|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2005 2:17 pm
Shinobi_8745 ok... som det ser ut nu h�ller sig mamma borta fr�n mig s� jag inte kan prata med henne om det... kommer troligen inte kunna vara med... -___- ��h, hittat ett alternativt s�tt att �ka...200kr tur-och-retur men vi kommer komma ner tidigt som fan eller sent dock... Men om pengarna saknas s� �r det bara att ta ett l�n till wink (Buss)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2005 2:19 pm
Rogga Shinobi_8745 ok... som det ser ut nu h�ller sig mamma borta fr�n mig s� jag inte kan prata med henne om det... kommer troligen inte kunna vara med... -___- ��h, hittat ett alternativt s�tt att �ka...200kr tur-och-retur men vi kommer komma ner tidigt som fan eller sent dock... Men om pengarna saknas s� �r det bara att ta ett l�n till wink (Buss) har du ens hittat busstider då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2005 2:20 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2005 2:20 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2005 2:21 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2005 2:28 pm
Rogga Mikusagi Jag vill g�rna tr�ffa min son och the R�j-master. sad Fan jag �r ingen j�vla m�stare, bara en skit unge som har haft allt f�r m�nga tr�kiga eftermiddagar och en dator till hands sweatdrop Skojar du? Du är ett geni! Okej, du klantade dig imorse då, men annars.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2005 2:28 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2005 2:59 pm
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2005 3:02 pm
Shinobi_8745 Rogga Shinobi_8745 Rogga Shinobi_8745 ok... som det ser ut nu h�ller sig mamma borta fr�n mig s� jag inte kan prata med henne om det... kommer troligen inte kunna vara med... -___- ��h, hittat ett alternativt s�tt att �ka...200kr tur-och-retur men vi kommer komma ner tidigt som fan eller sent dock... Men om pengarna saknas s� �r det bara att ta ett l�n till wink (Buss) har du ens hittat busstider då? En buss g�r dit kl 8:15 och hem antingen sju tiden eller lite f�re nio. ok... ska kolla med mor om pengar till buss Bra ^^ För om du inte kan. scream *höjer näven*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 04, 2005 3:52 pm