|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 12:25 pm
Ik krijg overmorgen te horen of ik over ga. Ik ga echt bijna dood van de stress/werkstukken en PO'n.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 1:44 pm
Eastvane HUH, wat vliegt er allemaal door de lucht :S:S:S:S, en het geluid doet t niet is dat alleen bij mij of ook bij de rest ? en wat zijn ridders ? ( neem aan dat je niet die stalen knapen bedoeld razz ) het waren bierhouders. zo een stukje karton waar 6 gaten inzitten voor glazen bier. iedereen gooide ze en dat was een best vet gezicht.
en ridders zjn ridders van oranje = leden van een andere nederlandse guild
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 1:53 pm
on my mind:
ik heb mijn certificaat voor maatschapijleer gehaald met een 8
maar ik ben mijn tas met al mijn yu-gioh kaartjes vergeten bij de uitreiking en nu is die ontvindbaar emo
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 2:42 pm
•♥• Ze waren bij mij op de hoek een soortevan voorstelling aan het geven voor kinderen, allemaal verklede mensen en een clown. Ja ik ben der alleen maar langsgelopen hoor maar was wel grappig ik zag alleen maar van die rode afzettingslinten en hoorde een megafoon.. Ik had eerder een politieafzetting verwacht dan een kinderfeest XD XD
en had ik eens geld én trek kom ik de ijscoman niet tegen sad •♥•
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 28, 2006 11:55 pm
zucht, awwwwwww... * on my mind:vandaag met de auto naar me stage gegaan kan vandaag de monitor meenemen !! biggrin
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 1:03 am
on my mind: so much to do....
- Afsluitend gesprek stage - Dingen kopen voor mijn stage dinsdag - Meesterstuk literatuurlijst afmaken (rotwerk!!!) - Gaia Gold verdienen (wil vandaag kijken of ik 1.5k kan verdienen)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 1:36 am
on my mind : de laatste les hiphop voor de vakantie en dan als de vakantie afgelopen is een opvoering in een theater biggrin ( de parade in den bosch )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 1:43 am
ani_falkon on my mind : de laatste les hiphop voor de vakantie en dan als de vakantie afgelopen is een opvoering in een theater biggrin ( de parade in den bosch ) ik wil zien !!! ( jij gaat dan tog dansen ? )
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 1:53 am
Eastvane ani_falkon on my mind : de laatste les hiphop voor de vakantie en dan als de vakantie afgelopen is een opvoering in een theater biggrin ( de parade in den bosch ) ik wil zien !!! ( jij gaat dan tog dansen ? ) jup biggrin voor een enorme zaal mensen xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 3:30 am
wat is het ineens stil :S..... is iedereen ineens weg ofzo ?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 4:15 am
Eastvane wat is het ineens stil :S..... is iedereen ineens weg ofzo ? ja he ..... vind ik ook gaat de hele week al zo sad
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 4:28 am
QYDrop Eastvane wat is het ineens stil :S..... is iedereen ineens weg ofzo ? ja he ..... vind ik ook gaat de hele week al zo sad het is hier gewoon niet zo heel druk >.<
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 4:49 am
number_17 QYDrop Eastvane wat is het ineens stil :S..... is iedereen ineens weg ofzo ? ja he ..... vind ik ook gaat de hele week al zo sad het is hier gewoon niet zo heel druk >.<beter iemand dan niemand
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 29, 2006 5:10 am
QYDrop number_17 QYDrop Eastvane wat is het ineens stil :S..... is iedereen ineens weg ofzo ? ja he ..... vind ik ook gaat de hele week al zo sad het is hier gewoon niet zo heel druk >.<beter iemand dan niemand vrees niet het reddende vogeltje ist er !!! xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|