|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 23, 2010 3:30 pm
Manga café (ben niet 100% zeker) ( heart em) ninja heb sinds kort een wafel-ijzer twisted (en ben nog steeds dol op dit soort dingen, zou misschien sandwiches kunnen maken en scones ect. (mijn gedachten bij ect. zijn te veel om op te typen, laat staan bewust van te zijn) whee 4laugh en die dan meenemen naar Tsunacon/picknick) We kunnen de Tsunacon en picknick tegelijk doen... (bij een picknick neem ik meer mee, bij Tsunacon een heel stuk minder omdat ze daar waarschijnlijk ook wel wat te eten hebben en je hebt het te druk met andere dingen)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2010 2:40 am
kittyocean risa ai kittyocean risa ai kittyocean Gaan er mensen of zijn er mensen van plan naar de Tsunacon te gaan? Ik wil dan een Artist Table (Ambachtstafel) nemen. Ik kan het ADPE boekje dan weer meenemen? (Op de EFF was ik het vergeten crying ) Wanneer is de Tsunacon weer? =) Tsunacon 2011 staat gepland op zondag 30 januari 2011 in zalencentrum/theater De Lockhorst te Sliedrecht (NL). http://www.tsunacon.nl/ Oehh awesome ga ik zeker heen ;o is maar half uurtje van me huis dusja! Ik zal je daar dan vast wel zien biggrin ik kan dan niet van mijn tafeltje weg, maar ik zit dan wel op een vast punt dus men kan mij makkelijk vinden XD oehh okay ik kom zeker kijken!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 24, 2010 1:14 pm
kassiopeia Manga café (ben niet 100% zeker) ( heart em) ninja heb sinds kort een wafel-ijzer twisted (en ben nog steeds dol op dit soort dingen, zou misschien sandwiches kunnen maken en scones ect. (mijn gedachten bij ect. zijn te veel om op te typen, laat staan bewust van te zijn) whee 4laugh en die dan meenemen naar Tsunacon/picknick) We kunnen de Tsunacon en picknick tegelijk doen... (bij een picknick neem ik meer mee, bij Tsunacon een heel stuk minder omdat ze daar waarschijnlijk ook wel wat te eten hebben en je hebt het te druk met andere dingen) Zou dat met Maid Costume and all zijn? Deels ben ik er op tegen (ik bedoel, je wordt meestal op je uiterlijk gekozen en daar ben ik op tegen), maar een thema café is wel erg leuk...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 01, 2010 8:25 am
kittyocean Ja, maar waar dan? Want voor de 1 is Groningen ver en de andere juiste dichtbij... En als je het in Utrecht doet, in het centraal enzo, dan zeuren mensen ook weer, want dan heeft bijna iedereen hoge kosten. Dus hoe beslis je het waar-gedeelte? Utrecht is wel ideaal, haha. Tsja, ik heb zelf Studenten-OV, dus voor mij maakt het nooit uit :p. Weet niet wie het nog meer heeft?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2010 7:44 am
Lucky Mysterious kittyocean Ja, maar waar dan? Want voor de 1 is Groningen ver en de andere juiste dichtbij... En als je het in Utrecht doet, in het centraal enzo, dan zeuren mensen ook weer, want dan heeft bijna iedereen hoge kosten. Dus hoe beslis je het waar-gedeelte? Utrecht is wel ideaal, haha. Tsja, ik heb zelf Studenten-OV, dus voor mij maakt het nooit uit :p. Weet niet wie het nog meer heeft?ik heb ook een Studenten ov dus maar Utrecht is idd wel ideaal ik hoop wel dat meer mensen dat ook hebben ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2010 7:53 am
loving~dolphins Lucky Mysterious kittyocean Ja, maar waar dan? Want voor de 1 is Groningen ver en de andere juiste dichtbij... En als je het in Utrecht doet, in het centraal enzo, dan zeuren mensen ook weer, want dan heeft bijna iedereen hoge kosten. Dus hoe beslis je het waar-gedeelte? Utrecht is wel ideaal, haha. Tsja, ik heb zelf Studenten-OV, dus voor mij maakt het nooit uit :p. Weet niet wie het nog meer heeft?ik heb ook een Studenten ov dus maar Utrecht is idd wel ideaal ik hoop wel dat meer mensen dat ook hebben ninja Dan wel door de weeks he, dan geld de OV kaart. lol
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2010 8:27 am
Dianda Panda loving~dolphins Lucky Mysterious kittyocean Ja, maar waar dan? Want voor de 1 is Groningen ver en de andere juiste dichtbij... En als je het in Utrecht doet, in het centraal enzo, dan zeuren mensen ook weer, want dan heeft bijna iedereen hoge kosten. Dus hoe beslis je het waar-gedeelte? Utrecht is wel ideaal, haha. Tsja, ik heb zelf Studenten-OV, dus voor mij maakt het nooit uit :p. Weet niet wie het nog meer heeft?ik heb ook een Studenten ov dus maar Utrecht is idd wel ideaal ik hoop wel dat meer mensen dat ook hebben ninja Dan wel door de weeks he, dan geld de OV kaart. lol haha ja idd wink
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Nov 05, 2010 12:24 pm
zaterdag 16, zondag 17 april 2011: Elf Fantasy Fair. Ik ga weer een stand nemen; zeker weten! Heb al sinds april gespaard XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 06, 2010 1:46 pm
kittyocean zaterdag 16, zondag 17 april 2011: Elf Fantasy Fair. Ik ga weer een stand nemen; zeker weten! Heb al sinds april gespaard XD er is een enorme kleine kans dat ik daar bij zal zijn mijn vriendin wil me een keer meeslepen naar zo iets sweatdrop en ze had het over de Elf Fantasy Fair en dat dat me het meest zou aanspreken
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 06, 2010 3:18 pm
loving~dolphins kittyocean zaterdag 16, zondag 17 april 2011: Elf Fantasy Fair. Ik ga weer een stand nemen; zeker weten! Heb al sinds april gespaard XD er is een enorme kleine kans dat ik daar bij zal zijn mijn vriendin wil me een keer meeslepen naar zo iets sweatdrop en ze had het over de Elf Fantasy Fair en dat dat me het meest zou aanspreken Het is een hele aparte belevenis, en die kostuums natuurlijk... sommigen gaan helemaal uit hun dak, anderen doen het gewoon voor hun plezier... hoewel ik niet alle kostuums even geslaagd vind, moet ik de details ze vaak nageven. Het zijn echt prachtige kostuums!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 07, 2010 5:52 am
kittyocean loving~dolphins kittyocean zaterdag 16, zondag 17 april 2011: Elf Fantasy Fair. Ik ga weer een stand nemen; zeker weten! Heb al sinds april gespaard XD er is een enorme kleine kans dat ik daar bij zal zijn mijn vriendin wil me een keer meeslepen naar zo iets sweatdrop en ze had het over de Elf Fantasy Fair en dat dat me het meest zou aanspreken Het is een hele aparte belevenis, en die kostuums natuurlijk... sommigen gaan helemaal uit hun dak, anderen doen het gewoon voor hun plezier... hoewel ik niet alle kostuums even geslaagd vind, moet ik de details ze vaak nageven. Het zijn echt prachtige kostuums! haha ik ben bang als ik dan mee ga dat ik mijn vriendin mij ook wat wil aandoen o.0 na ja eerst eens zien of ik kan ^^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 08, 2010 1:43 am
Er zijn zat mensen die ook niet verkleed zijn smile niemand kijkt je raar aan als je niet verkleed bent en vise versa. Eigenlijk ben je onzichtbaarder als je niet verkleed gaat XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 10, 2010 12:31 pm
haha go kitty! al denk ik dat ik het weer bij 1 dagje houd, tenzij er veel wel heel goed spektakel is xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 10, 2010 1:22 pm
LeannaAnne haha go kitty! al denk ik dat ik het weer bij 1 dagje houd, tenzij er veel wel heel goed spektakel is xD Ik sta 90% kans iets verder dan de vorige keer. Die laan richting kasteel (waar ik eerst stond), dan het hokje om (richting water; niet onder de poort door). Daar zou ik moeten komen te staan...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 10, 2010 1:52 pm
Moeilijk te missen dus! 3nodding
maar toch vind ik dat er ook een aparte meeting moet worden georganizeert. Mischien een filmpje en dan een snack bij een mac donalds ofzo? XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|
|