man borde minnas vilka som är ens barn också. JAG MINNS!! domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 12:51 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 12:51 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 12:53 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 12:54 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 12:55 pm
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Jo det borde man v䬮 YAAAY!!! :'D *glompar* 3nodding sweatdrop oO Ehehe. *host* Sorry. I was caught in the moment. Oo Det 䲠ok. xp Alright. sweatdrop *springer omkring och plockar upp pant burkar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 12:56 pm
Jetzudan Rebirth Alright. sweatdrop *springer omkring och plockar upp pant burkar* << Waaaayyy... Pantburkar.. Panta mera.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 12:57 pm
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Alright. sweatdrop *springer omkring och plockar upp pant burkar* << Waaaayyy... Pantburkar.. Panta mera. xd !! Panta mera, eh?!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 12:58 pm
Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Alright. sweatdrop *springer omkring och plockar upp pant burkar* << Waaaayyy... Pantburkar.. Panta mera. xd !! Panta mera, eh?! oO Oo Yeah precis.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|