|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 10:19 am
Memmi89 Chibi Strawberry Memmi89 Chibi Strawberry Memmi89 Chibi Strawberry Memmi. Ska du spela med mig senare? whee oki, men då vill jag att det ska lysa blåt runt mig whee ^^ Ok. JA!! xd xd xd xd xd xd xd Det får man om man har 90 lvls.. Så jag kan väl ge dig 90 lvls.. sweatdrop PARTY PARTY 3nodding Men du vet Richard? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 10:20 am
Chibi Strawberry Memmi89 Chibi Strawberry Memmi89 Chibi Strawberry Memmi89 Chibi Strawberry Memmi. Ska du spela med mig senare? whee oki, men då vill jag att det ska lysa blåt runt mig whee ^^ Ok. JA!! xd xd xd xd xd xd xd Det får man om man har 90 lvls.. Så jag kan väl ge dig 90 lvls.. sweatdrop PARTY PARTY 3nodding Men du vet Richard? gonk vilken?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Memmi89 Chibi Strawberry Memmi89 Chibi Strawberry Memmi89 Chibi Strawberry Memmi89 Chibi Strawberry Memmi. Ska du spela med mig senare? whee oki, men då vill jag att det ska lysa blåt runt mig whee ^^ Ok. JA!! xd xd xd xd xd xd xd Det får man om man har 90 lvls.. Så jag kan väl ge dig 90 lvls.. sweatdrop PARTY PARTY 3nodding Men du vet Richard? gonk vilken? Vi spelade ju på hans server förut.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 10:21 am
Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 *tuggar på Jetzudan* domokun Omfglolwtfbbqaslbrbttyl! eek *tuggar sönder Nitemare Scarfen* domokun eek NOO!!! *slår bort Memmi* Get away from me! crying *jagar Jetzudan* jag ska äta upp dig domokun AAAH! gonk *springer bort från* Försviiiiinn! du kommer aldrig undan*tar tag i nitemare scarfen* xd nu har jag dig NEEEJ! gonk *viftar med den vilt* *biter fast sig 堦lyger runt n䲠Jetzudan viftar den omkring* xd AAH! Ta bort den! Ta bort den! *ställer mig på golvet å drar i den*je den till mig gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 10:22 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 10:23 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 10:25 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 10:25 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 10:26 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 10:26 am
Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 Jetzudan Rebirth Memmi89 *tuggar på Jetzudan* domokun Omfglolwtfbbqaslbrbttyl! eek *tuggar sönder Nitemare Scarfen* domokun eek NOO!!! *slår bort Memmi* Get away from me! crying *jagar Jetzudan* jag ska äta upp dig domokun AAAH! gonk *springer bort från* Försviiiiinn! du kommer aldrig undan*tar tag i nitemare scarfen* xd nu har jag dig NEEEJ! gonk *viftar med den vilt* *biter fast sig 堦lyger runt n䲠Jetzudan viftar den omkring* xd AAH! Ta bort den! Ta bort den! *ställer mig på golvet å drar i den*je den till mig gonk K?n sj䬶! gonk har bara 12000 gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 10:27 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 10:27 am
Chibi Strawberry Memmi89 vilken idiot gonk , du skulle inte ha sakt n姯t till honom gonk Han hj䬰te mig g?servern ju. sad va jobbigt....gö n ny i hemlighet dáa gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 10:28 am
Chibi Strawberry Memmi89 vilken idiot gonk , du skulle inte ha sakt n姯t till honom gonk Han hj䬰te mig g?servern ju. sad ' Säg bara att du har planerat annat? Svårare än så är det inte? Han var ju frivillig till att hjälpa, då gör det dig inte skyldig till något sådant.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|