Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Unisex WC // Killan oma 'chatterbox' Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 231 232 233 234 235 236 ... 264 265 266 267 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Taxet
Crew

PostPosted: Tue Mar 20, 2007 8:45 am

Totta.. Se on valitettavaa, mutta silti vaan niin faktaa.

Mut kyl sitä töitä löytää jos vaan ei anna periks. Näin mie uskon. Ja katotaa onko tästä miun yltiöoptimistisuudesta jotain hyötyäkin vai kuseeko kaikki vaan nyt niin kovaa että paukkuu. rolleyes
PostPosted: Tue Mar 20, 2007 9:49 am

Pikku-Timppa

Mut kyl sitä töitä löytää jos vaan ei anna periks. Näin mie uskon. Ja katotaa onko tästä miun yltiöoptimistisuudesta jotain hyötyäkin vai kuseeko kaikki vaan nyt niin kovaa että paukkuu. rolleyes

Nih. Mulla olisi kesälle töitä liiaksikin, ottaisko joku? Ja puolitoista viikkoa enää ja lähden palkalliseen työharjoitteluun Islantiin heart Jännittää jo aika kovasti!

Adalmina

Beloved Raider

7,200 Points
  • Somebody Likes You 100
  • Money Never Sleeps 200
  • Forum Sophomore 300

Taxet
Crew

PostPosted: Tue Mar 20, 2007 3:11 pm

Adalmina
Pikku-Timppa

Nih. Mulla olisi kesälle töitä liiaksikin, ottaisko joku? Ja puolitoista viikkoa enää ja lähden palkalliseen työharjoitteluun Islantiin heart Jännittää jo aika kovasti!

Toki, mutta mie tarttisin ennemmin töitä jotka voin alottaa tässä heti ja nyt.

Kun kaikki nuo perkelee "täytetään netti hakemus ja soitetaan jos tarvitaan (aka ei soiteta)" jutut on liian hitaita minulle... gonk
PostPosted: Wed Mar 21, 2007 1:48 am

Uuu, mun leffat tuli tänään... tai no kaks niistä. Päätin myös osallistua avatar areenalle tolla mun avatarilla. eek En tiiä mikä väliaikanen mielenvika mulle tuli, mut onneks toi 1K ei hirveesti kolhase mun questia. Laitan linkin siihen avatar areena threadiin sitte kun se on siellä maanantaina ni voitte käydä äänestämässä jos tahdotte. whee

Lilygwen

Aged Explorer

7,450 Points
  • Nerd 50
  • Bookworm 100
  • Conversationalist 100

Liffy Glitter

PostPosted: Wed Mar 21, 2007 5:01 am

Railakkaat opistobileet saivat jo poliisinkin pihalle. Siistiä.

Itse onneksi valvoin myös, niin meteli ei häirinnyt, mutta on se silti kumma että keskellä viikkoa pitää juhlia. Etenkin kun todella monella oli seuraavana aamuna tentti confused
Mie en ymmärrä, tosin ei kai miun tarttekkaan.

Tosiaan kolme sankaria meni alasti hillumaan keskelle pihaa ja laulamaan, ja sitten kun tajusivat että vaatteensa onkin viskattu takaisin sisälle ja ovi lukossa oli laulu jo hieman erilaista.
Mutta mitä muutakaan sellaisessa tilanteessa, kun vaatteet ovat muualla kuin ihminen itse, pitäisi tehdä? Kaikki hupi irti tilaisuudesta twisted
PostPosted: Wed Mar 21, 2007 7:24 am

scream scream scream
liput tuli myyntiin aamuyhdeksältä, pääsen kotiin neljältä, lippupalvelun sivut sanoo placebon keikan lippujen olevan loppuun varattu. ei mukavaa...
pakko saada jostain kaksi vierekkäistä lippua!
edit: sain! o:

thoughtless`

Carmen LaVihta

PostPosted: Wed Mar 21, 2007 1:36 pm

Ei sais koukuttaa mutta koukuttaapa silti. gonk -->Fly For Fun
PostPosted: Wed Mar 21, 2007 3:44 pm

Sain äsken hillittömän halun piirtää hieman omaa fan arttia... piirsin sitten loppujen lopuksi Sanjin (One Piece). surprised Ja kaiken kummastuksen aiheuttaa tässäkin aiheessa se, että se jopa onnistui jotenkuten. Se on minun mielestä jopa ihan hieno.

Nyt kun vain saisin valjastettua tämän voimavaran joka minusta löytyy näin yleiseen käyttöön, voisin jopa sanoa että osaan piirtää. Tällä hetkellä tosin se on ihan tuurista kiinni. sweatdrop

Taxet
Crew

Lilygwen

Aged Explorer

7,450 Points
  • Nerd 50
  • Bookworm 100
  • Conversationalist 100
PostPosted: Thu Mar 22, 2007 2:11 am

Carmen LaVihta
Ei sais koukuttaa mutta koukuttaapa silti. gonk -->Fly For Fun

Itse pelailen kyseisen firman Rappelz peliä. whee
PostPosted: Fri Mar 23, 2007 12:10 am

Noh... Ainakin minulla on Tuska rahat varmistettu...

Tein mutsin kanssa pienen työsopimuksen jonka mukaan minä teen semmosia taloudenhoitajan töitä tästä Tuskaan asti ja sitte se maksaa miule siitä 140e. Ja enempää mie en oikeastaa tarvikkaa, koska 40e menee hostellimaksuun ja sitte 100e jää käyttö rahaa. 3nodding

Taxet
Crew

GetRidOfMyAccount

PostPosted: Fri Mar 23, 2007 10:32 am

Jazzy-Devine
Unisex-WC?

Miksi sun haluan unisex-vessa?
Rapsit sinua! rofl

xp

Puhuitko mulle? confused

Mun mielestä unisex-vessa on loistava nimitys! surprised En viitti alkaa lyhentää sitä sanaa. xp
PostPosted: Sat Mar 24, 2007 12:14 pm

Shimizu Rie
Jazzy-Devine
Unisex-WC?

Miksi sun haluan unisex-vessa?
Rapsin sinua! rofl

xp

Puhuitko mulle? confused

Mun mielestä unisex-vessa on loistava nimitys! surprised En viitti alkaa lyhentää sitä sanaa. xp

mrgreen
Anteeksi.
Mä vaan tahdon puhun suomea... *itkeä*
Ymmärrän vähän suomea.
Mä ymmärrä "Puhuitko mulle", ja ei....
En haluan rapsin sinua.... confused

Ahhh....Mun suomen kieleni on paska!!! crying

Nicotine Queen

meppu
Crew

PostPosted: Sat Mar 24, 2007 12:24 pm

Jazzy, no one can be perfect in foreign language. But by practicing and speaking you can get better.
PostPosted: Sat Mar 24, 2007 2:35 pm

Voi kettu... MCR keikan lippu kiinni jääkaapin ovessa, mutta nyt on alkanut epäilyttämään. Olen nimittäin huomannut ettei se oikein enää iske oikeastaan yhtään. Pitäisi fanittaa edes vähäsen kun menee sinne keikallekin, mutta kun ei pysty. Liian amerikkalaista musiikkia...

Ainoka

1,300 Points
  • Gaian 50
  • Member 100

Liffy Glitter

PostPosted: Sun Mar 25, 2007 3:17 am

Taas oli bileet. Taas soitettiin poliisille (mikä tosin peruttiin jonkin ajan kuluttua), tällä kertaa omatoimisesti, kun kutsumattomaat vieraat eivät lähteneet.

Mikä näitä vaivaa neutral

No, minulla oli hauskempaa mitä koskaan. Porukka on sörsselissä ja miettii tuleeko täältä mitään häätöjä, osalla juhlijoista on jo sen verran varoituksia allaan. Minua vaan naurattaa. Vahingonilo on aika... no, julmaa.

Ja nyt voisi kokeilla nukkumistakin. En ole harjoittanut valvomista aikoihin ja yksi vuorokausi tuntuu aika jännältä...
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 231 232 233 234 235 236 ... 264 265 266 267 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games