|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 3:52 am
Anashi Rawey Anashi Rawey Jag ska hemsöka ditt hår!! >:> *flyger in i anashi's hår* *springa runt i cirklar* WAAHH! >__< *gör så anashi hela tiden hör Muuuu..!* hehehe twisted *blir galen* x__x Måste dra.. *flyger in i liket* ses
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 3:52 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 3:53 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 3:53 am
Go Chibi Strawberry Go Skuttar till alla och b䲧a viska i deras ?jag sa s堨?ill erans ?vin ni prata med mig? Hej Go. ^^ hej hej Chibi Strawberry hur läget Det är okej. Hur är det med dig?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 3:54 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 3:54 am
Jetzudan Rebirth Nejnejnejnej. Coola. C-o-o-l-a. Cola? surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 3:55 am
*Vagglar in som Axl Rose* O____o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Nejnejnejnej. Coola. C-o-o-l-a. Cola? surprised -.- Coola. Två O:n. Inte ett.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 3:56 am
Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Nejnejnejnej. Coola. C-o-o-l-a. Cola? surprised -.- Coola. Två O:n. Inte ett. Oj sorry. Coola. whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 3:57 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth Nejnejnejnej. Coola. C-o-o-l-a. Cola? surprised -.- Coola. Två O:n. Inte ett. Oj sorry. Coola. whee Jepp. Coola.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 3:57 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 3:59 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 3:59 am
Chibi Strawberry Go Chibi Strawberry Go Chibi Strawberry Go Skuttar till alla och b䲧a viska i deras ?jag sa s堨?ill erans ?vin ni prata med mig? Hej Go. ^^ hej hej Chibi Strawberry hur läget Det är okej. Hur är det med dig? jo det 䲠fint hos mig va g?u nu? Sitter i skolan. oki är du i skolan jag är hema
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 4:00 am
Chibi Strawberry Den d䲠䲠l䳫ig!! M峴e g宠 sweatdrop Bye bye. ^^ Är den inte. <. < Alrighty then. Hejdå.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|