|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 15, 2005 9:05 am
Darlaa Ymie kittyocean Ymie Anne Heersma Ymie tafel waarop je biljart speeld anosmoot noem een noot met een a eddy murphie ja maar een anosmoot is iemad die niet kan ruiken!!!!!!!!!!! (ik ben er een van en mijn broerje en zus en vader ook) Ik had er nog nooit van gehoord XD daarom heb ik die vraag maar niet gedaan XD Nooit geweten dat het bestond. Lijkt me lastig op sommige momenten. Nehellenia is nog steeds niet beantwoord =D ik heb er geen last van omdat ik niet weet hoe het is om te kunnen ruiken maar het is best erie als mensen telkens vergeten dat je niet kan ruiken en zeggen vind jij het hier ook stinken en dergelijke Kan ook wel gevaarlijk zijn lijkt me, is er wel is wat gebeurd omdat jullie iets niet konden ruiken? (dat er iets stond aan te branden of zo) ja daar zat ik ook net aan te denken confused
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 15, 2005 10:35 am
ik neem aan dat er geen antwoord meer is... xd probeer aan de regele te houden mensen..zo moeilijk is het niet..
nieuw woord
mok
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 15, 2005 10:39 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 15, 2005 11:12 am
noem de stof die op nr 2 staat in het peroidiek systeem.
andalusier
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 15, 2005 1:16 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 15, 2005 1:45 pm
hynoniem -> synoniem
Waarin veranderde de kleine zeemeermin in het orginele verhaal?
Nieuw woord:
Schommel
En een koekje voor wie er achter kan komen wie Nehellenia was; mag het dan ook maar opzoeken XD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 15, 2005 1:51 pm
ah google:
leuk: biggrin wat is de originele godin van de lage landen! De godin van zee en vruchtbaarheid de twee grootste elementen van nederland?
biggrin nog nooit van gehoord, ik heb nooit geweten dat nederland goden had wink krijg ik dan nu een koekie?
Welk speeltuig vormt gecombineerd met roest een catapult? xp
Zwerm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 15, 2005 2:05 pm
number_17 ik neem aan dat er geen antwoord meer is... xd probeer aan de regele te houden mensen..zo moeilijk is het niet.. ik wil de aangepaste regels wel in de eerste post zetten, maar ik ben bang dat daar niemand meer naar kijkt...
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 15, 2005 2:07 pm
een hele grote groep vliegen bijelkaar
nieuw woord: waterstof
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 16, 2005 5:12 am
hoe heet de stof H?
aanrecht
(welke nieuwe regels?)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 16, 2005 5:15 am
number_17 hoe heet de stof H? aanrecht (welke nieuwe regels?) nee dat wanneer je het woordt niet begrijpt je geen vragen moet gaan verzinnen die op de samenstelling van het woordt zelf gaan of het opzoeken en dat in dat geval de vraag ongeldig wordt en zo.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 16, 2005 7:53 am
wat is volgens sommige mannen de enige recht van een vrouw?
Crisis
Nehellenia: de godin uit zeeland ten tijde van de romeinse overheersing. Zij 'zorgde' voor een veilige overtocht naar Engeland. Als dank gaven mensen dan stenen met daarop een soort dank-briefje. 1 koekje voor Darlaa!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 17, 2005 9:26 am
Wat kan deze betekenen? gonk
teddybeer
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 17, 2005 9:41 am
crisioneel van de formalititeit van de granatie in de sopuatie toch?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 17, 2005 9:51 am
Elfinzu crisioneel van de formalititeit van de granatie in de sopuatie toch? What the ********?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |