|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 3:25 am
Filthy Chibi Strawberry Filthy domokun *kommer stormandes in* Spöke! gonk Inte längre. xd Nej verkligen inte. o____O
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 3:26 am
Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy domokun *kommer stormandes in* Spöke! gonk Inte längre. xd Nej verkligen inte. o____ORoligt att leka. Nu ska jag klä ut mig till något annat. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blixtra Haha, jag tyckte inte heller den va fin. Det är därför jag tänker ta av den.. Men du.. Man måste ju headbanga på metal konserter!! Jag går inte på såna Konserter! Jag lyssnar inte ens på sån musik! sweatdrop Jag e en sån där så kallad, "skogstrampare" som mina kompisar kllar mig. eller med andra ord. "Rejvare" sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Kechappu Chibi Strawberry Kechappu Chibi Strawberry Kechappu Bra.. ^^ Det fixar nog sig, saker brukar göra det... Och det är ju även så att vissa vänner man har inte är äkta vänner... Lika bra att göra sig av med dom.. ^^ Tråkigt att göra sig av med vänner. sad Men men. It's life.Dessa personer... Har du inte pratat med dig mycket på sistone eller vad är det?.. Pratar ingenting med mig. Jag har börjat vänja mig nu.*Kramar* Sånt är jobbigt... Men det ska nog fixa sig... Om båda parterna vill det.. Får väl hoppas på det.. Jag måste tyvärr gå nu.. sad Men vi hörs lilla jordgubben!.. ^^ Bye bye Ketchup! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 3:27 am
Silence_P Blixtra Haha, jag tyckte inte heller den va fin. Det är därför jag tänker ta av den.. Men du.. Man måste ju headbanga på metal konserter!! Jag går inte på såna Konserter! Jag lyssnar inte ens på sån musik! sweatdrop Jag e en sån där så kallad, "skogstrampare" som mina kompisar kllar mig. eller med andra ord. "Rejvare" sweatdrop Men det är lungt. Det måste finnas olika personer ju ;D
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Filthy Roligt att leka. Nu ska jag klä ut mig till något annat. xd xd Maskerad! xp Lek på du~
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blixtra FrodoLouLou Blixtra FrodoLouLou *kryper in under en hylla* ninja HA! jag hittade dig.. razz eek *vettskrämd* Såja.. *klappar på huvudet* kurr kurr whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Blixtra Silence_P Blixtra Haha, jag tyckte inte heller den va fin. Det är därför jag tänker ta av den.. Men du.. Man måste ju headbanga på metal konserter!! Jag går inte på såna Konserter! Jag lyssnar inte ens på sån musik! sweatdrop Jag e en sån där så kallad, "skogstrampare" som mina kompisar kllar mig. eller med andra ord. "Rejvare" sweatdrop Men det är lungt. Det måste finnas olika personer ju ;D Japp! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Filthy Roligt att leka. Nu ska jag klä ut mig till något annat. xd xd Maskerad! xp Lek på du~ Känsliga tittare varnas. gonk xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 3:28 am
Filthy Chibi Strawberry Filthy Roligt att leka. Nu ska jag klä ut mig till något annat. xd xd Maskerad! xp Lek på du~ Känsliga tittare varnas. gonk xd OMG!!! Hur ser du ut! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 3:28 am
jiminijon nästa år det är flera ggr om året sweatdrop men vad för kläder? gonk neutral Det visste ju inte jag! gonk Men vi kommer nog inte förrän nästa år ändå, inte så mycket kvar av 2004. razz Gaia kläder! Ska fixa tyg imorrn. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 3:29 am
Filthy Chibi Strawberry Filthy Roligt att leka. Nu ska jag klä ut mig till något annat. xd xd Maskerad! xp Lek på du~ Känsliga tittare varnas. gonk xd Flamen00b!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 3:29 am
FrodoLouLou Blixtra FrodoLouLou Blixtra FrodoLouLou *kryper in under en hylla* ninja HA! jag hittade dig.. razz eek *vettskrämd* Såja.. *klappar på huvudet* kurr kurr whee Haha razz xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 3:30 am
Chibi Strawberry Filthy Chibi Strawberry Filthy Roligt att leka. Nu ska jag klä ut mig till något annat. xd xd Maskerad! xp Lek på du~ Känsliga tittare varnas. gonk xd OMG!!! Hur ser du ut! gonk Azzååh! jag tyckeeh dom é rättt fiina jöö. xd stressed domokun sad wink heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 3:31 am
D0ppelganger jiminijon nästa år det är flera ggr om året sweatdrop men vad för kläder? gonk neutral Det visste ju inte jag! gonk Men vi kommer nog inte förrän nästa år ändå, inte så mycket kvar av 2004. razz Gaia kläder! Ska fixa tyg imorrn. 3nodding synd! gonk ja det är ju bättre än aldrig ju razz jag ska kanske se ut som min ava..(inte den hära gången)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|