|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 12:12 pm
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Måste ju hitta på en massa andra konstiga namn istället för Ch... oO -Hush- That's right! Ssssh!. <. < Oo Yes yes master. O.o *hostgollumhost* Yesssss master.... domokun What... the crap. o_o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 12:13 pm
Oo What'sssss wrong masssster?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 12:14 pm
Chibi Strawberry Oo What'sssss wrong masssster? Oh no... the memories! They're all coming back to me! NOOOO!!! gonk *faller ner på golvet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 12:14 pm
Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Oo What'sssss wrong masssster? Oh no... the memories! They're all coming back to me! NOOOO!!! gonk *faller ner på golvet* << >> Vilka då? Minnen? Hah? *Poke poke*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 12:15 pm
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Oo What'sssss wrong masssster? Oh no... the memories! They're all coming back to me! NOOOO!!! gonk *faller ner på golvet* << >> Vilka då? Minnen? Hah? *Poke poke* Jag vet inte. Ville bara över-dramatisera lite. *sätter sig upp*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 12:16 pm
Jetzudan Rebirth Jag vet inte. Ville bara över-dramatisera lite. *sätter sig upp* Ok then masssster. Catch a fish, so juicy sweet.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 12:17 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 12:18 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 12:20 pm
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth ... Varf??u s娤r mot mig? gonk Varf?o.o Becaussse.. Gollum issss evil. domokun oO Don't assssk me masssster. Är han inte. O_o Han är bara en überligt ful dvärg som blivit rakad över hela kroppen och tål inte att en liten guld ring blir stulen. Alrighty then.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 12:22 pm
Jetzudan Rebirth Är han inte. O_o Han är bara en überligt ful dvärg som blivit rakad över hela kroppen och tål inte att en liten guld ring blir stulen. Alrighty then. Han är en hob din lilla bäbis. domokun 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
omg, min kompis är en mördare ._.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Är han inte. O_o Han är bara en überligt ful dvärg som blivit rakad över hela kroppen och tål inte att en liten guld ring blir stulen. Alrighty then. Han är en hob din lilla bäbis. domokun 3nodding EN RAKAD DVÄRG SÄGER JAG! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 12:23 pm
Jetzudan Rebirth EN RAKAD DVÄRG SÄGER JAG! gonk oO Visst du. En hob är inte samma som dvärg.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 12:23 pm
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth EN RAKAD DVÄRG SÄGER JAG! gonk oO Visst du. En hob är inte samma som dvärg. Schweet schweet hobbitses. gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 12:24 pm
Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth EN RAKAD DVÄRG SÄGER JAG! gonk oO Visst du. En hob är inte samma som dvärg. Schweet schweet hobbitses. gonk Haaaaii. whee Jetz är en hob. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|