|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 4:40 am
Jetzudan Rebirth Var det inte det du sa? o.o Uuuhhh... Neej? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 4:41 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Var det inte det du sa? o.o Uuuhhh... Neej? sweatdrop Vad sa du då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 4:43 am
Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Var det inte det du sa? o.o Uuuhhh... Neej? sweatdrop Vad sa du då? Kyckling? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 4:43 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Var det inte det du sa? o.o Uuuhhh... Neej? sweatdrop Vad sa du då? Kyckling? sweatdrop Aha.... men du då! Din.... din... MCBENGT!!!1!11one crying crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 4:45 am
Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Var det inte det du sa? o.o Uuuhhh... Neej? sweatdrop Vad sa du då? Kyckling? sweatdrop Aha.... men du då! Din.... din... MCBENGT!!!1!11one crying crying oO MCBENGT ser äcklig ut.. Det gör inte jag. Eller? T___T
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 4:47 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Var det inte det du sa? o.o Uuuhhh... Neej? sweatdrop Vad sa du då? Kyckling? sweatdrop Aha.... men du då! Din.... din... MCBENGT!!!1!11one crying crying oO MCBENGT ser äcklig ut.. Det gör inte jag. Eller? T___T Jag har glömt hur McBengt ser ut men jag tror det är en person som heter Bengt omgjord till en hamburgare. XD Och du ser ju inte äcklig ut, men jag behövde försvara mig och McBengt var det första jag kom på.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 4:48 am
Jetzudan Rebirth Jag har glömt hur McBengt ser ut men jag tror det är en person som heter Bengt omgjord till en hamburgare. XD Och du ser ju inte äcklig ut, men jag behövde försvara mig och McBengt var det första jag kom på. HAHA! xD Finns bilder över hela Gävle. oO Tack för det televerket iaf. domokun heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 4:50 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 4:51 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 4:52 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth O_o Jag har typ inte sett den f?om p場eve. Och i McDonald's d宍 "Televerket"? o.o oO Strange. Har du aldrig h?det? oo Kom på att dom finns på bussar också. XD Hört vad? o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 4:54 am
Jetzudan Rebirth Kom på att dom finns på bussar också. XD Hört vad? o.o Haaaiii. Är det inte ni som har fula gröna bussar? oO Tack för det televerket? domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 4:56 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Kom på att dom finns på bussar också. XD Hört vad? o.o Haaaiii. Är det inte ni som har fula gröna bussar? oO Tack för det televerket? domokun Jo. XD Så har vi riiiktigt fula bussar som är gula med en mus/råtta på. XD Och förut hade vi batteri drivna bussar. domokun Err... nein?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 4:57 am
Jetzudan Rebirth Jo. XD Så har vi riiiktigt fula bussar som är gula med en mus/råtta på. XD Och förut hade vi batteri drivna bussar. domokun Err... nein? oO Det låter väldigt sjukt. Både batteri grejen och råtta/mus. Tur att jag bara såg de gröna när jag var där då. sweatdrop <<;; Damn.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 4:59 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Jo. XD Så har vi riiiktigt fula bussar som är gula med en mus/råtta på. XD Och förut hade vi batteri drivna bussar. domokun Err... nein? oO Det låter väldigt sjukt. Både batteri grejen och råtta/mus. Tur att jag bara såg de gröna när jag var där då. sweatdrop <<;; Damn. XD De batteri drivna bussarna skulle vara bra för miljön sa dom. Rått/mus bussarna är bara där för att se fula ut. Visst. o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|