|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 2:59 am
Mushi svintotroll jag ska nog också rita snart 3nodding jaså? Får man se något du har ritat? smile jag har ingenting på datorn sad för vi har ingen scanner crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 3:00 am
Necrofix Mushi Necrofix Mushi Necrofix Mushi svintotroll jag ska nog också rita snart 3nodding jaså? Får man se något du har ritat? smile jag har en teckning som svintotroll har ritat hemma hos mig nånstans 3nodding eek =vill se= whee den fick jag i födelsedags present.....den ända jag fick av nån annan än dom i min släkt xp Den med Chii p忠 sweatdrop jupp just ja biggrin jag ritade ju chii till dej ^^ det hade jag nästan glömt bort!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 3:00 am
Necrofix Mushi Necrofix Mushi Necrofix Mushi svintotroll jag ska nog också rita snart 3nodding jaså? Får man se något du har ritat? smile jag har en teckning som svintotroll har ritat hemma hos mig nånstans 3nodding eek =vill se= whee den fick jag i födelsedags present.....den ända jag fick av nån annan än dom i min släkt xp Den med Chii p忠 sweatdrop jupp Akey 3nodding Men vilken sorts vill du ha då? eek Tokis.. blaugh OC eller Papper? ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 3:01 am
Mushi Necrofix Mushi Necrofix Mushi Necrofix Mushi svintotroll jag ska nog också rita snart 3nodding jaså? Får man se något du har ritat? smile jag har en teckning som svintotroll har ritat hemma hos mig nånstans 3nodding eek =vill se= whee den fick jag i födelsedags present.....den ända jag fick av nån annan än dom i min släkt xp Den med Chii p忠 sweatdrop jupp Akey 3nodding Men vilken sorts vill du ha då? eek Tokis.. blaugh OC eller Papper? ninja papper helst men oc kanske går lättre om jag vill ha den i min sig.....du gör som du vill 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 3:01 am
gaah, det är svårt att lära sej själv rita i ritprogram på datorn >__<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 3:03 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 3:04 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 3:06 am
svintotroll gaah, det är svårt att lära sej själv rita i ritprogram på datorn >__< Nee... Inte så. whee Det är roligt! xd Har ritat gubbarna i Necrofix, Min och Linka Spirit's sig's på datorn. Helt. 3nodding Med muspekaren sweatdrop Necrofix:Hm, Du kan få båda 4laugh Fast vill du ha din ava på båda då också? Som den är nu alltså?? sweatdrop whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 3:07 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 3:08 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 3:08 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 3:09 am
Nice quote, Mushi 3nodding xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mushi svintotroll gaah, det är svårt att lära sej själv rita i ritprogram på datorn >__< Necrofix:Hm, Du kan få båda 4laugh Fast vill du ha din ava på båda då också? Som den är nu alltså?? sweatdrop whee vet inte rita en med både din och min på och den andra gör du som vill med whee ....hmmmm jag vet inte jo jag kan ha den som den e nu
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
*sänder in anka för att kolla vas som händer* ninja hrhrhr
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 04, 2004 3:10 am
Rawey *sänder in anka för att kolla vas som händer* ninja hrhrhr *kidnappar ankan*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|