|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 1:55 am
kiek Jenske kiek Jenske on my mind: HEEEEEEELP!!!!! Ik wilde me kleren veranderen, en omdat die domme profile het weer es niet doet kan ik geen kleren meer aan!!!!!!! Ik ben naakt en ik kan niks aan! HELP ME!!!!! AAAAAAAAA IK WIL KLEREN AAN!!ohw dat is lullig ^_^ Dan lijk je net een newbee =P moet ik helpen? Hoe? Ja precies. Dan ziet iemand me en denkt ie: Ooh die is nieuw. En dan ziet hij bij me profile dat ik 600 berichten heb gepost. Klopt ook niet echt. Je hulp is welkom. Maar hoe zou je me moeten helpen? En waarom doet die profile het eigenlijk niet? ( Ik ga het nog ff proberen net zo lang tot dat het is gelukt beter als zo lopen. Dan heeft de nieuwe Gaya_von_duch nog meer kleren als ik! sweatdrop ) hehe jah dat wel ^_^'' Veel suc6 Dankje, ik zal het nodig hebben want het lukt nog niet crying
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 1:57 am
Jenske kiek Jenske kiek Jenske on my mind: HEEEEEEELP!!!!! Ik wilde me kleren veranderen, en omdat die domme profile het weer es niet doet kan ik geen kleren meer aan!!!!!!! Ik ben naakt en ik kan niks aan! HELP ME!!!!! AAAAAAAAA IK WIL KLEREN AAN!!ohw dat is lullig ^_^ Dan lijk je net een newbee =P moet ik helpen? Hoe? Ja precies. Dan ziet iemand me en denkt ie: Ooh die is nieuw. En dan ziet hij bij me profile dat ik 600 berichten heb gepost. Klopt ook niet echt. Je hulp is welkom. Maar hoe zou je me moeten helpen? En waarom doet die profile het eigenlijk niet? ( Ik ga het nog ff proberen net zo lang tot dat het is gelukt beter als zo lopen. Dan heeft de nieuwe Gaya_von_duch nog meer kleren als ik! sweatdrop ) hehe jah dat wel ^_^'' Veel suc6 Dankje, ik zal het nodig hebben want het lukt nog niet crying pakt haar pon-pons (ahum, heb ik die stare ) *HUP JENSKE! GEEF NIET OP, DOE JE BEST, HHHHHHHHHHHHUP jENSKE!*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 2:53 am
kiek Jenske kiek Jenske kiek Jenske on my mind: HEEEEEEELP!!!!! Ik wilde me kleren veranderen, en omdat die domme profile het weer es niet doet kan ik geen kleren meer aan!!!!!!! Ik ben naakt en ik kan niks aan! HELP ME!!!!! AAAAAAAAA IK WIL KLEREN AAN!!ohw dat is lullig ^_^ Dan lijk je net een newbee =P moet ik helpen? Hoe? Ja precies. Dan ziet iemand me en denkt ie: Ooh die is nieuw. En dan ziet hij bij me profile dat ik 600 berichten heb gepost. Klopt ook niet echt. Je hulp is welkom. Maar hoe zou je me moeten helpen? En waarom doet die profile het eigenlijk niet? ( Ik ga het nog ff proberen net zo lang tot dat het is gelukt beter als zo lopen. Dan heeft de nieuwe Gaya_von_duch nog meer kleren als ik! sweatdrop ) hehe jah dat wel ^_^'' Veel suc6 Dankje, ik zal het nodig hebben want het lukt nog niet crying pakt haar pon-pons (ahum, heb ik die stare ) *HUP JENSKE! GEEF NIET OP, DOE JE BEST, HHHHHHHHHHHHUP jENSKE!* Dank je wel! Pakt ook haar bonbons euhmm.. pon-pons ( sweatdrop ) en zegt: (D = van dank A = van aardig N = van nlief ( razz ) K = van Krijgen J = van juichen E = van Enig! ) Geef me een D, Geef me een A, Geef me een N, Geef me een K, geen me een Spatie, geef me een J, Geef me een E.... Ik heb: DANKJE!!!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 3:00 am
Bled for Days kittyocean kiek Bled for Days kittyocean Stem weg, mensen om me heen zeuren alleen maar (klagen dat ik met mijn leven speel terwijl ik pas fietste toen het GROEN was!!!), ik ben bekaf, moet verdomd stom huiswerk maken, notulen uitwerken en HOEZEE, mag morgen weer naar mijn college om nog meer gezeur aan te horen. En als laatste heb ik een innerlijke frustratie die ik niet kan confronteren en dit alles resulteert in mijn huidige k*thumeur. on my mind: heet jij toevallig Kim? ninja en sta je toevallig in de nieuwe witch met je tekening? Eh......ja redface 4laugh 2e keer!!! Ik ben trots!! On my mind: bed....need....never mind ....forgot.... whiej! ik wist het! blaugh gefeliciteerd 3nodding ik vind je tekeningen altijd erg mooi 3nodding whee Kitty Ocean zegt: Dank je!!!!
|
 |
 |
|
|
Gaya_von_Dutch Vice Captain
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 3:35 am
On My Mind: Van super verveelt naar super druk! Ik ben in een gesprek met iemand, ik controleer of nog iemand wat zegt op de guild ( niet echt..... ) en ik praat op het forum van All Duch People Enter. Ze wisten niet dat deze Guild bestond en ik heb ze een link gegeven. Misschien toekomstige leden?
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 3:47 am
Jenske On My Mind: Van super verveelt naar super druk! Ik ben in een gesprek met iemand, ik controleer of nog iemand wat zegt op de guild ( niet echt..... ) en ik praat op het forum van All Duch People Enter. Ze wisten niet dat deze Guild bestond en ik heb ze een link gegeven. Misschien toekomstige leden? YAY!!!
|
 |
 |
|
|
Gaya_von_Dutch Vice Captain
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 4:00 am
*vraagt zich af of mensen haar gemist hebben*
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 4:02 am
kittyocean *vraagt zich af of mensen haar gemist hebben* ja echt wel whee blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 4:17 am
number_17 kittyocean *vraagt zich af of mensen haar gemist hebben* ja echt wel whee blaugh Ik ben ook zoooooooooo lang weggeweest blaugh
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 4:19 am
kittyocean number_17 kittyocean *vraagt zich af of mensen haar gemist hebben* ja echt wel whee blaugh Ik ben ook zoooooooooo lang weggeweest blaugh jah blaugh en je was ook zo ver weg geweest whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 4:34 am
number_17 kittyocean number_17 kittyocean *vraagt zich af of mensen haar gemist hebben* ja echt wel whee blaugh Ik ben ook zoooooooooo lang weggeweest blaugh jah blaugh en je was ook zo ver weg geweest whee Wie weet?? Misschien had ze een record willen halen naar turkije en weer terug en is het haar gelukt. Dan is ze toch heel ver weg geweest in een korte tijd... Wie weet??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 4:37 am
Jenske number_17 kittyocean number_17 kittyocean *vraagt zich af of mensen haar gemist hebben* ja echt wel whee blaugh Ik ben ook zoooooooooo lang weggeweest blaugh jah blaugh en je was ook zo ver weg geweest whee Wie weet?? Misschien had ze een record willen halen naar turkije en weer terug en is het haar gelukt. Dan is ze toch heel ver weg geweest in een korte tijd... Wie weet?? ja dan wel ja blaugh misschien ging ze wel naar japan en terug whee
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 4:40 am
number_17 Jenske number_17 kittyocean number_17 kittyocean *vraagt zich af of mensen haar gemist hebben* ja echt wel whee blaugh Ik ben ook zoooooooooo lang weggeweest blaugh jah blaugh en je was ook zo ver weg geweest whee Wie weet?? Misschien had ze een record willen halen naar turkije en weer terug en is het haar gelukt. Dan is ze toch heel ver weg geweest in een korte tijd... Wie weet?? ja dan wel ja blaugh misschien ging ze wel naar japan en terug whee Andere kant van de wereld. Misschien ging ze wel van haar computer naar haar cumputer met een rondje rond de wereld ertussen.. Wie weet??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 5:00 am
Jenske number_17 Jenske number_17 kittyocean number_17 kittyocean *vraagt zich af of mensen haar gemist hebben* ja echt wel whee blaugh Ik ben ook zoooooooooo lang weggeweest blaugh jah blaugh en je was ook zo ver weg geweest whee Wie weet?? Misschien had ze een record willen halen naar turkije en weer terug en is het haar gelukt. Dan is ze toch heel ver weg geweest in een korte tijd... Wie weet?? ja dan wel ja blaugh misschien ging ze wel naar japan en terug whee Andere kant van de wereld. Misschien ging ze wel van haar computer naar haar cumputer met een rondje rond de wereld ertussen.. Wie weet?? of heeft ze een pc op de maan staan xd
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 22, 2005 5:01 am
number_17 Jenske number_17 Jenske number_17 kittyocean number_17 kittyocean *vraagt zich af of mensen haar gemist hebben* ja echt wel whee blaugh Ik ben ook zoooooooooo lang weggeweest blaugh jah blaugh en je was ook zo ver weg geweest whee Wie weet?? Misschien had ze een record willen halen naar turkije en weer terug en is het haar gelukt. Dan is ze toch heel ver weg geweest in een korte tijd... Wie weet?? ja dan wel ja blaugh misschien ging ze wel naar japan en terug whee Andere kant van de wereld. Misschien ging ze wel van haar computer naar haar cumputer met een rondje rond de wereld ertussen.. Wie weet?? of heeft ze een pc op de maan staan xd Ja en ze bracht aan heel het heelal een bezoekje in een record en is toen weer snel terug gekomen om met ons te praten.. want ze kon ons toch echt niet missen. EN wij haar ook niet.. He mensen!!??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
 |
|