|
|
|
|
Posted: Fri Jun 30, 2006 10:49 am
Er bestaan bijna geen leuke fillers XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 30, 2006 10:56 am
kittyocean online bestelt? vandaag gekocht? gedownloaded? online besteld, paar dagen geleden pas gekregen, maar ik had eerst de andere manga's gelezen, wou deze voor het laatst bewaren razz en Eastvane, ik had het over de manga, niet de anime wink die ik trouwens ook erg goed vind, alleen is het verhaal totaal anders.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 30, 2006 1:36 pm
kittyocean Question and Assistance -> OMG IEMAND HEEFT EEN PLAGIAAT VAN GAIA GEMAAKT! SUE! SUE! SUE! Site Feedback -> DAT JULLIE DIT TOELATEN SUE SUE SUE!!!! Admins en Mods -> Kalm nou maar. Ga nou niet de leden van Magivolve harrassen enzo. Dat willen wij niet. Site Feedback -> DOE ER WAT AAAAAAAN! DIT MAG NIET!!! Question and Assistance -> Ehm.... mag dit nou wel of niet? Dat is de korte samenvatting enzo XD Zeggen dat je bij Magivolve member bent staat bijna gelijk aan geflamed worden XD ja tuurlijk..maar gaia zou er iets aan moeten doen..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 30, 2006 1:58 pm
gesprek niet helemaal gevolgd, maar snap wel zo'nbeetje waar het over gaat. waarom is het plagiaat? volgens mij zijn er wel meer sites als deze, alleen is gaia de beste. net als je textbased games online hebt en forums enzo, zo zie ik het. ik ben er trouwen ook lid van, komaar op met die flame!!1... razz
alleen om te checken though
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 01, 2006 1:41 am
Ik kan niet op mijn eigen computer vanwege mijn stomme beeldscherm, vandaar dat mijn hardjes weg zijn ((te lui om te knippen en plakken) Ik ren someteen naar Mycom, met adapter, en hoop dat ze me daar meer kunnen vertellen, ik heb wel ontdekt dat er met de metalen pinnetjes van de stekker wat vreemts is op een zit een klein rond plekje dat ruw is aan de oppervlakte.. als het rood was geweest en dat ding niet zijn hele leven droog in het stopcontacht had gezeten zou ik zeggen dat het roest was... maar misschien dat het op een andere manier beschadigd is wel vreemt dat hij heeft heel lang goed gewerkt, of hij moet door het er uitrekken en indoen steeds erger geworden zijn. maar metaal kan toch niet beschadigen zomaar? maar goed.. ik hoop dat ze me daar wat meer kunnen vertellen hopelijk dat het probleem de adapter is en dat ze me een nieuwe kunnen meegeven en niet dat ze me als een kip staan aantekijken en er op goed geluk een moet kopen. (( en ik vroeg nog aan me pa of het normaal was als dat ding ging vonken als ik het in het stopcontact steek))
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 01, 2006 4:41 am
lol was dat sarcasme XD ? natuurlijk is t niet normaal razz . maare grote kans dat ze je als n kip zonder kop staan aan te kijken, mensen die in computer winkels werken zijn vaak de laagste ict ers, dit zeg ik niet uit dis respect. m aar echt veel kennis hebben ze vaak niet nodig. Een ict beheerder kan je vaak VEEL beter helpen en brengt je mischien nog naar een goedkoper/kwalitatief betere plek dan de mycom. Ikzelf koop het meeste ook bij mycom hoor. Maar ik vind de service/wachttijd er eeeeeeeeeeccchhttt slecht.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 01, 2006 5:13 am
Er was en cervise balie met allemaal half inelkaargezette coputers en dergelijke dus dat zat wel goed alleen wis die jongen er niet veel van af, stuurde me verderop naar hecke.
Okay ik ben niet blij sad bij hecke vertelde die man me dat het een bekent probleem was bij hp monitoren en dat ie waarschijnlijk gewoon kapot is en vervangen of gerepareert moet worden. en bij nakijk op de hp site heb ik het probleem gevonden zelfde bouwtijd product nummer etctera er was een speciale garatie van 27 maanden.. die nu dus verstreken is, maar op het moment dat ie kapot ging was dat nog niet dus een mail gestuurd naar hp miss dat ze me nog ergens meekunnen helpen.. maar verwacht er niet veel van. maar bij Mycom zeiden ze dat hp producten een garantieperiode hebben van drie jaar en dat is nog niet verstreken duss miss maar verwach er ook niet veel van aangezien ik niet eens weet of ik mijn aankoopbewijs nog wel kan vinden.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 01, 2006 6:36 am
•♥• Okay wss heeft mijn moeder het aankoop bewijs nog ergens liggen ^_^ dus als daar ook op staat drie jaar kan ik hem wegsturen.. en anders zit er niks anders op dan een nieuwe te kopen, want het lijkt me niet dat het veel zin heeft hem te laten repareren. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 01, 2006 8:23 am
On my mind: opruimen van mijn pc....soms kom je leuke dingen tegen! Zoals een bewaarde conversatie tussen mij en een meisje die dreigde mijn leven tot een hel te maken, waarop ik antwoorde: "I believe I halready have your father to thank for that. While we're at it, could you please ask him to stop stealing my art?" *Loser signed off*
Hehe, helemaal dat incident vergeten.
Ook een humor stukje: She: Do you know how to contact his girlfriend? Me: .....now THIS is getting intresting She: Huh? Me: And getting more intresting with the second!
Waarom? Die jongen HAD toen nog GEEN vriendin XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 02, 2006 2:09 pm
Fijn weekendje gehad smile Heb al zin in volgende weekend razz Morgen fftjes naar school, herkansing cijfers halen, kennismakinggesprekke zoiets voor pws, en dan door naar vriendje
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 03, 2006 4:05 am
pfff. nja weten jullie wat ik had t over n guild uhm hoe noemde ik t ... present ? ... k was in 3d n hotel aan t modelen ( waar ik nu ook al me skills in wil gebruiken) echter nu ik geen internet heb worden sommige dingen wat moeilijker want ook ik weet nog niet alles van belichting enzo. het model is al vrij ver en zal binnenkort een work in progress plaatje showen ( en zoals ik al eerder aangaf vroeg ik me af of der zowiezo al iemand was die t leuk/grappig zou vinden) Maargoed zit nu bij me oma en heb weinig zin om zo weer naar huis te fietsen dus ga ik btje tekenen voor ander project ( project ANBU) en mischien even wat stopwoordjes voor t hotel adpe 3d projectje opschrijven. is er hier eigenlijk iemand die *eventueel denkt goed te zijn in het maken van textures. en dan bedoel ik realistische en mooie textures want opzich wil ik ze zelf ook wel maken maar ik denk hier nog wel een hele klus aan te hebben en ook aangezien ik nog niet enorm advanced ben maar wel een super resultaat wil hebben dat het vrij lang kan gaan duren razz . dus denk je deze rol te kunnen vervullen (info over hoe en wat krijg je dan nog) pm me dan ff.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 03, 2006 11:43 am
net mijn buster in elkaar gezet :3
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 03, 2006 2:28 pm
Morgen sportdag op het strand met dertig graden.... joepie.... neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 04, 2006 1:25 pm
•♥• Ik moet van dit weekend toch echt is wat tussen rokjes/jurkjes gaan kopen, niet te lang, niet te kort sweatdrop
en heb vandaag al lieters (overdrijfdrijf) van dat gifzuur weggedronken, Cola.
Eastvane: ik weet niet wat voor art progatammas je hebt maar er zijn veel tutorials te vinden op internet waarmee je structures kan maken. Ik weet dat er van photoshop alleen al veel zijn. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 05, 2006 12:46 am
Nu al zo ongeveer vrij, hele week vrije dagen. Blij als het zondag is!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|