|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 3:16 am
Anashi Rawey Anashi Rawey Anashi Rawey *sänder in anka för att kolla vas som händer* ninja hrhrhr *kidnappar ankan* *kutar in och skriker* HIT MED MIN ANKA FÖRFAN!!!! scream *tar fram ett svärd och en pistol* scream scream scream stressed Make me!! *skutta iväg med ankan* *skuter henne i back huvudet och kutar ikapp och tar ankan* twisted >:> x__x Sånt händer när man tar mina ankor >:<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 3:17 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Sostrate Chibi Strawberry Jag har ett finger i mitt glas. ..timon gräver en tunnel? domokun H-haaaaiiii. whee Timon gräver en tunnel~ xd yeay!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
eek Var det ett ja eller ett nej eller en post som inte hörde till svaret? sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Rawey Anashi Rawey Anashi Rawey Anashi Rawey *sänder in anka för att kolla vas som händer* ninja hrhrhr *kidnappar ankan* *kutar in och skriker* HIT MED MIN ANKA FÖRFAN!!!! scream *tar fram ett svärd och en pistol* scream scream scream stressed Make me!! *skutta iväg med ankan* *skuter henne i back huvudet och kutar ikapp och tar ankan* twisted >:> x__x Sånt händer när man tar mina ankor >:< *lever inte*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 3:18 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 3:18 am
Anashi Rawey Anashi Rawey Anashi Rawey Anashi Rawey *sänder in anka för att kolla vas som händer* ninja hrhrhr *kidnappar ankan* *kutar in och skriker* HIT MED MIN ANKA FÖRFAN!!!! scream *tar fram ett svärd och en pistol* scream scream scream stressed Make me!! *skutta iväg med ankan* *skuter henne i back huvudet och kutar ikapp och tar ankan* twisted >:> x__x Sånt händer när man tar mina ankor >:< *lever inte* Oooops.. o.o *ger henne phoenix down* Sorry whee *går in bland hyllorna*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 3:19 am
|
|
|
|
|
|
|
Necrofix Mushi Rawey *sänder in anka för att kolla vas som händer* ninja hrhrhr =tar upp ankan och kramar= whee Necrofix: 3nodding whee Du f岠typ den p堰apper med bara din d堨har ju redan ritat s堭宧a med b夡 =skrattar= xd ) sen den i OC med b夡. whee okay ^^ aja nu har jag rast hejs svejs *kyssa* Är det inte då man brukar sitta vid internet? =skrattar och kyssas tillbaka= whee 3nodding Ses sen efter skolan, förhoppningsvis. xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sostrate Chibi Strawberry Sostrate Chibi Strawberry Jag har ett finger i mitt glas. ..timon gräver en tunnel? domokun H-haaaaiiii. whee Timon gräver en tunnel~ xd yeay! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 3:20 am
Rawey Anashi Rawey Anashi Rawey Anashi Rawey Anashi Rawey *sänder in anka för att kolla vas som händer* ninja hrhrhr *kidnappar ankan* *kutar in och skriker* HIT MED MIN ANKA FÖRFAN!!!! scream *tar fram ett svärd och en pistol* scream scream scream stressed Make me!! *skutta iväg med ankan* *skuter henne i back huvudet och kutar ikapp och tar ankan* twisted >:> x__x Sånt händer när man tar mina ankor >:< *lever inte* Oooops.. o.o *ger henne phoenix down* Sorry whee *går in bland hyllorna* *leva* o.o
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 3:21 am
Anashi Rawey Anashi Rawey Anashi Rawey Anashi Rawey Anashi Rawey *sänder in anka för att kolla vas som händer* ninja hrhrhr *kidnappar ankan* *kutar in och skriker* HIT MED MIN ANKA FÖRFAN!!!! scream *tar fram ett svärd och en pistol* scream scream scream stressed Make me!! *skutta iväg med ankan* *skuter henne i back huvudet och kutar ikapp och tar ankan* twisted >:> x__x Sånt händer när man tar mina ankor >:< *lever inte* Oooops.. o.o *ger henne phoenix down* Sorry whee *går in bland hyllorna* *leva* o.o *tittar fram lite* ninja tjena... *tittar på henne och sina ankor* sno igen av dom igen. ninja domokun
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 3:22 am
Rawey *tittar fram lite* ninja tjena... *tittar på henne och sina ankor* sno igen av dom igen. ninja domokun visst visst.. men jag var ju hungrig >_<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|