|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 9:16 am
*reser sig upp och hoppar ner in i butiken igen* Humdidum... *går till ett kylskåp och kollar efter något att dricka* :O... Ingenting eh?! Oh, där var något. *tar en Festis*
Jag är en Festis.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 9:17 am
Jetzudan Rebirth *reser sig upp och hoppar ner in i butiken igen* Humdidum... *går till ett kylskåp och kollar efter något att dricka* :O... Ingenting eh?! Oh, där var något. *tar en Festis* Jag är en Festis. EN SAK!! *Kastar sin nalle på Jetz*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 9:18 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth *reser sig upp och hoppar ner in i butiken igen* Humdidum... *går till ett kylskåp och kollar efter något att dricka* :O... Ingenting eh?! Oh, där var något. *tar en Festis* Jag är en Festis. EN SAK!! *Kastar sin nalle på Jetz* Agh! > .o Varför kastar du... nallar(?) på folk? o. <
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 9:19 am
Jetzudan Rebirth Agh! > .o Varför kastar du... nallar(?) på folk? o. < Får man aldrig ha lite roligt? gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 9:20 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Agh! > .o Varför kastar du... nallar(?) på folk? o. < Får man aldrig ha lite roligt? gonk Jo. Men alltså varför. Det var en fråga.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 9:21 am
Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Agh! > .o Varför kastar du... nallar(?) på folk? o. < Får man aldrig ha lite roligt? gonk Jo. Men alltså varför. Det var en fråga. Jo jag vet. Men jag kom inte på nåt svar så. sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 9:21 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 9:23 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 9:24 am
Chibi Strawberry Ahh men.. Ja... Jag kastar f?tt jag har tr嫩gt? Jaha. Okej. *dricker sin Festis*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 9:25 am
Jetzudan Rebirth Jaha. Okej. *dricker sin Festis* <<;; Du blir så oberörd av det man säger.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 9:25 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Jaha. Okej. *dricker sin Festis* <<;; Du blir så oberörd av det man säger. Vad menar du?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 9:27 am
Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Jaha. Okej. *dricker sin Festis* <<;; Du blir så oberörd av det man säger. Vad menar du? Oo Testing 1 2 3. Du är en idiot.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 9:28 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 9:28 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Jaha. Okej. *dricker sin Festis* <<;; Du blir så oberörd av det man säger. Vad menar du? Oo Testing 1 2 3. Du är en idiot. Jag vet det redan?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 9:30 am
Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Jaha. Okej. *dricker sin Festis* <<;; Du blir så oberörd av det man säger. Vad menar du? Oo Testing 1 2 3. Du är en idiot. Jag vet det redan? MEN GONK!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|