|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 3:18 am
Blixtra FrodoLouLou *kryper in under en hylla* ninja HA! jag hittade dig.. razz eek *vettskrämd*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 3:19 am
Filthy domokun *kommer stormandes in* Spöke! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Silence_P Blixtra Silence_P Hur e de med dig då! sweatdrop Det är bra. förutom att jag fortfarande har ont i nacken efter helgens resa. Själv då? smile Jorå! De rullar på som vanligt! Så bra.. Men jävla nacke att göra ont. Fast.. Det gör inte lika ont som i söndags.. xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Kechappu Gumman då.. sad Får försöka äta iaf... Du måste ju ha nåt i dig.. Problem med vänner är extra jobbigt... Ledsen för det.. Jag mår bra.. ^^ Jag ska försöka äta nåt lite senare. Tror inte nån vill reda ut problemen heller. Gahh. Det är jobbigt. >.< Bra det. ^_^ Bra.. ^^ Det fixar nog sig, saker brukar göra det... Och det är ju även så att vissa vänner man har inte är äkta vänner... Lika bra att göra sig av med dom.. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 3:20 am
D0ppelganger jiminijon D0ppelganger jiminijon ja det klart jag gör xp bara bra.. 3nodding *petar igen* Mwää, Petoman! gonk näe gonk ni borde komma på j-cult whee Vi kommer nog inte förrän nästa år. Har inte hunnit planera något i år. sweatdrop Men tills dess har vi nog fixat lite kläder också. razz nästa år det är flera ggr om året sweatdrop men vad för kläder? gonk neutral
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 3:20 am
Kechappu Bra.. ^^ Det fixar nog sig, saker brukar göra det... Och det är ju även så att vissa vänner man har inte är äkta vänner... Lika bra att göra sig av med dom.. ^^ Tråkigt att göra sig av med vänner. sad Men men. It's life.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 3:21 am
Blixtra Silence_P Blixtra Silence_P Hur e de med dig då! sweatdrop Det är bra. förutom att jag fortfarande har ont i nacken efter helgens resa. Själv då? smile Jorå! De rullar på som vanligt! Så bra.. Men jävla nacke att göra ont. Fast.. Det gör inte lika ont som i söndags.. xp Hur ******** du ont i Nacken??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Silence_P Blixtra Silence_P Blixtra Silence_P Hur e de med dig då! sweatdrop Det är bra. förutom att jag fortfarande har ont i nacken efter helgens resa. Själv då? smile Jorå! De rullar på som vanligt! Så bra.. Men jävla nacke att göra ont. Fast.. Det gör inte lika ont som i söndags.. xp Hur ******** du ont i Nacken?? Jag headbangade.. Kolla.. jag fick en hockeymask.. :S
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Kechappu Bra.. ^^ Det fixar nog sig, saker brukar göra det... Och det är ju även så att vissa vänner man har inte är äkta vänner... Lika bra att göra sig av med dom.. ^^ Tråkigt att göra sig av med vänner. sad Men men. It's life.Dessa personer... Har du inte pratat med dig mycket på sistone eller vad är det?..
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 3:22 am
FrodoLouLou Blixtra FrodoLouLou *kryper in under en hylla* ninja HA! jag hittade dig.. razz eek *vettskrämd* Såja.. *klappar på huvudet*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 3:23 am
Kechappu Chibi Strawberry Kechappu Bra.. ^^ Det fixar nog sig, saker brukar göra det... Och det är ju även så att vissa vänner man har inte är äkta vänner... Lika bra att göra sig av med dom.. ^^ Tråkigt att göra sig av med vänner. sad Men men. It's life.Dessa personer... Har du inte pratat med dig mycket på sistone eller vad är det?.. Pratar ingenting med mig. Jag har börjat vänja mig nu.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Blixtra Silence_P Blixtra Silence_P Blixtra Silence_P Hur e de med dig då! sweatdrop Det är bra. förutom att jag fortfarande har ont i nacken efter helgens resa. Själv då? smile Jorå! De rullar på som vanligt! Så bra.. Men jävla nacke att göra ont. Fast.. Det gör inte lika ont som i söndags.. xp Hur ******** du ont i Nacken?? Jag headbangade.. Kolla.. jag fick en hockeymask.. :S o.O Headbanga! LIVSFARLIGT! Hockey Mask! Inte så fin på din ava om jag får tycka!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Filthy domokun *kommer stormandes in* Spöke! gonk Inte längre. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 3:24 am
Silence_P Blixtra Silence_P Blixtra Silence_P Blixtra Silence_P Hur e de med dig då! sweatdrop Det är bra. förutom att jag fortfarande har ont i nacken efter helgens resa. Själv då? smile Jorå! De rullar på som vanligt! Så bra.. Men jävla nacke att göra ont. Fast.. Det gör inte lika ont som i söndags.. xp Hur ******** du ont i Nacken?? Jag headbangade.. Kolla.. jag fick en hockeymask.. :S o.O Headbanga! LIVSFARLIGT! Hockey Mask! Inte så fin på din ava om jag får tycka! Haha, jag tyckte inte heller den va fin. Det är därför jag tänker ta av den.. Men du.. Man måste ju headbanga på metal konserter!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 3:24 am
Chibi Strawberry Kechappu Chibi Strawberry Kechappu Bra.. ^^ Det fixar nog sig, saker brukar göra det... Och det är ju även så att vissa vänner man har inte är äkta vänner... Lika bra att göra sig av med dom.. ^^ Tråkigt att göra sig av med vänner. sad Men men. It's life.Dessa personer... Har du inte pratat med dig mycket på sistone eller vad är det?.. Pratar ingenting med mig. Jag har börjat vänja mig nu.*Kramar* Sånt är jobbigt... Men det ska nog fixa sig... Om båda parterna vill det.. Får väl hoppas på det.. Jag måste tyvärr gå nu.. sad Men vi hörs lilla jordgubben!.. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|