Welcome to Gaia! ::

Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild

Back to Guilds

Reply Suomi Kilta - Det Finska Gillet - The Finnish Guild
Killan Kotiteatteri // Keskustele elokuvista Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 21 22 23 24 25 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Ratsass`

Greedy Businesswoman

PostPosted: Sun Aug 31, 2008 7:39 am

Fight Clubin katoin eilen illalla.
Saakelin hyvä leffa.
PostPosted: Sat Nov 08, 2008 8:41 am

Planet Terror.

Whee, tykkäsin paljon.
Zombieräiskintää, ällöttävyyksiä ja muuta.

User Image

Liffy Glitter

Liffy Glitter

PostPosted: Wed Nov 12, 2008 4:08 am

Katsomislista jatkuu The Mistillä.
Pikkukaupunki täyttyy sumusta joka on täynnä hirviöitä toisesta ulottuvuudesta.

En kauheasti tykännyt, ja loppu ei ollut kovin yllätys. Mutta kun yleisesti tykkään hirviöelokuvista niin ei ollut ihan liian pettymys, tykkäsin kovasti kun nyt hirviöitä oli enemmän kuin yksi, ensimmäisen nähtyä jo ehdin miettiä että "ai, tuossako se olikin".

Mm... se oli vähän kuin Jumanji + Jurassic Park + "Ihmisuhri päivässä pitää hirviöt loitolla, vanha Jumala käskee, peljätkää! Halleluja halleluja halleluja!" -kiihkoilijatäti.

Kirjan voisinkin lukea, vaikken Stephen Kingistä kauheasti pidä.
PostPosted: Sat Nov 22, 2008 6:16 am

Meikäläisen suosikki elokuvia on Sleepy Hollow, HellBoy elokuvat, Brave Heart, Frostbite, Henkien Kätkemä ja Forbidden Kingdom - Kaksi mestaria.

Itse tykkäsin kaikkista, onko joku muu nähnyt ja mitä pidit?

Riivaaja

Durem Dark Elf

Taxet
Crew

PostPosted: Sun Nov 23, 2008 5:17 am

Riivaaja
Meikäläisen suosikki elokuvia on Sleepy Hollow, HellBoy elokuvat, Brave Heart, Frostbite, Henkien Kätkemä ja Forbidden Kingdom - Kaksi mestaria.

Tästä listasta olen nähnyt oikeastaan vain Hellboyn (ykkösen vain... kakkosta en), Henkien Kätkemä ja Braveheart.

Suoraan sanoen tietysti Braveheart ja Henkien Kätkemä kuuluu omanlaiseen klassikko kategoriaan joten niitä ei voi arvostella paljoa. Täydellisiä eivät ole, mutta ovat kyllä minun mieleeni.

Mitä taas tulee Hellboy... Hyi mitä kuraa. Sarjakuvia lukeneena ihmisenä minun on todettava että vaikkakin elokuva pyrkii tekemään totaalista kunniaa Mike Mignolan luomalle sarjakuvahahmolle, ei se ainakaan minun mielestäni siinä onnistu. Ja siis huomioikaa että epäonnistumista on kahta laatua; totaalinen epäonnistuminen ja "melkein mutta ei ihan" -epäonnistuminen. Jos elokuva jostain syystä joutuu ensimmäiseen kategoriaan, voidaan se katsoa läpi sormien jos taas sitten irrottaudutaan myös täysin alkuperäisestä tarinasta ja käytetään vain hyväksi alkuperäistä maailmaa ja sen sääntöjä. Silloin se voi olla jopa hyvä. Mutta tuo jälkimmäinen (minkä kyseinen elokuva valitettavasti saavutti) on taas täysin toista luokkaa. Elokuvan epäkohdat ja muu kaikki jää vain häiritsemään niin ärsyttävällä tavalla että se on kuin pieni ääni joka ei mene pois vaikka kuinka yrittäisi ja joka käy pitemmän päälle ärsyttämään.

Mutta niin. Toiset tykkää toiset ei. Itse en.
PostPosted: Mon Nov 24, 2008 2:02 pm

Katoin pitkästä aikaa leffan oikein teatterissa - Madagaskar 2.
Oli oikein hyvää viihdettä, ainakin minulle siinä mielentilassa. Jatko-osa, joka ei missään nimessä feilannut!
...Etenkin jos osasi nauttia yksityiskohdista, keksiä sisäpiirivitsejä vieruskaverin kanssa sun sellaista.
Välillä kökkö, mutta jotenkin sekään ei onnistunut vaivaamaan. Ehkä olen laskenut odotuksiani leffojen suhteen, mutta jos se toimii näin hyvin, mikäs siinä.

Leijonakuningasparodiaa : D Ihania visuaalisia tsoukkeja : D Moto Moto -virtahepo, Ville Valon ääninäyttelemänä, vieressä HIM-fanaatikko xD

Zeggo

Yralda

PostPosted: Sat Nov 29, 2008 8:23 am

Riivaaja

Hohoho toi Forbidden Kingdom oli aika mahtava. Erikoistehosteet oli aika *köh* tökeröt ja miten niitten on aina pakko laittaa sinne yksi hopeaperuukkinen aasialainen? Veikkaan että ton leffan idea lähti siitä et tekijät halus vaan Jet Li vs Jackie Chan tappelun.

Katoin tässä Watership Downin (Ruohometsän Kansa) ku se on semmonen klassikko ja jeesus että oli trippy. Olis varmaan aika iloista kattoa se aineissa. Katoin kans uusimman Barbie leffan jossa *gasp* Barbie on ilkeä!
PostPosted: Sat Dec 27, 2008 6:05 am

American History X tuli lopultakin katsottua ja sinne suosikkileffojen sekaanhan se lensi cool heart
Joo, kuuluisa kadun pureminen teki kipeää. Ugh.

Ja LOPULTAKIN The Dark Knight.
... ...ja minä olin pettynyt Jokeriin.
Oikeastaan taas taisi käydä niin että ennakkokohu pilasi elokuvan minulta. Ei tässä kai vaan ole muuta mahdollisuutta kuin pysyä siellä tynnyrissäni niin elämykset ovat taattuja 3nodding

Niin mutta Wall-E on ihan outo elokuva. Meinasin alkaa itkemään kun ensimmäistä kertaa pelkän julisteen näin, kun leffan näin niin itkin melkein koko ajan, ja kun leffan toisen kerran näin niin ulisin taas. En tajua biggrin
Minkäs teet, fiksaatio robotteihin.
Joten ostin DVD'n ja jatkan vollotustani. crying

Liffy Glitter

Yralda

PostPosted: Fri Jan 30, 2009 7:20 am

Liftrasir
Niin mutta Wall-E on ihan outo elokuva. Meinasin alkaa itkemään kun ensimmäistä kertaa pelkän julisteen näin, kun leffan näin niin itkin melkein koko ajan, ja kun leffan toisen kerran näin niin ulisin taas. En tajua biggrin
Wall-E oli kyl aika jees mutta ainoastaan se eka puolisko koko leffasta. Upea kuvaus Wall-E:n yksinäisyydestä muuttui jossain kohtaa kummalliseksi lastenleffaksi jossa äijä puhuu jotain pizza-istutuksista.
PostPosted: Fri Feb 20, 2009 7:45 am

Liftrasir

Ja LOPULTAKIN The Dark Knight.
... ...ja minä olin pettynyt Jokeriin.
Oikeastaan taas taisi käydä niin että ennakkokohu pilasi elokuvan minulta. Ei tässä kai vaan ole muuta mahdollisuutta kuin pysyä siellä tynnyrissäni niin elämykset ovat taattuja 3nodding

Itse taas pidin Jokerista smile En nyt ala Ledgeriä ja Nicholsonia vertailemaan keskenään, mutta sanon nyt vain että molemmat ovat hyvin hommansa hoitaneet. *tilasi juuri pari päivää sitten Jokeri-paidan* :- D Itselläni ei ollut mitään kovinkaan suuria odotuksia Dark Knightillä, en tiedä missä kiven alla oikein nykyään asun... Johtunee myös osittain siitä, että oon ollut Batman-fani pienestä lähtien :- )

Sitten taas Wall-E:hen, siinä leffa jonka aikana ei voi olla kommentoimatta :- D Pidin varmaan ihan järkyttävää ulinaa sitä katsoessani, vedin siihen äipänkin sitten mukaan. Ihan sairaan sulonen leffa, saa kyllä varmaan vakavimmankin ihmisen hymyilemään.

Ja sitten taas itse viime aikoina katsomiini leffoihin. Viime viikonloppuna katsoin Eden Laken, Mirrorsin ja Max Paynen. Ensimmäinen oli sanotaan nyt suoraan perseestä. Jumalauta mua ärsytti ihan joka ikinen pieni seikka mitä siinä tapahtu ja kiehuin raivosta koko leffan ajan. Britti-kammoni sen kun yltyy... Mirrors oli loppujen lopuksi ihan mukiin menevä, kiva kevennys tuon Eden Laken jälkeen. Max Payne *huoh*, alku, mitä nyt siitä näin meni ihan pelin kaavan mukaan, eii siinä mitään. En voi sanoa katsoneeni tätä, sillä heräsin vasta leffan loputtua... :- P

Mirmei

Liffy Glitter

PostPosted: Fri Feb 20, 2009 8:03 am

Minäkin katsoin Mirrorsin. Ei ehkä mitenkään hätkäyttävä tai erikoinen mutta tykkäsin kyllä, ja vilkuilin peiliin vähän enemmän mitä yleensä keskellä yötä.

...Twilight ei iskenyt. Tosin jaksoin katsoa siitä vain vähän yli puolet. Ei se ollut hyvä eikä huono, en vaan jaksanut. Tai sitten syynä oli taas se ennakkohälinä + "ai tää olikin vaan tämmöinen" -pettymys... jospa katson sen loppuun vaikka sitten kunhan melu on vähän laantunut. Vaikka sitten kun se tulee televisiosta, tai jotain.
PostPosted: Wed Mar 04, 2009 1:57 am

The Wrestler oli OK. Jos tykkää vapaapainista. Muuten sitten se oli aika, no, ei niin jännä. Juoni oli tiivistettynä "Hei, olen julkkis mutta elämäni menee perseelleen". Elokuva sai lisäpisteitä vaihtoehtokässäristä jota kehiteltiin kavereiden kanssa ja räkätykseksihän se meni... ei niin saa tehdä, hyi minä.

The Day the Earth Stood Still sitten (tämä uudempi versio)... no... ihan hirveän huono rolleyes Oli se ihan nätti mutta... kun... AÖAFSHKÖSAHFAHAWSÖH. Älkää katsoko. Ihan oikeasti. Ehkä sitten kun se tulee televisiosta, mutta on se sittenkin tylsä. Mikä niissä maailmanloppuelokuvissa on kun menee pieleen sad
Mutta jos ei muuta hyvää niin se innosti minua hankkimaan käsiini sen vanhemman filmin, hmmm...

Liffy Glitter

Liffy Glitter

PostPosted: Sat Mar 07, 2009 8:42 am

Vaihteeksi korealaista kauhua, Wishing Stairs.
Jos laskee ääneen asuntolaan johtavat portaat, joita on 28, ja ottaa vielä 29:n askelman niin kettu toteuttaa toiveen.

...juonitiivistelmä: kaksi tyttöä kilpailee paikasta balettikouluun, tappeluksihan se menee, toinen tytöistä rampautuu ja tekee itsemurhan. Ja tottakai joku toivoo että tämä itsemurhan tehnyt palaisi takaisin.

Ei se kovin pelottava loppujen lopuksi oli (hah, ylläri, mikäs nykyään olisi), mutta tykkäsin kuitenkin. Kauhuelokuvamaisuus tuli mukaan vasta puolivälin(?) jälkeen. Toisaalta sitä ennen kyllä pelotti se että onko tämä nyt oikeasti koulutyttöballerinadraamaa koko ajan biggrin

Oli siinä vähän tyttörakkauttakin. Hihi.
PostPosted: Tue Mar 17, 2009 5:35 am

Elokuva: Outlander.

Tapahtumat: En vielä ole sitä katsonut mutta kaverin mukaan siihen liittyy norjalaisia viikinkejä ja alieneita, joten ei se voi olla muuta kuin instant legendary. surprised

Katson sen varmaan tänään töitten jälkeen ja pyrin tuomaan oman mielipiteeni esille sitten myöhemmin.

Taxet
Crew

Jusu Kilappa

Shirtless Sex Symbol

9,450 Points
  • Money Never Sleeps 200
  • Wall Street 200
  • Signature Look 250
PostPosted: Tue Mar 17, 2009 11:04 am

Ainakin kolme elokuvaa mitkä pitää käväistä katsomassa tänä vuonna:
Transformers: Revenge Of The Fallen
G.I. Joe