|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 1:11 pm
En till bild på Totoro sweatdrop *typ besatt* ninja
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 1:14 pm
Chibi_Chocobo En till bild på Totoro sweatdrop *typ besatt* ninja -BILD- Totoro är BÄST!! whee blaugh heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 23, 2004 1:56 pm
[ Message temporarily off-line ]
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 24, 2004 6:49 am
Valkyria86  Taget för några veckor sedan. Bäcksvart ute men det fick gå ändå.. Blev snett när jag scanade det. Tänkte lägga upp det för det var första uppgiften jag gjorde denna terminen.. Fota en sak (ej en person), framkalla och kopiera.. Resultatet blev ganska trevligt, men man skulle lagt ner sig lite mer tror jag.. Ligger inte exakt dör jag vill ha det.. Edit: Oj, den var mycketvist lite möärkare när jag scanade den. Orkar inte göra om det nu dock.. Kontrasten sysns lite bättre på kopian som jag scanade. Kanske orkar göra någonting åt det senare. Fick ingen kritik på bilden.. Hoppas att man får lite uppmärkssamhet. Men vad kan man förävnatr sig när man konkurerar med en Totoro i chibi_chan's AFK hatt? gonk Ninja:
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Nov 24, 2004 9:34 am
chibi_chan Totoro i min AFK hatt 䲠helt enkelt b䳴. *håller med *
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 25, 2004 4:41 am
Valkyria86 Valkyria86  Taget för några veckor sedan. Bäcksvart ute men det fick gå ändå.. Blev snett när jag scanade det. Tänkte lägga upp det för det var första uppgiften jag gjorde denna terminen.. Fota en sak (ej en person), framkalla och kopiera.. Resultatet blev ganska trevligt, men man skulle lagt ner sig lite mer tror jag.. Ligger inte exakt dör jag vill ha det.. Edit: Oj, den var mycketvist lite möärkare när jag scanade den. Orkar inte göra om det nu dock.. Kontrasten sysns lite bättre på kopian som jag scanade. Kanske orkar göra någonting åt det senare. Fick ingen kritik på bilden.. Hoppas att man får lite uppmärkssamhet. Men vad kan man förävnatr sig när man konkurerar med en Totoro i chibi_chan's AFK hatt? gonk Ninja:Väldigt mörkt, men det sa du ju själv. (: Tycker om dina bilder heart
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 25, 2004 5:18 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 25, 2004 5:57 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 25, 2004 6:00 am
Drevlin Valkyria86 ---> Tycker ocks堤en bilden 䲠snygg. Visst, den 䲠m?och ser lite suddig ut, men det s䴴er bara en sk?t䭮ing till bilden. Helt klart en bra bild om du fr姡r mig. ^_^ Tror det var scaningen (har en scaner/compiator/skrivare i ett så jag förväntar mig inte allt för mycket) som förstörde det lite. Om jag ska spinna vidare på en ide som denna.. Vad tycker du jag ska göra då?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 25, 2004 8:33 am
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Nov 25, 2004 10:19 am
GrimCupid Valkyria86  Taget för några veckor sedan. Bäcksvart ute men det fick gå ändå.. Blev snett när jag scanade det. Tänkte lägga upp det för det var första uppgiften jag gjorde denna terminen.. Fota en sak (ej en person), framkalla och kopiera.. Resultatet blev ganska trevligt, men man skulle lagt ner sig lite mer tror jag.. Ligger inte exakt dör jag vill ha det.. Edit: Oj, den var mycketvist lite möärkare när jag scanade den. Orkar inte göra om det nu dock.. Kontrasten sysns lite bättre på kopian som jag scanade. Kanske orkar göra någonting åt det senare. *har ett likadant smycke* ninja Jag gillar den. Man tycker sig se n姯n historia bakom placeringen, d堤et ser "tappat" ut. Som om n姯t av nattens varelser haft lite f?r崴om... Hade sätt ännu mer så ut om jag hade plaserat den som jag ville.. Tyckr smycket ligger lite för mycket i mitten av bilden....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 9:15 am
Tog några foton i studion i onsdags.. Funderar på att lägga upp några bilder här--
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 2:14 pm
Tv堳tudiofoton av en tjej som heter Catrin. Till mitt projektarbete. Sl䮧de in en s?iten oskyldig (mm, vist!) fantasy prinsessy flicka / prinsessa in en fotostudi, kombinerade lite halft med modereportag, andra bilder mer utmanande med mera, f?tt se resultatet. S場ja, h䲠䲠det i alla fall.
Vad mer finns det att s䧡? IJ fatkiskt hyffsat n? 䶥n om jag 䲠mer f?ust i bild nummer tv宍
Kvaliten 䲠dock nersatt f?ag orkade inte sl䮧a in dem i photoshop *lat* utan gjorde om storleken i photobucket.
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 03, 2004 2:15 pm