|
|
|
|
Posted: Fri Jun 30, 2006 2:31 am
Wauw, bij mij staan er ook 3 schermen XD Maar 1 niet aangesloten op een PC XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 30, 2006 3:08 am
The Forbidden Angel Lol maffe site gevonden, net iets als gaia met andere poppetjes en is dit nog lang niet zo groot http://www.magivolve.com/ euhm zelfs de donatie items zijn hetzelfde neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 30, 2006 3:11 am
magivolve is leuk...
maar daar heb je veel meer geduld voor nodig dan gaia eek
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 30, 2006 3:26 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 30, 2006 8:14 am
number_17 The Forbidden Angel Lol maffe site gevonden, net iets als gaia met andere poppetjes en is dit nog lang niet zo groot http://www.magivolve.com/ euhm zelfs de donatie items zijn hetzelfde neutral Daarom was er een hele rel over smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 30, 2006 8:23 am
Eastvane wahahahahahah die site is echt TE lelijk XD... de poppetjes zien der nie uit they hurt my eyes dont dooonntttt XD. darlaa plz stick with gaia. •♥• Wees maar niet bang hoor, sweatdrop het enigste wat ik grappig vind aan die poppetjes is de gezichtsuitdrukking van de vrouwelijke lachende avies, dies gewoon te schattig ^_^ maar de rest.. Bléh >_< •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 30, 2006 8:54 am
ok gelukkig maar =) pffff ziet er naar uit dat t allemaal wat ''vertraging oploopt aangezien t toch wat complexer is dan ik d8, dus nog ff w8en voor ik de ''grote'' verassing onthul ( hehehe k vraag me eigenlijk af of der uberhaubt straks iemand enthousiast zal zijn behalve mezelf.... mja. sweatdrop merken we dan wel)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 30, 2006 8:57 am
Eastvane ok gelukkig maar =) pffff ziet er naar uit dat t allemaal wat ''vertraging oploopt aangezien t toch wat complexer is dan ik d8, dus nog ff w8en voor ik de ''grote'' verassing onthul ( hehehe k vraag me eigenlijk af of der uberhaubt straks iemand enthousiast zal zijn behalve mezelf.... mja. sweatdrop merken we dan wel) •♥• o.o question •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 30, 2006 8:58 am
kittyocean number_17 The Forbidden Angel Lol maffe site gevonden, net iets als gaia met andere poppetjes en is dit nog lang niet zo groot http://www.magivolve.com/ euhm zelfs de donatie items zijn hetzelfde neutral Daarom was er een hele rel over smile vertel is wat meer over die rel dan razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 30, 2006 9:01 am
ja k ben ook wel nieuwschierig
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 30, 2006 9:18 am
ja me too, lijkt er idd veel op neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 30, 2006 10:09 am
Question and Assistance -> OMG IEMAND HEEFT EEN PLAGIAAT VAN GAIA GEMAAKT! SUE! SUE! SUE!
Site Feedback -> DAT JULLIE DIT TOELATEN SUE SUE SUE!!!!
Admins en Mods -> Kalm nou maar. Ga nou niet de leden van Magivolve harrassen enzo. Dat willen wij niet.
Site Feedback -> DOE ER WAT AAAAAAAN! DIT MAG NIET!!!
Question and Assistance -> Ehm.... mag dit nou wel of niet?
Dat is de korte samenvatting enzo XD
Zeggen dat je bij Magivolve member bent staat bijna gelijk aan geflamed worden XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 30, 2006 10:29 am
net volume 10 gelezen van DNAngel. woooooh! had ik zo lang op gewacht, en zeker niet voor niks! blaugh kan niet wachten op volume 11
*big DNAngel fan*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 30, 2006 10:34 am
online bestelt? vandaag gekocht? gedownloaded?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 30, 2006 10:45 am
kough kough, k heb de anime compleet, alleen vergeet steeds te kijken... nja ok t is ook wel btje geen zin en tijd hoor razz mja k moet idd zeggen de eerste aantal eps waren zkr tof smile . volgt iemand hier eigenlijk naruto nog..... ep 191 was echt uber super ultra giga mega ultiem lelijk en dom/stom sad . volgende word mischien grappig, maar de fillers beginnen btje irritaties te wekken wanneer gaat t verhaal weer verder sad .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|