|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 3:22 am
Mushi svintotroll Mushi svintotroll gaah, det är svårt att lära sej själv rita i ritprogram på datorn >__< Nee... Inte så. whee Det är roligt! xd Har ritat gubbarna i Necrofix, Min och Linka Spirit's sig's på datorn. Helt. 3nodding Med muspekaren sweatdrop Necrofix:Hm, Du kan få båda 4laugh Fast vill du ha din ava på båda då också? Som den är nu alltså?? sweatdrop whee hm, okej biggrin men jag är lite oerfaren dock sad ska försöka lära mej...! bara man inte ger upp så kan man nog göra alltSka du på animevisningen i helgen då? För ifall du ska det så lär du hitta mig där, ritandes, så då kanske du kan visa något. 3nodding tyvärr crying jag bor i örnsköldsvik >_< så det är lite för långt och jag är fattig *buhuw*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 3:23 am
JAG SAKNAR MIN ÄLSKLING!!! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 3:24 am
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 3:25 am
svintotroll Mushi svintotroll Mushi svintotroll gaah, det är svårt att lära sej själv rita i ritprogram på datorn >__< Nee... Inte så. whee Det är roligt! xd Har ritat gubbarna i Necrofix, Min och Linka Spirit's sig's på datorn. Helt. 3nodding Med muspekaren sweatdrop Necrofix:Hm, Du kan få båda 4laugh Fast vill du ha din ava på båda då också? Som den är nu alltså?? sweatdrop whee hm, okej biggrin men jag är lite oerfaren dock sad ska försöka lära mej...! bara man inte ger upp så kan man nog göra alltSka du på animevisningen i helgen då? För ifall du ska det så lär du hitta mig där, ritandes, så då kanske du kan visa något. 3nodding tyvärr crying jag bor i örnsköldsvik >_< så det är lite för långt och jag är fattig *buhuw*Aow, okey gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 3:25 am
Mushi svintotroll Mushi svintotroll Mushi svintotroll gaah, det är svårt att lära sej själv rita i ritprogram på datorn >__< Nee... Inte så. whee Det är roligt! xd Har ritat gubbarna i Necrofix, Min och Linka Spirit's sig's på datorn. Helt. 3nodding Med muspekaren sweatdrop Necrofix:Hm, Du kan få båda 4laugh Fast vill du ha din ava på båda då också? Som den är nu alltså?? sweatdrop whee hm, okej biggrin men jag är lite oerfaren dock sad ska försöka lära mej...! bara man inte ger upp så kan man nog göra alltSka du på animevisningen i helgen då? För ifall du ska det så lär du hitta mig där, ritandes, så då kanske du kan visa något. 3nodding tyvärr crying jag bor i örnsköldsvik >_< så det är lite för långt och jag är fattig *buhuw*Aow, okey gonk sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 3:26 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 3:27 am
Rawey Anashi Rawey *tittar fram lite* ninja tjena... *tittar på henne och sina ankor* sno igen av dom igen. ninja domokun visst visst.. men jag var ju hungrig >_< what the crap stare Ummm... Detta 䲠ica/konsum det finns mat ?allt o.o .. jag tänkte inte på det xd !!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 3:27 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 3:28 am
Anashi Rawey Anashi Rawey *tittar fram lite* ninja tjena... *tittar på henne och sina ankor* sno igen av dom igen. ninja domokun visst visst.. men jag var ju hungrig >_< what the crap stare Ummm... Detta 䲠ica/konsum det finns mat ?allt o.o .. jag tänkte inte på det xd !! oooook... *slänger en konserv burk på anashi och kutar sedan in i skuggorna och skriker efter sig* DÄR HAR DU MAT!! whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 3:28 am
*Kollade i Quest tråden* W00t surprised
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 3:29 am
Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth J䶬ar vilken donation jag precis fick. o.o How much? o.O; Inga pengar dock, men Fox Ears, Fox Tail, >.< Bron Paper Bag och Jolly Slippers. O_o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Men whatta hell?! Min muspekarshit har blivit säro!!! stressed scream
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 3:30 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 3:30 am
Jetzudan Rebirth Chibi Strawberry Jetzudan Rebirth J䶬ar vilken donation jag precis fick. o.o How much? o.O; Inga pengar dock, men Fox Ears, Fox Tail, >.< Bron Paper Bag och Jolly Slippers. O_o o.O; Ouch.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|