|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 18, 2007 8:57 am
Rezzzi jag joinade en vecka efter jonas xD varför detta samtalsämne? xD
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Sep 18, 2007 10:01 pm
Svea Viking Rezzzi jag joinade en vecka efter jonas xD varför detta samtalsämne? xDnej jag kollade när du joinade och sen så undrade jag när jag joinade så därför.....
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 21, 2007 4:22 pm
Namn/Smeknamn: Kallas FangÅlder: 18 Var bor du? Västerås När gick du med i Gaia? 10/19/2005 Födelsedag i verkligheten: 24 Januari Intressen: Bågskytte,biljard och med i ett band Husdjur: 1 leopardgecko,1 sköldpadda och fiskar Favoritfilmer: Road to happiness Favoritböcker: Strindberg Favorit artister/musik: The Postal Service.Eels,Eagle-Eye Cherry Favorit TV-program: Heroes Favorit manga och anime: Spirited Away,Ergo Proxy Övrigt: Älskar Gaia rofl
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Sep 23, 2007 11:23 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 24, 2007 7:10 am
Namn/Smeknamn: Mathias, Matte, Matt, Mattis Ålder: 19 Var bor du? Någonstans i stockholm. :0 När gick du med i Gaia? 03/23/2007 Födelsedag i verkligheten: 6 april Intressen: Anime, jogga, dator/tv-spel, filmer, musik etc. Husdjur: är en hund person, men har just nu bara 2 nymfparakiter. Favoritfilmer: Returner, Kagemusha, [insert random movie] Favoritböcker: Tales of Otori serien, A Song of Ice and Fire serien, valfri Edgar allan poe bok. Favorit artister/musik: lite dittan och dattan men mest; Hård rock, Heavy Metal och J-rock. :0 Favorit TV-program: Scrubs, House, Simpsons, Red Dwarf, The It Crowd, It's always sunny in philadelphia, CSI, Navy CIA Favorit manga och anime: Ett bra antal att välja mellan... några är; Elfen Lied, Hellsing, .Hack//sign, Disgaea, Claymore, Seto no Hanayome, Azumanga Daioh, Noein, Shakugan no Shana, Utawarerumono. Övrigt: läser Matte C på komvux 2 gånger i veckan xp
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 24, 2007 7:14 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 25, 2007 12:41 pm
Det värmer starkt i mitt hjärta att jag inte är den enda här som gillar Utawarerumono! :'D
Välkommen!
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 26, 2007 11:53 am
Man tackar ödmjukast för de fina välkomst orden! ;3
Det är inte var dag som man möter en fellow Utawarerumono fan! (ärligt talat... det är nästan ingen som har har sett eller hört talas som den serien. >__>)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 28, 2007 2:28 pm
eller hur, man blir ju nästan ledsen, ända gången man ser serien är när folk har huvudkaraktärerna som rpc. då frågar man, "jasså du gillar Utawarerumono?" men alla har typ hittat bilderna på google! ;_;
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 06, 2007 9:58 am
Gabriel/Gabbe,Gabbi Snart 15 Göteborg! joinade gaia typ nån vecka in i oktober 1992 andra december Musik,teckna,vara med vänner mm inga husdjur sad vet inte.. kollar inte så mycket på TV Harry Potter x] Jrock o metal. Dir en Grey,In Flames,Soilwork,MUCC(men bara lite),Dark Tranquility,Marionette mm allt möjligt.. barnprogram? Dragonball! min granne tottoro öhm..singel??
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 06, 2007 1:51 pm
riktigt skoj med svenskt guild ;D typ första jag sett på gaia ^_^
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Nov 06, 2007 1:53 pm
Välkommen smile (det finns Svenska gillet oxå ^^)
|
 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|