Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
~Chatterbox~ Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 229 230 231 232 233 234 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

QYDrop

PostPosted: Sun Mar 19, 2006 11:35 am

mensen die dit lezen zap eve naar talpa van speijk is er op het enige goede wat talpa wel in huis heeft
PostPosted: Sun Mar 19, 2006 12:38 pm

QYDrop
mensen die dit lezen zap eve naar talpa van speijk is er op het enige goede wat talpa wel in huis heeft

Goede serie wel 3nodding

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

QYDrop

PostPosted: Sun Mar 19, 2006 12:58 pm

Darlaa
QYDrop

Goede serie wel 3nodding

ja tog een van de wijnige dingen van talpa moed ik eerlijk zegen
PostPosted: Mon Mar 20, 2006 2:47 am

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

Dat is een coole auto

Puddle_Jumper05

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • Battle: Knight 100
  • PAAANNNTTTSSS 100
PostPosted: Mon Mar 20, 2006 8:44 am

ik wil effe zeggen dat ik tegenwoordig niet meer zo vaak in de guild kan ziujn vanwegen mijn site en huiswerk sorry voor dat maar ik vind mijn site heel belangrijk en huiswerk nouja ook wel de guild ook maar minder als mijn site en huiswerk sweatdrop rond de zomervakantie ben ik hier waarschijnlijk weer heel erg actief

ik kom hier nog wel maar het kan best zijn dat ik drie dagen ofzo hier effe niet kijk
PostPosted: Mon Mar 20, 2006 9:11 am

is goed.

headache... argh

kittyocean
Captain

Oranjekorfbalpizza!

PostPosted: Mon Mar 20, 2006 9:30 am

Beterschap kitty ^^ Hopelijk is het morgen in ieder geval over, zou niet prettig zijn om hoofdpijn op je verjaardag te hebben smile
PostPosted: Mon Mar 20, 2006 10:52 am

vandaag naar dierentuin geweest met alle 1e klassers. na aanlijding daarvan moeten we een werkstuk over een dier maken (kiezen uit onderwerpen van de lerares bio: iets waar ik noch niet zoveel over weet)
het verliep heel anders dan ik gedacht had ze waren eerst ons vergeten. het liep zo:
we waren om 8:45 op school. we gingen naar boven naar lok 11 voor wat te bespreken daarna gingen wij naar beneden. daar kregen wij te horen dat we bij ons lokaal worden opgehaald dus gingen wij trug. daar naar buiten aan het kijken zagen wij 4 bussen, 2 gingen weg. toen zagen wij de leraar emn lerares bio. toen dachten wij: ze komen ons halen. laten ging er noch een weg en de leraar bio zat er waarschijnlijk weer in. de laatste bus ging een eindje verder wij dachten eerst die rijd weg. maar hij stond stil toen zagen wij de lerares renen en wij dachten nu gaat ze ons halen dus wij gingen trug in lokaal met licht uit en netjes op onze plaatsen. toen zij ties dat de bus weg was, en ja hoor het was zo. wij dus naar beneden naar de kantine. we kregen een loly als troost. het bleek dus dat de leraar bio had gekeken in elk lokaar behalve boven dus de lerares bio geloofde hem.
een uur later aangekomen en dus heel weinig tijd naast de dingen voor het werkstuk. sad

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100

Zakou Nenharma

5,000 Points
  • Gaian 50
  • Consumer 100
  • Full closet 200
PostPosted: Mon Mar 20, 2006 1:19 pm

op mijn computer is het nu 17.02 xD

en we gaan nog niet naar bed nog langer niet nog langer niet
PostPosted: Mon Mar 20, 2006 2:11 pm

Calahara
vandaag naar dierentuin geweest met alle 1e klassers. na aanlijding daarvan moeten we een werkstuk over een dier maken (kiezen uit onderwerpen van de lerares bio: iets waar ik noch niet zoveel over weet)
het verliep heel anders dan ik gedacht had ze waren eerst ons vergeten. het liep zo:
we waren om 8:45 op school. we gingen naar boven naar lok 11 voor wat te bespreken daarna gingen wij naar beneden. daar kregen wij te horen dat we bij ons lokaal worden opgehaald dus gingen wij trug. daar naar buiten aan het kijken zagen wij 4 bussen, 2 gingen weg. toen zagen wij de leraar emn lerares bio. toen dachten wij: ze komen ons halen. laten ging er noch een weg en de leraar bio zat er waarschijnlijk weer in. de laatste bus ging een eindje verder wij dachten eerst die rijd weg. maar hij stond stil toen zagen wij de lerares renen en wij dachten nu gaat ze ons halen dus wij gingen trug in lokaal met licht uit en netjes op onze plaatsen. toen zij ties dat de bus weg was, en ja hoor het was zo. wij dus naar beneden naar de kantine. we kregen een loly als troost. het bleek dus dat de leraar bio had gekeken in elk lokaar behalve boven dus de lerares bio geloofde hem.
een uur later aangekomen en dus heel weinig tijd naast de dingen voor het werkstuk. sad

Dat is nou echt weer tipisch >_<

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

[Norwood]

PostPosted: Mon Mar 20, 2006 2:12 pm

ninja
PostPosted: Tue Mar 21, 2006 9:52 am

I see a dead man. he's everywhere, acting like famous people. HO MY GOD het is Micheal jackson

nee echt, ik haat die gast en ik ben blij dat Neverland is verkocht

Puddle_Jumper05

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100
PostPosted: Tue Mar 21, 2006 10:20 am

[Norwood]
ninja

hey Norwood

----
De niewe bank komt er aan ^_^
ik hoop niet dat er dingen opglitchen want ik heb iets van 7000g openstaan bij verschillende minishops. *~*
PostPosted: Tue Mar 21, 2006 1:16 pm

Okay traden is denet een stuk ingewikkelder geworden neutral

De tweede persoon moet de trade nu twee keer accepteren, een keer na het toevoegen van de spullen en de 2e keer finaal. Vreem tenzij je nog aan het onderhandelen bent tijdens het traden waar is dat goed voor, wie doet dat nou?
Nou ja als de tweede persoon het 1 keer accepteert en dan de 1e weer dan verdwijnt de trade niet meteen naar het completed trades scherm dat kan handig zijn bij winkeltjes als je wil zien wie er betaald heeft. maar het is wel een stap meer, als de mensen elkaar steeds mislopen kan een trade wel eens lang gaan duren dus is het in de praktijk handiger als de tweede persoon gewoon twee keer ineens accepteerd.

Darlaa

Loyal Gaian

38,050 Points
  • Beta Gaian 0
  • Beta Consumer 0
  • Market Browser 100

QYDrop

PostPosted: Wed Mar 22, 2006 9:46 am

Darlaa
Okay traden is denet een stuk ingewikkelder geworden neutral

De tweede persoon moet de trade nu twee keer accepteren, een keer na het toevoegen van de spullen en de 2e keer finaal. Vreem tenzij je nog aan het onderhandelen bent tijdens het traden waar is dat goed voor, wie doet dat nou?
Nou ja als de tweede persoon het 1 keer accepteert en dan de 1e weer dan verdwijnt de trade niet meteen naar het completed trades scherm dat kan handig zijn bij winkeltjes als je wil zien wie er betaald heeft. maar het is wel een stap meer, als de mensen elkaar steeds mislopen kan een trade wel eens lang gaan duren dus is het in de praktijk handiger als de tweede persoon gewoon twee keer ineens accepteerd.

tja en het werkt ook nog eens niet goed bij mij , volgens mij zijn ze er alleen maar op achteruit ge gaan
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<<] [<] 1 2 3 ... 229 230 231 232 233 234 ... 1080 1081 1082 1083 [>] [>>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games