|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 3:14 am
Kechappu Chibi Strawberry Yep.
*Håller med när det gäller avataren* Hur mår du då?.. Jag är überhunrig men mår illa samtidigt så jag kan inte äta nåt. Rätt jobbigt. Kyligt mellan mig och några vänner. Tråkigt. Annars är det väl ok. Själv?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 3:15 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 3:15 am
D0ppelganger jiminijon ja det klart jag gör xp bara bra.. 3nodding *petar igen* Mwää, Petoman! gonk näe gonk ni borde komma på j-cult whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 3:16 am
Hur e de med dig då! sweatdrop
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Skriimer Yay! I´m back! -petar på- whee eek ALLA PETAR PÅ MIG!!! gonk
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Chibi Strawberry Kechappu Chibi Strawberry Yep.
*Håller med när det gäller avataren* Hur mår du då?.. Jag är überhunrig men mår illa samtidigt så jag kan inte äta nåt. Rätt jobbigt. Kyligt mellan mig och några vänner. Tråkigt. Annars är det väl ok. Själv?Gumman då.. sad Får försöka äta iaf... Du måste ju ha nåt i dig.. Problem med vänner är extra jobbigt... Ledsen för det.. Jag mår bra.. ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*kryper in under en hylla* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 3:17 am
Silence_P Hur e de med dig då! sweatdrop Det är bra. förutom att jag fortfarande har ont i nacken efter helgens resa. Själv då? smile
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D0ppelganger Skriimer Yay! I´m back! -petar på- whee eek ALLA PETAR PÅ MIG!!! gonk *pet* xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
D0ppelganger Skriimer Yay! I´m back! -petar på- whee eek ALLA PETAR PÅ MIG!!! gonk Haha! Det är för att alla är ute efter dej. 3nodding
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
domokun *kommer stormandes in*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 04, 2004 3:18 am
FrodoLouLou *kryper in under en hylla* ninja HA! jag hittade dig.. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kechappu Gumman då.. sad Får försöka äta iaf... Du måste ju ha nåt i dig.. Problem med vänner är extra jobbigt... Ledsen för det.. Jag mår bra.. ^^ Jag ska försöka äta nåt lite senare. Tror inte nån vill reda ut problemen heller. Gahh. Det är jobbigt. >.< Bra det. ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
jiminijon D0ppelganger jiminijon ja det klart jag gör xp bara bra.. 3nodding *petar igen* Mwää, Petoman! gonk näe gonk ni borde komma på j-cult whee Vi kommer nog inte förrän nästa år. Har inte hunnit planera något i år. sweatdrop Men tills dess har vi nog fixat lite kläder också. razz
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blixtra Silence_P Hur e de med dig då! sweatdrop Det är bra. förutom att jag fortfarande har ont i nacken efter helgens resa. Själv då? smile Jorå! De rullar på som vanligt!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|