|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 5:01 am
Jetzudan Rebirth XD De batteri drivna bussarna skulle vara bra för miljön sa dom. Rått/mus bussarna är bara där för att se fula ut. Visst. o.o Jo. Sådant har jag också hört. oO Haha. Damn jag vill se råtta/mus bussar. >___< xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 5:02 am
Ohhh.. o___o *Sitta och stirra på*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 5:02 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth XD De batteri drivna bussarna skulle vara bra för miljön sa dom. Rått/mus bussarna är bara där för att se fula ut. Visst. o.o Jo. Sådant har jag också hört. oO Haha. Damn jag vill se råtta/mus bussar. >___< xp Jag har inte sett dom på ett ganska långt tag nu, så jag vet inte om dom fortfarande finns. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 5:03 am
I said,yooooooou could be miiiiine!*Sjunger och hoppar runt* whee domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 5:04 am
Jetzudan Rebirth Jag har inte sett dom på ett ganska långt tag nu, så jag vet inte om dom fortfarande finns. razz Damn. x.x Skulle kunna tänka mig att åka dit bara för att se dem. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 5:04 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 5:05 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 5:05 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 5:07 am
Chibi Strawberry Valgarv I said,yooooooou could be miiiiine!*Sjunger och hoppar runt* whee domokun oO *S䴴er p堳ig h?lskydd* *Hoppar bock över Straw och drar av henne hörselskydden samtidigt* whee With your b***h slap rappin and your coccain tongue,you get noooothing doooone!*Fortsätter sjunga och skutta runt* domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 5:07 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 5:08 am
Valgarv *Hoppar bock över Straw och drar av henne hörselskydden samtidigt* whee With your b***h slap rappin and your coccain tongue,you get noooothing doooone!*Fortsätter sjunga och skutta runt* domokun gonk *Tar på sig ett par nya hörselskydd och försvinner ur synhåll*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 5:09 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 5:10 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jaoo. Men vad g?an inte. sweatdrop ...Beror p堶ad. razz Jo det g?u faktiskt det. xp Yesh du. Så klaga inte.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 5:10 am
Jag har väl inte klagat. oO Snacka inte skata.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 5:11 am
Chibi Strawberry Valgarv *Hoppar bock över Straw och drar av henne hörselskydden samtidigt* whee With your b***h slap rappin and your coccain tongue,you get noooothing doooone!*Fortsätter sjunga och skutta runt* domokun gonk *Tar på sig ett par nya hörselskydd och försvinner ur synhåll* MAMA! crying COME BACK MAMA!*Springer runt och letar*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|