|
|
|
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 5:19 am
Eastvane go vladderaar go exclaim exclaim wahmbulance go baby gogo yeah we're looking at you Go baby go go Oh we're right behind you lalalalalalaLAAAAAAAAA !!!! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 6:05 am
vanavond diploma uitrijking heb zo'n idee dat ze je helemaal in de zijk gaan zetten XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 6:57 am
Wiskunde her. ging niet goed.. sta gelukkig wel voldoende. Morgen Aardrijkskunde her, hoop dat die wat beter gaat want telt 40% mee (anders ook geen ramp want sta ook wel voldoende)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 7:02 am
Tranbo vanavond diploma uitrijking heb zo'n idee dat ze je helemaal in de zijk gaan zetten XD nee hoor, nu kan t per school verschillen, maar ik heb m 2 jaar geleden behaald en toen was t gewoon eff 2 zinnetjes over n persoon persoon gaat op podium staan krijgt diploma en moet m ff tekenen en klaar is kees NEXT !!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 8:49 am
Eastvane Tranbo vanavond diploma uitrijking heb zo'n idee dat ze je helemaal in de zijk gaan zetten XD nee hoor, nu kan t per school verschillen, maar ik heb m 2 jaar geleden behaald en toen was t gewoon eff 2 zinnetjes over n persoon persoon gaat op podium staan krijgt diploma en moet m ff tekenen en klaar is kees NEXT !! •♥• Ai sweatdrop 5 jaar geleden voor mij, maar wij moesten alleen komen als ze je naam zeiden en dan klaar. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 8:57 am
Darlaa Eastvane Tranbo vanavond diploma uitrijking heb zo'n idee dat ze je helemaal in de zijk gaan zetten XD nee hoor, nu kan t per school verschillen, maar ik heb m 2 jaar geleden behaald en toen was t gewoon eff 2 zinnetjes over n persoon persoon gaat op podium staan krijgt diploma en moet m ff tekenen en klaar is kees NEXT !! •♥• Ai sweatdrop 5 jaar geleden voor mij, maar wij moesten alleen komen als ze je naam zeiden en dan klaar. •♥•pffff niet eens die 2 zinnen...... lullig hoor sad . sinds wanneer ben jij trouwens ouder ?? wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 9:10 am
Eastvane Darlaa Eastvane Tranbo vanavond diploma uitrijking heb zo'n idee dat ze je helemaal in de zijk gaan zetten XD nee hoor, nu kan t per school verschillen, maar ik heb m 2 jaar geleden behaald en toen was t gewoon eff 2 zinnetjes over n persoon persoon gaat op podium staan krijgt diploma en moet m ff tekenen en klaar is kees NEXT !! •♥• Ai sweatdrop 5 jaar geleden voor mij, maar wij moesten alleen komen als ze je naam zeiden en dan klaar. •♥•pffff niet eens die 2 zinnen...... lullig hoor sad . sinds wanneer ben jij trouwens ouder ?? wink •♥• Altijd al? ^_^; ben 22
met me basisschooldiploma trouwens wel ... "Ik ben Stephanie en ga naar die en die school" bij mijn mbo diploma weer niet.. weer alleen komen, per twee nog wel, en klaar, maar heb van de laatste twee scholen wel een mooie pen gekregen... •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 10:02 am
Bij mijn uitreiking werd er wat gezegd: "Vriendschappen onstaan en blijven soms behoorlijk lang!" Stuff like that. Er ging in die tijd het gerucht dat ik verliefd was op een hele goede vriend, maar we waren alleen maar vrienden. Bij de diplomauitreiking toonden ze onze foto's naast elkaar als voorbeeld van vriendschap. Hoor je opeens door de zaal: "IK WIST HET WEL! IK WIST HET WEL!"
Ik schaamde me rot!!!!!!
Maar die jongen is nog steeds een hele goede vriend van me ^_^
As for deze HBO... moet ik nog zien XD Ik laat zeker een indruk achter, met project Animanga en ICT XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 12:09 pm
kijk mensen ambitie ^^ daar kan ik over mee praten !! biggrin opzich wil ik het zo snel mogenlijk... maar voor ik sterf wil ik de wereld toch DIT schokje laten doen dat mijn naam voorlopig nog wel even zal worden herinnerd. drom ben ik behoorlijk dedicated aan 3d ( helaas NOG niet genoeg) nja nou is de wereld mischien btje te hoog gegrepen maar nederland dan razz .ik ben voorlopig nog bezig met de eeuwige quest naar meer kennis !! en aangezienb ik vanalles in 3d wil maken is het altijd handig om dingen te leren. daarom heb ik een ENORM ruime intresse die van het maken van kleding tot het in elkaar zetten van computers tot oorlog enz enz gaat. ow ennuh bij mij werd er zowel op de basisschool als op de middelbare wat gezegd, het meest vreselijke vond ik het gejank op de basisschool....van die drama queens die janken omdat ze elkaar niet meer zien -_-. ik was maar wat blij dat ik weg was en niemand meer zou zien.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 2:13 pm
•♥• Een meisje dat ik ken was zo blij dat ze van school weg mocht he maar toen ze eenmaal op de volgende school zat ging ze der oude missen. Mensen weten denk ik vaak niet waar ze gehecht aan zijn scholen/mensen totdat ze er niet meer zijn, en het volgende is niet altijd leuker al verwacht je misschien van wel. •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 3:10 pm
tjah, k weet niet wanneer t meer n hell was ervoor of erna, t enigste wat ik weet is dat k nu op t mbo eindelijk IETS meer rust heb dan toen. al heb ik minder vrije tijd razz .
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 11:33 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 30, 2006 2:05 am
ah, de goedkope kopie/ bootleg van Gaia. hele rel om geweest XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 30, 2006 2:26 am
wahahahahahah die site is echt TE lelijk XD... de poppetjes zien der nie uit they hurt my eyes dont dooonntttt XD. darlaa plz stick with gaia. zodadenlijk ff speciaal verloop stukje voor 2e monitor kopen ^^ btw check me buro !!!! scream scream scream scream scream scream srry t was nogaL donker en me wacom staat er nie bij mja razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
|