Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 21 22 23 24 25 26 ... 31 32 33 34 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

25%
 25%  [ 14 ]
18%
 18%  [ 10 ]
En nuku koska en saa unta vaikka tahtoisinkin...
42%
 42%  [ 23 ]
12%
 12%  [ 7 ]
Total Votes : 54

YamiEiji

PostPosted: Sun Dec 18, 2005 2:30 am

Rikku86
Talla viikolla nain sellaista unta ett muumiot jahtasi mua kun ne halus jotain multa, mut mulla ei ollut yhtaan aavistusta mita ne oli vailla mut ne aina jahtas mua yolla ja asustelivat huoneessani ett paivalla sain olla rauhassa mut yo menee karkuun juoksemiseen, joten nukuin sit paivalla ja yolla valvoin. Joku hallitsi niita muumioita mut en tienny kuka (ei ilmestyny nakyviin mulle)
Ja sit juuri ennen kun heratyskello soi nii mun eteen ilmestyi Yami Marik sweatdrop Jostain kumman syysta nain sit Yu-Gi-Oh!:sta unta, vaikken oikein oo niin suuri fani sweatdrop
hmm...viimeiset sanasi tossa hmm..eli pidat siis yu-gi-oh:sta...jait kiinni lol
PostPosted: Fri Dec 30, 2005 2:08 am

...minusta tuntuu etta mie nain unta Gravitationin herra K:sta...en tosin yhtaa muista mita siina unessa tapahtui. sweatdrop

Carmen LaVihta

Liffy Glitter

PostPosted: Fri Dec 30, 2005 3:19 am

Nain unta puhuvista vihanneksista...
*tulee mieleen Demon Diaryn tomaattiuni*
PostPosted: Fri Dec 30, 2005 8:47 am

[ Message temporarily off-line ]

Taxet
Crew

Carmen LaVihta

PostPosted: Fri Dec 30, 2005 10:59 am

Ah,ehka uneni herra K:sta johtui varsin uuvuttavasta junamatkasta.En nukkunut silmaystakaan matkalla Kemijarvelta Tampereelle. Syyt tahan:
1)teinityttolauma,joka soitti musiikkia kannettavallaan klo 2am alkaen

2)humalainen mies nro 1, joka kiusasi kahta espanjalaista kanssamatkustajaa,

3)humalainen mies nro 2, joka hiplaili parin naispuolisen henkilon jalkoja ja vollotti jotain ihan kasittamatonta ja kyseli laskujeni mukaan 12 kertaa, oliko eraalla naisella mukana lemmikkia

...ehka halusin herra K surprised on listivan kyseiset ihmiset... twisted
PostPosted: Tue Jan 03, 2006 12:15 am

ah...herasin jalleen kerran ajatellen etta olenko todella elossa.Filosofisia ajatuksia heti aamutuimaan eek jarkyttavaa..

nojaah...taa ei liity mitenkaan mihinkaan mutta on huvittavaa etta kun kerranki herasin ajoissa lahteekseni skoleen nii sitte niita avaimia ei loydy mistaan rolleyes se siita matikantunnista...ei siina etta siel mitaan hyodyllista ois tehty..ja avaimet loyty lopulta verhojen takaa mika on todella epalooginen paikka avainten sijaita.. domokun

miraakkeli_88

Liffy Glitter

PostPosted: Tue Jan 03, 2006 11:36 am

Nukuin huonosti, minka seurauksena nukahtelin historiantunnilla. Se oli aika mielenkiintoista, kun herasin kesken jonkin lauseen kirjoituksen.

Nyt lueskelin vihkoa, niin siella luki kaikkea tyyliin "suomen ulkplitiikoirakoirakra". gonk

Sairainta oli, etta koko paivan kuljin kuin zombie, ja kaikkien puhe kuulosti jostain syysta japanilta.

Ja tosiaan nukahtelin joka paikkaan. Jatin kemiantunnin suosiolla valiin ja menin kotiin nukkumaan. Opettaja huutaa, mutta enemman se olisi huutanut jos olisin nukahtanut tunnilla rolleyes
PostPosted: Wed Jan 04, 2006 6:14 am

Mie nain maanantaina ett isoveljen kissa kuoli koska sen tappo joku eek
Ja sit peraan nain sellaista unta ett pystyin jotenkin huijaamaan gaiassa ett muutin rahasumman ainakin 99999999jne... en tiia miten paljon ma niita yseja oikein pistin mut ne rahat eivat meinanneet millaan loppuu vaikka ostinkin kaikki maholliset tavarat mita kaupoissa oli blaugh olisipa se ollut totta tuo rahauni sweatdrop

ToraHiksa

mikeful

PostPosted: Wed Jan 04, 2006 8:46 am

PostPosted: Wed Jan 04, 2006 11:56 am

Taxet
Crew

Yocchan

PostPosted: Thu Jan 05, 2006 6:00 am

Unirytmi meni uuden vuoden tienoilla ihan sekaisin... aamulla nukkumaan ja iltapaivalla taas ylos. Olin kaverini luona parin muun tyypin kanssa ja yhden kerran nain unta, etta herattiin ja kello oli 14:30. Herasin oikeasti hetken paasta siihen, etta vieressa nukkuva ihminen sanoi jotain tyyliin "Kello on yksi, pitaiskohan nousta..." Olin vahan aikaa etta wtf, olenko mie nyt uudessa unessa vai mita. razz
PostPosted: Sat Jan 07, 2006 3:30 am

aaarrggh!viime yona nain aivan karmivaa unta..siina oltiin jalleen koulun joulujuhlissa mutta normaalin juhlan sijaan meidat jaettiin ryhmiin ja meidan piti muodostaa bandi jonkin pop-stars ohjelman mukaisesti. eek minun ryhmaan kuulu yks yla-asteen tuttu ja sitten..matikanopettaja lukiosta! *huutaa kauhusta*
confused taa varmaan juontaa juurensa siihen pukkidolssiin mika esitettiin oikeestiki joulujuhlissa *laittaa kadet jalkojen ymparille ja keinuu paikoillaan* minen enaa koskaan uskalla nukkua..

miraakkeli_88

Annyna

PostPosted: Mon Jan 09, 2006 3:55 am

PostPosted: Mon Jan 09, 2006 4:15 am

munkin uni rytmi on sekaisin..mutt huomenna pitas menna jo kouluun hilkutti vie,aamulla aikaiseen ylos eikaa gonk

YamiEiji

ToraHiksa

PostPosted: Mon Jan 16, 2006 5:10 am

Juuh, nyt nain ihan sekoa unta, olin Aeriksen kanssa jossain helkutin metsassa 2 muun jatkan kanssa, ja en muista ketka ne 2 jatkaa oli mut kuitenkin, kateltiin metsanelaimia esim, hirvia, karhuja jne... No jostain kumman syysta ma sit lahin yon seuduilla metsassa liikuskelee yksin ja tietysti tormasin suteen joka halus syoda miut mut karkasin sit Aeriksen kotiin ja Aeris oli kotona, eika jatkien seurassa siella metsassa jossain mokissa eek

Ma naan ihan pohkoja unia stare
Reply
Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 21 22 23 24 25 26 ... 31 32 33 34 [>] [>>] [»|]

Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games